charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

کیف ها علاوه بر کاربردشان وسیله ای برای مد هستند، شما می توانید در عین استفاده کاربردی از کیف ها، شیک باشید و کیفتان را با لباستان هماهنگ کنید. کیف چرم

ما در اینجا 10 کیفی که همه خانم ها لازم دارند تا در شرایط متفاوت  از آنها استفاده کنند را به شما معرفی می کنیم و به شما می گوییم که در هر زمانی استفاده از چه کیفی مناسب تر است:

کیف کلاسیک مشکی

کیف چرم

کیف کلاسیک مشکی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، یکی از گزینه هایی است که تقریبا همه آن را دارند و همه ما می دانیم که جزو ضروری ترین کیف ها خواهد بود، این کیف می تواند بزرگ و یا متوسط باشد، چون معمولا وسایل زیادی را با آن حمل می کنیم: مثلا اداره، دانشگاه، خرید و حتی گاهی برای مهمانی های رسمی.

کیفی به رنگ خنثی

کیف چرم

کیفی به رنگ خنثی مثلا بژ یا خاکستری (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، هم یکی از کیف های ضروری است، چون با لباس های مختلف هماهنگ می شود و بسیار شیک و خاص هم هست، به ویژه با لباس های سفید بسیار خیره کننده است.

کیف دستی بدون بند

کیف چرم

کیف دستی بدون بند (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، برای مواقعی که وسایل کمی به همراه دارید. البته چون معمولا بند ندارد برای زمانی مناسب است که کار خاصی نداشته باشید، چون ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند.

کیف مجلسی کوچک طلایی

کیف چرم

کیف مجلسی کوچک طلایی، که برای مهمانی و عروسی ها مناسب است. جدیدا  مدل صندوقچه ای آن بسیار محبوب خانم ها است.

کیف راحت و سبک

کیف چرم

کیف راحت، سبک و ساده (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، برای مواقعی که یک کیف راحت می خواهید تا دست و پا گیر نباشد. تقریبا همه خانم ها یکی از این کیف ها را دارند. معمولا آن را یک طرفه می اندازند و برای پیاده روی، پیک نیک و خرید بسیار مناسب هستند.

کیف زنجیری شیک

کیف چرم

کیف زنجیری شیک و  راحت (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، که در عین شیک و زیبا بودن، راحت هم هست. می توانید آن را یک طرفه بیندازید، این نوع کیف ها، هم برای مهمانی و هم برای جاهای رسمی و غیر رسمی بسیار عالی هستند.

کیف دسته کوتاه

کیف چرم

کیف دسته کوتاه (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم). این کیف ها واقعا بامزه هستند. کیف های دسته کوتاه، برای جاهایی که وسایل زیادی نیاز دارید و در عین حال رسمی هم هست، بهترین گزینه هستند.

کیف های فانتزی

کیف چرم

کیف های فانتزی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، که بسیار خوش آب و رنگ و با طرح های جالب و خیره کنند هستند، برای زمان هایی که حال و هوای شادی دارید بسیار مناسب هستند.

کیف های رنگی

کیف چرم

کیف های رنگی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، از کیف های رنگی به خصوص زمانی که لباستان تیره است استفاده کنید که بسیار خیره کننده است یا می توانید آن را با کفش همرنگ هم ست کنید.

کیف بزرگ مسافرتی

کیف چرم

کیف بزرگ مسافرتی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، نیازی نیست این نوع کیف حتما پوست ماری باشد، اما برای همه خانم ها لازم است چون وسایل زیادی را می توانند با آن جابجا کنند.

  • ۹۶/۰۸/۲۰
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی