charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


– باطن کیف را ارزیابی فرمائید که به مقدار کافی گوشه و کنار برای لوازمتان داشته باشید . 

– کیف های سابق خویش را به دور نندازید , ابتدا جایگزینی دلخواه تعیین نمائید و آن گاه آنان‌را به دور بیاندازید . 

– هر دو هفته یکبار کیف خویش را منزه نمائید . 

– خیلی نیز به مد دقت نکنید چرا‌که احتمالا قصد استفاده از کیف را برای مدتی طولانی داشته باشید . 

– در‌صورتی‌که کیفی می خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده نمایید و می خواهید با تمامی لباس‌های شما صرف‌نظر از رنگش هماهنگ شود , شایسته ترین عمل , گزینش رنگ خنثی است .


– به همراه لباس‌های چندرنگ یا این که لباسی با بافت‌های رنگی متعدد می بایست از یک کیف تک‌رنگ خنثی استفاده نمائید تا دقت را از جامه به سوی خویش جلب نکند . 

- چنانچه به لباس‌های مشکی و قهوه‌ای عشق و علاقه دارید , بایستی به سراغ کیف هایی بروید که رنگی می باشند یا این که دستکم تکه‌های رنگی دارا هستند . یک کیف آبی‌رنگ , زردرنگ یا این که قرمز‌رنگ بیشتر با لباس‌های شما هماهنگ خواهد بود . 

- برای اشخاص قدبلند سایز کیف چندان اصلا مهم نیست و می توانند هر دسته کیفی را تعیین نمائید . 

- اگر‌چه سایز کیف بیشتر متاثر از اندازه وسایلی است که می خواهید با خویش حمل نمائید البته توجه فرمائید که درصورتی که ریز اندام می‌باشید کیف شما خیلی بزرگ نباشد . 


– صورت اندام خویش را گزینش نمائید و ضعف اندام خویش را بشناسید . با تعیین کیفی مطلوب می‌توانید دقت را از نقاط ضعف خویش بردارید . 

- در صورتی شما فراوان بلند و لاغراندام می باشید , یک کیف سایز بزرگ برای شما فراوان دلخواه است . در حالتی که درشت اندام و سنگین میباشید , از این گونه کیف‌ها دوری کنید . 

– کیف های بزرگ و حجیم , بیشتر دلخواه دختران نوجوان است که وسایل متعددی با خویش حمل می نمایند . 

- خانم‌هایی که کیف مستطیلی چمدانی صورت ( چمدانک ) به دست میگیرند , معمولا دوست دارا‌هستند منحصر باشند و لحاظ و ذوق و سلیقه خودشان را خیلی پذیرش دارا‌هستند . 

  • ۹۶/۰۸/۰۶
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی