charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


کیف چرم زنانه


· بررسی نمائید چرم از پوست چه حیوانی است . سفت ترین و شایع ترین , پوست گاو است و آنقدر قطور است که به دو لایه تقسیم می‌شود که بالایی شایسته ترین لایه است . می توانید پوست گاو را به راحتی تشخیص دهید چون بافت آن یکنواخت و به نیز فشرده است . پوست بوفالو مضاعف شبیه البته ارزانتر است . پوست گوسفند ضعیف خیس از گاو یا این که بوفالو است , و می‌توانید گونه بافت آن را تشخیص دهید چون به نیز فشردگی آن کمتر , و زیاد نا متراکم است . پوست بز برای ساخت تولید ها جیر استفاده میگردد و گونه آن سه بافت درشت به همراه بافت های کوچک اطراف آن است . پوست خوک بافت های کمتر , ولی منافذ درشت تری داراست که همینطور از آن نیز در ساخت جیر استفاده میشود . 




· * چرم را حس نمایید تا متوجه گردید کدام لایه ی پوست است . لایه ی روی ( full grain ) محکمترین چرم است و از فرنگی ترین لایه ی پوست تنظیم می‌شود . لایه ی ارگانیک و نقوص آن کنار گذارده میگردند بدین ترتیب قابل انعطاف و لطیف است , البته با استمرار ترین چرم موجود هست . لایه ی بالایی ( top grain ) همینطور از لایه ی فرنگی پوست گاو تنظیم می گردد , البته لایه ی ارگانیک و نقوص آن در تراز دباغی سمباده می گردد و لایه ی بدل , روی آن مهر میشود . چرم لایه ی بالایی قطور خیس و بیشتر مشابه 


پلاستیک است , البته همینطور با استمرار و ارزان خیس از لایه ی رویی است . 


· * دسته رنگ مصرف شده در سطح ی دباغی را اعتنا فرمائید . شایسته ترین آن , با استمرار ترین و گران ترین چرم , با آنیلین رنگ میگردد , یک رنگ روشن که بافت ارگانیک و خطوط روی پوست را در حالی که تداوم چرم را محافظت می کند , نگه می‌دارد . چرم آنیلین بی نقص ( full aniline ) به شیوه شبیه رنگ می‌شود البته از یک نگهدارنده سبک هم در آن استفاده می‌شود . Semi - aniline یا این که چرم آنیلین شبیه , با رنگدانه اسپری میشود , چه بسا تا رنگ و پوشش نقوص و خطوط . 


· *دریابید که چرم به چه شکل فعالیت آمده است , که معمولا می بایست روی برچسب ذکر شده باشد . هرچه که گویای ( genuine leather ( باشد , ارزانترین و کم استمرار ترین در همگی چرم هاست . چرم بافت جدا ( split - grain ) از داخلی ترین لایه ی پوست تهیه و تنظیم می‌شود , و دربرگیرنده هیچ دسته بافت خاص یا این که علامتی نیست . چرم تصنعی از تکه های لایه ی داخلی پوست تهیه و تنظیم می گردد که به دور یک مقوای موضوع به نیز چسبیده میشود . اکثرا می‌توانید چرم تصنعی و مصنوعی را در کمربند , کیف پول و کیف دستی بیابید .

  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی