charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


کیف چرم زنانه

سال‌ها است که مردم یاد گرفته‌اند خوب لباس بپوشند و به ظاهر خودشان اهمیت بدهند. اما یکی از چیزهایی که در هنگام لباس پوشیدن و آراستن خویش اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد استفاده از کیف پول مناسب است. به کار بردن کیف پول و لوازم جانبی زیبا و خوش کیفیت یکی از مواردی است که شما را از باقی افراد متمایز می‌کند.


تصور کنید که با دوستان یا همکاران و یا حتی در یک قرار عاشقانه به رستوران رفته‌اید. درست هنگام پرداخت صورت حساب، کیف پول کج و معوجی که بیش از اندازه‌ی ظرفیتش انباشته شده است را از کیف یا جیب خود بیرون می‌آورید تا حساب را بپردازید. این اصلاً تصویر تأثیر گذاری نیست. درست است؟


در این جا به بررسی چند نکته‌ی کارآمد در انتخاب یک کیف پول مناسب می‌پردازیم:


کیف پول‌های سه لَت می‌توانند کارت‌های اعتباری شما را به سادگی در خود جای دهند و استفاده از آن‌ها برای همگان و در هر شرایطی مناسب است.

کیف پول‌هایی که دارای چندین محفظه‌ی جداگانه هستند این قابلیت را دارند که اسکناس، کارت اعتباری، و سکه‌های شما را در خود نگه دارند.

نوع کلاسیک کیف پول، مدل دو لَت است. این شکل از کیف پول با جنس‌های مختلف تولید شده و به سادگی در دسترس قرار دارد. می‌توانید کارت‌های اعتباری و اسکناس‌های خود را در این کیف پول قرار دهید و از آن استفاده نمائید.

کیف پول مستحکم آلومینیومی هم یکی از انواع کیف پول است که کارت‌های اعتباری زیادی را در خود جا می‌دهد و در مقابل اسکنرهای RFID که توسط سارقین مورد استفاده قرار می‌گیرد، مقاومت دارد.

استفاده از کیف‌ چرم دارای لَت مخصوص کارت اعتباری بسیار کارآمد است. لزومی ندارد که کارت‌های اعتباری و ویزیت را با اسکناس‌ها در یک مکان قرار دهید. استفاده از این نوع کیف پول به شما این امکان را می‌دهد که کارت اعتباری و کارت‌های ویزیت را به صورت جداگانه نگه داری نمائید.

کیف پولی که ابعاد متوسطی دارد می‌تواند در جیب آقایان جا گرفته و در هنگام نشستن مشکلی ایجاد نمی‌کند. ولی این را هم باید در نظر گرفت که یک کیف پول بزرگ اقلام بیش‌تری را در خود جا می‌دهد. با این حال ظاهری نامنظم پیدا می‌کند. کیف‌های کوچک هم با این که منظم و مرتب هستند ولی جای زیادی ندارند. ابعاد ایده‌آل کیف پول ۱۱٫۵X9 سانتی متر است. یعنی ۴٫۵X3.5 اینچ.

گذاشتن سکه‌ها و کارت‌ها و اقلام دیگر در یک مکان موجب آسیب رساندن به کارت‌های اعتباری و سایر چیزها می‌شود. بهتر است کیف پولی را انتخاب کنید که برای قرار دادن سکه محل جداگانه‌ای داشته باشد.

از تمام این‌ها گذشته به همراه داشتن یک کیف پول چرمی به شما ظاهری بسیار آراسته و شیک می‌دهد. یا بهتر بگویم ظاهر آراسته‌ی شما را بی‌عیب و نقص می‌کند. به همراه داشتن حداقل یک کالای چرمی و زیبا نشان از حسن سلیقه و دقت شما در انتخاب لوازم جانبی دارد و تأثیر مطلوبی بر همراهان‌تان خواهد گذاشت.

  • ۹۶/۱۱/۱۰
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی