charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰



کیف چرم

شایسته ترین و مناسب‌ترین کفش‌ها و پاپوش‌ها برای تابستان , بدون شک صندل‌ ها می‌باشند . صندل‌ طبی در طرح‌ها و شکل‌های گوناگون ارائه می گردند . صرفا بایستی بدانید که کدام‌ یک را بیشتر ترجیح می‌دهید . به هنگام خرید کفش تابستانی طبی موردنظرتان همواره به‌این نکات دقت نمائید . 


کفش تابستانی طبی 

کفش تابستانی طبی 


آیا این کفش تابستانی با سبک و ذوق و سلیقه فردی شما هم خوانی دارد؟ آیا با به پا کردن آن‌ها شم راحتی می‌کنید؟ و این که آیا این دمپایی می توانند با اعتنا به صورت و اندازه مصرف آنان تداوم بیاورند؟ 

صندل‌ها چه از نگاه مد و چه به حیث کاربرد , یک گزینش خوب برای خنک نگه داشتن پاها در روزهای گرم می باشند . با این وجود تمامی کفش تابستانی طبی از لحاظ کارآیی مشابه به نیز نیستند . بعضا از آن ها صرفا ظواهر فشن و مد روز دارا هستند . و میتوانند موجب پیدایش درد و خستگی در پاها شوند . صندل‌هایی که پباده سازی غیراستاندارد دارا هستند , اکثر وقت ها به پیدایش تاول‌ های دردناک و درد در پاها سبب می گردند . شایسته ترین صندل‌ طبی انواعی می‌باشند که مخلوط موفقی از پباده سازی خوشگل و استایل فشن با کاربرد دلخواه دارا هستند . و در سود با لایه‌گذاری مطلوب از پاها حفاظت مینمایند . 


به این ترتیب در‌حالتی که قصد خرید دمپایی راحت و تابستانی دارید . سفارش می کنیم نکات و پیشنهاد زیر را در لحاظ بگیرید . تا بتوانید یک جفت دمپایی مطلوب پیدا فرمایید . 


5 خصوصیت اصلی و اساسی برای خرید یک کفش تابستانی طبی دلخواه 

به کف دمپایی طبی دقت فرمایید 

کف دمپایی طبی طوری پباده سازی شده‌است . که قوس کف پا را به نیکی در بگیرد و از این نصیب پشتیبانی نماید . این صورت پباده سازی بازدارنده از پیدایش خستگی در عضله‌ها شده و احتمال گرفتگی آن‌ها و ظواهر شدن تاول ها را کمتر می نماید . کفی طبی کفش تابستانی هم بایستی جاذب و با قابلیت و امکان تبادل هوا باشد . و همینطور پوشش پارچه‌ای داشته باشد . تا احتمال عرق کردن یا این که لیز تناول کردن کاهش پیدا نماید . 


به پاشنه دمپایی طبی اعتنا فرمایید 

کفش تابستانی طبی 

کفش تابستانی طبی 

ابدا نباید طول پاشنه کفش تابستانی شما از ۴ سانتی متر بیشتر شود . این عدد که با انجام پژوهش ها ظریف به دست آمده است . سبب ساز میشود کمترین فشار به پاها , ران ها و کمر وارد شود . کفش های پاشنه بلند به میزان فراوان متعددی فشار بر پاشنه پا را ارتقاء میدهد . که میزان آن تا هفت برابر حد معمول مقدار گیری شده‌است . پوشیدن کفش های پاشنه بلند سبب ساز می گردد وزن تن به طورمساوی روی پاها تقسیم نشود . که‌این زمینه سبب ساز کوتاه خیس شدن ماهیچه‌ها ساق پا و کلفت خیس شدن تاندون های می‌شود . 


میزان و تناسب کفش تابستانی طبی را در لحاظ داشته باشید 

برای جستن یک جفت کفش تابستانی راحت , مقدار و تناسب یک فاکتور کلیدی و تاثیرگذارروی تصمیم‌گیری است . مقدار پا می بایست اندکی کوچکتر از زیره دمپایی باشد و پا نباید از جلو , کناره ها یا این که پشت دمپایی خارج بزند . مطمئن گردید که نصیب جلوی کفش تابستانی , جای کافی برای جا تصاحب کردن پهنا تمام انگشتان پا را داراست . در حالتی‌که نیز مقدار دمپایی فراوان از حد بزرگ باشد , پاها درون آن لیز می خورد و همین دستور میتواند سبب به پیدایش تاول روی انگشت‌ها , پاشنه یا این که چه بسا کف پا شود . 


جنس دمپایی طبی اعتنا نمائید 

جنس چرم صندلهای طبی یا این که بندهای پارچه‌ای امداد می کنند پاها نفس بکشند و از تاول زدن جلوگیری می نمایند . بندهای شیوه دمپایی در‌صورتی‌که از جنس نایلون یا این که پولی‌اورتان باشند . برای استفاده در آب مطلوب میباشند . 


دمپایی طبی نفس کش 

جنس رویی دمپایی طبی بایستی طوری باشد که تهویه باطن کفش تابستانی برقرار باشد . این تهویه برای عرق نکردن پا اضطراری است . 


سود گیری

  • ۹۶/۱۰/۰۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی