charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


کیف چرم


نگارگری بر روی پوست های چرمی یکی‌از جالب ترین و زیباترین اشکال تولیدها تزئینی می‌باشند که‌این روز ها هنردوستان و دوست داران به چرم و تولید ها چرمی خاص درخواست های متعددی برای آن دارا‌هستند . 

این نگارگری های مینیاتوری با ارزش , بر روی پوست چرم های ارگانیک اعم از بزی , گوسفندی , آهو و … به تصویر کشیده می‌شوند و در طرحهای متنوعی به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند . 

این نگارگری ها که قابلیت و امکان کادر دریافت کردن هم دارا‌هستند , نیز در درون مملکت و نیز برای صادرات قابلیت و امکان عرضه دارا‌هستند . 

از طرف دیگر , این نگارگری ها از‌آن‌جا‌که با دست و به وسیله ماهرترین هنرمندان اهل ایران کشیده میگردند و در واقع شابلون نیستند , از ارزشمندی بالایی برخودارند که مشتریان می‌توانند آنها‌را به طور تک و یا این که اکثر پیشنهاد داده و خریداری کنند . 

همینطور , شایان ذکر است از‌آنجا‌که این نگارگری های مینیاتوری بر روی پوست های چرم ارگانیک کشیده می گردند , میزان تداوم و ماندگاری بالایی داشته و چه بسا بعد از گذشت یکسری سال جذابیت و زیبایی خویش را نگهداری می‌کنند . ولی ناگفته نماند که همچون همه تولیدات , به خصوص انوع ارگانیک آن , نیاز به محافظت عالی و مطلوب دارا‌هستند تا دوامشان ارتقاء یابد .

  • ۹۶/۰۹/۲۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی