charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


یکدست کردن رنگ کت و شلوار با رنگ کفش اصولی دارااست که در شرایطی که از آنان آگاه باشید به راحتی می‌توانید خوش پوش گردید . 

کیف چرم

مخلوط رنگ کت و شلوار با رنگ کفش بایستی به طوری باشد که با نیز هماهنگی داشته و منجر زیباتر شدن شما شود . 


گزینش رنگ کفشی که به کت و شلوارتان بیاید , کاری است که می بایست با اعتنا بالایی صورت پذیرد . اصلا مهم نیست که کت و شلوارتان چه رنگی است , درهرحال در صورتی‌که رنگ کفشی که به پا میکنید با آن هماهنگ نشود , ظاهرتان بهم ریخته و افتضاح به حیث می‌رسد . کفش های کلاسیک مارال چرم در رنگ های متعدد شایسته ترین مورد برای ست کردن با کت و شلوار شما می‌باشد . 


برای یاری به شما ما درین مقاله نکاتی را قید می‌کنیم که با رعایت آن ها دیدنی خیس از مدام خواهید شد . 


کت و شلوار مشکی : 


*کت و شلوار مشکی با کفش چرم مشکی 


کت و شلوار مشکی از آن دست جامه هایی است که در کمد دیواری جامه تمام آقایان پیدا می‌شود . 


کت و شلوار مشکی هیچ تناسبی با رنگ های روشن خیس ندارد , از این رو خوب تر است که برای این رنگ کت و شلوار , کفشی مشکی تعیین نمایید تا ظاهرتان یکپارچه و متناسب به لحاظ آید . درین حالت که رمز تا پایتان مشکی است میتوانید سایر جامه ها یا این که اکسسوری هایتان را رنگی تعیین نمایید . در حالتی‌که میخواهید پاره ای دیدنی خیس به لحاظ آیید , کفش چرمی امروزی خیس را به جای گونه های سنتی تعیین فرمائید . 


کت و شلوار سورمه ای : 


*کت و شلوار سورمه ای با کفش چرم مشکی 


کت و شلوار سورمه ای را برعکس کت و شلوار مشکی می‌توانید با هر رنگ کفشی ست فرمایید . کفش های مشکی , قهوه ای و شرابی شایسته ترین گزینش برای این رنگ خرقه می‌باشند . فقط بایستی ملاحظه کنید که کدامیک بیشتر با ذوق و سلیقه شما مدل در می‌آید . 


کفش های مشکی با کت و شلوار به رنگ سورمه ای , علی الخصوص سورمه ای پررنگ به خیر ست میگردند . با پوشیدن کفش های چرم کلاسیک چه بسا میتوانید ظاهرتان را شیک خیس از گذشته سازید . فرقی نمیکند که دسته کفش چرمی شما چه می‌باشد , شما می‌توانید هر گونه کفشی را که خواستید به پا فرمایید و از ظواهر شیک و زیبایتان غایت لذت را ببرید . 


**کت و شلوار طوطیا ای با کفش چرم قهوه ای 


کفش های چرم قهوه ای از این جهت که رنگی گرم دارا‌هستند , تکمیل کننده کت و شلوار سورمه ای که رنگی سرد داراست , می باشند . براین اساس با پوشیدن این دو رنگ با نیز , تیپ ظاهری شما کامل شدن خواهد شد . این تیپ برای مکان هایی که می‌خواهید از موقعیت یکنواختی و آسانی خارج آیید و مقداری تنوع به ظاهرتان دهید , مطلوب است . 


***کت و شلوار طوطیا ای با کفش چرم شرابی 


از ادغام رنگ هایی زیرا مشکی , قهوه ای و قرمز‌رنگ این رنگ کفش شرابی , به دست میاید که به خیر با کت و شلوار سورمه ای هماهنگ می‌شود . کفش های شرابی احساس کلاسیک و در عین هم اکنون امروزی را منتقل می نماید , به همین بهانه میتوانید با پوشیدن این کفش با یک تیر دو نشان بزنید .

  • ۹۶/۰۸/۰۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی