charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


سال‌ها پیش از به وجود آمدن صنعت مد، برای تولید لباس و لوازم جانبی از چرم طبیعی استفاده می‌شده است. این موضوع در تمام عصرها و کلیه‌ی فرهنگ‌ها مشاهده می‌شود. این محصول از بدن انسان و همین طور از اقلام گوناگون به خوبی محافظت می‌نماید. درضمن، چرم ماده‌ای راحت و بادوام است.

خرید کیف چرم

امروزه انواع گوناگونی از چرم در اختیار بشر قرار دارد. افراد زیادی اوقات خود را با تولید محصولات چرمی سپری می‌کنند. هیچ محصولی با یک قطعه چرم دست دوز برابری نمی‌نماید.

حال در مقابل این پرسش که: چرا از چرم طبیعی استفاده کنیم؟ به توضیح فواید به کار گیری این محصول بی‌نظیر می‌پردازیم.

محصولات چرم طبیعی

تشخیص چرم طبیعی

  • دوام:

چرم و خصوصاً چرمی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ماده‌ای بسیار بادوام است. صنعت‌گران پیوسته تلاش می‌کنند تا در طول روند دباغی، بهترین چرم را ارائه دهند. یعنی چرمی زیبا، مقاوم و بادوام که سال‌ها در خدمت مصرف کننده باشد.

  • زیبایی همیشگی:

وقتی صحبت از دوام چندین ساله به میان می‌آید باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که چرم هرگز از مُد نمی‌افتد و همیشه ارزشمند و خواستنی است. در واقع می‌توان گفت که چرم محصولی است که به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد.

  • سبک و سیاق:

چرم کالایی بسیار شیک است. استفاده از چرم طبیعی در البسه و لوازم جانبی، همواره مورد توجه افراد شیک پوش و باسلیقه بوده و درجه‌ای از حسن نظر و مرتبه‌ی بالای اجتماعی را القا می‌کند.

  • طبیعی بودن:

چرم یک پارچه‌ی طبیعی است که ایجاد حساسیت نمی‌کند. اغلب مواد صنعتی و مصنوعی وقتی در مجاورت پوست قرار می‌گیرند، موجب بروز آلرژی و خارش آن شده و مشکلاتی را به وجود می‌آورند. در صورتی که تماس با چرم از نظر جسمی و روحی همواره احساسی دلنشین را ایجاد می‌کند.

  • استحکام:

چرم طبیعی علاوه بر دوام، دارای استحکام بالایی نیز هست. منظور این است که در طول استفاده، در مقابل عوامل گوناگون از مقاومت بالایی برخوردار است و به سادگی از بین نمی‌رود.

  • “چرم نفس می‌کشد!”

این حرف کاملاً درست است! مجسم کنید که به مدت یک سال یا بیش‌تر، اتاقی را ترک کرده و در آن را قفل کرده باشید. پس از این مدت تمام اتاق پر از قارچ و کپک خواهد بود. چرا که هوا در آن جریان نداشته است. در حالی که اگر این اتاق دریچه‌ای داشت که هوا از طریق آن جریان پیدا می‌کرد این اتفاق نمی‌افتاد.

حال به این نکته توجه کنید که اگر وسایل خود را در کیف و حفاظ چرمی قرار دهید یا از البسه‌ی چرم طبیعی استفاده نمائید، و یا اگر کفش تمام چرم بپوشید، هوا به خوبی در آن‌ها جریان داشته و از تشکیل هر نوع قارچ و کپک جلوگیری می‌گردد.

  • انعطاف پذیری:

چرم شکننده و خشک نیست. هر چه بیش‌تر هم از آن استفاده شود نرم‌تر و مطلوب‌تر می‌شود. این خاصیت موجب می‌گردد که استفاده از آن در گذر زمان شما را خوشنودتر کند.

  • مقرون به صرفه بودن:

اگر چه در وحله‌ی اول به نظر می‌رسد که این محصول گران قیمت است ولی با توجه به دوام و استحکامی که دارد، بسیار مقرون به صرفه‌تر از انواع دیگر محصولات است.

  • دوست‌دار محیط زیست:

با توجه به این که چرم ماده‌ای طبیعی است، محیط زیست را آلوده نمی‌کند و تجزیه پذیر است.

  • بوی خوش:

در مقایسه با انواع منسوجات مصنوعی، چرم طبیعی دارای بوی طبیعی و خوبی است. پارچه‌ها و اقلام پلاستیکی و مصنوعی دارای بویی شیمیایی هستند که با گذشت زمان هم شدیدتر می‌شود و شما و دیگران را آزار می‌دهد.

در نتیجه باید گفت، چرم یکی از مطلوب‌ترین و محبوب‌ترین موادی است که می‌توانید وارد زندگی خود نموده و حضورش را پاس بدارید!

  • ۹۶/۰۸/۰۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی