charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


خرید کیف چرم



پاک کردن کفش جیر , شیوه پاک کردن کفش جیر 


برای پاک کردن کفش جیر از شستشوی بیشتراز حد و دفعات مضاعف با برس دوری کنید 


جیر , پارچه ای گران قیمت است که در کیف های دستی , خرقه , مبلمان و کفش از آن استفاد میگردد . جیر , چرم ظریفی است که به گرد و غبار , خاک و پاره شدن زیاد حیاتی است . در صورتی روی کفش جیر مد نظر تان خراش , لکه روغن یا این که جوهر مشاهده کردید بایستی بدانید که می‌توانید فارغ از از بین بردن پرز کفش تان با محصول ها خانگی به پاک کردن کفش جیر بپردازید . برای این‌که این چرم دقیق را از پاره شدن , ساییده شدن و یا این که کم آب شدن نگهداری نمایید ; این مقاله را بخوانید و با توجه کفش جیرتان را پاک فرمائید . 


یادگرفتن پاک کردن کفش جیر , فرآیند نظافت کردن کفش جیر 


با یک سوهان چوبی ناخن , خراشیدگی را از کفش جیرتان برطرف نمایید 


با یک سوهان چوبی ناخن , خراشیدگی را از کفش جیرتان برطرف فرمایید . کشیدن سوهان روی کفش را به آرامی انجام دهید . بعد از آن برای احیای پرز کفش از یک مسواک استفاده فرمائید و یا این که از سوهان فقط دریک سمت استفاده فرمائید . 


نظافت کردن کفش جیر با وسایل خانگی , شیوه نظافت کردن کفش جیر 


برای پاک کردن لکه های روغن و چربی از پودر تالک یا این که آرد ذرت استفاده فرمائید 


برای پاک کردن لکه های روغن و چربی از پودر تالک یا این که آرد ذرت استفاده فرمائید . ابتدا لکه را با یک دستمال کهنه قابل انعطاف و سپید رنگ , نظیر پارچه بلیز بمالید . پودر تالک یا این که آرد ذرت را روی لکه بپاشید و اذن دهید یک شب روی آن بماند . برای نظافت کردن کفش جیر و آرد ذرت از روی کفش از جاروبرقی و رمز برس آن استفاده فرمائید . 


تکنیک های نظافت کردن کفش جیر , پاک کردن کفش مخمل 


توسط یک کهنه سرکه سپید را روی لکه جوهر کفش جیر بمالید 


با آب و سرکه میتوانید لکه جوهر را از کفش تان بزدایید . برای پاک کردن کفش جیر تان که جوهری شده ; یک بخش سرکه سپید را با سه نصیب آب سرد رقیق فرمایید . با استفاده از یک کهنه این محلول را روی لکه جوهر بمالید . دستکم نیم ساعت حوصله فرمایید تا کفش کم آب شود . باقیمانده سرکه و لکه را با یک برس منحصر به فرد جیر منزه فرمائید . 


پاک کردن کفش جیر با اسباب و اثاث خانگی , پاک کردن کفش جیر با وسایل خانگی 


در شرایطی که لکه جوهر با سرکه برطرف نشد الکل ضدعفونی را با گوش منزه کن روی آن بفشارید 


برای پاک کردن لکه جوهری سمج از الکل استفاده فرمائید . در حالتی که پس از استفاده از ترکیب آب و سرکه برای پاک کردن کفش جیر , لکه جوهری مانده است ; با یک گوش تمیز کن الکل ضدعفونی ( ایزوپروپیل الکل ) را روی لکه بفشارید . با یک حوله الکل باقی‌مانده روی جیر را منزه نمایید . با برس زدن کفش جیرتان به آرامی ما‌نده الکل و لکه جوهر از روی کفش تان تمیز خواهد شد . 


نحوه پاک کردن کفش جیر , تکنیک های نظافت کردن کفش جیر 


با استفاده از یک کتری آب جوش , کفش جیرتان را بخار دهید 


پرزهایی که خوابیده اند را به یاری بخار بلند نمایید . با استفاده از یک کتری آب جوش , کفش جیرتان را بخار دهید . بعداز نظافت کردن کفش جیر و بخار دادن , آن را به دور از گرما کم آب فرمائید . 


نکات و هشدارها 

برای نظافت کردن کفش جیر از شستشوی بیش تر از حد و دفعات بسیار با برس پرهیز کنید . بعداز برس زدن منظم و مالش با پارچه , نصیب ها آلوده و کثیف کفش تماما پاک می گردند .

  • ۹۶/۱۲/۰۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی