charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

مدل‌های کیف‌های مردانه، متناسب با استایل و موقیعت

خرید کیف چرم یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی است و تقریباً مورد استفاده‌ی عموم مردم است. افراد گوناگون با توجه به جنسیت و نوع فعالیت‌های روزانه و برای موارد گوناگون، کیف‌های مختلفی را انتخاب کرده و از هر یک در شرایط خاصی استفاده می‌کنند.

امروزه، هم خانم‌ها و هم آقایان دارای تنوع کیف‌های متعددی هستند که که هر کدام از آن‌ها مناسب وضعیت و فعالیت خاصی هستند.

برای این که بخواهیم به ویژه درباره‌ی آقایان صحبت کنیم باید به انواع کیف‌های تولید شده برای آن‌ها اشاره نمائیم.

کیف‌های مخصوص آقایان معمولاً در گروه‌های مختلفی از جمله کیف‌های دوشی، پول، دستی، اداری و  کوله پشتی ساخته و عرضه می‌گردند.

کیف‌ دوشی، اغلب اسپرت و جادار بوده و حمل آن‌ها آسان است. استفاده از این نوع کیف برای فعالیت‌های روزانه توصیه می‌شود. کیف‌های چرمی دوشی، امروزه در رنگ‌های متنوعی تولید شده و دارای جیب‌های متعددی هستند که کمک می‌کنند تا وسایل گوناگون خود را در آن‌ها جا داده و به راحتی حمل نمائید. البته استفاده از این نوع کیف در جلسات و دیدارهای رسمی توصیه نمی‌شود. با این حال، انواع گوناگونی از این نوع کیف موجود است که به کار بردن آن‌ها در موقعیت‌های رسمی نیز متناسب با استایل مردانه است. کیف دوشی را می‌توان از کلاس درس گرفته تا محل کار با خود داشت. استفاده از این کیف، ظاهری اسپرت و شیک به شما می‌بخشد.

کیف پستچی یکی دیگر از انواع کیف دوشی است که بسیار زیبا، امروزی و اسپرت است. این نوع کیف بسیار جادار و خوش استیل بوده و علاوه بر ظاهری خودمانی، بسیار جذاب است. از این نوع کیف، بیش‌تر در موراد غیر رسمی استفاده نمائید. این نوع کیف هم کاربردهای زیادی داشته و مورد توجه بسیاری از افراد است.

کیف دستی مردانه دارای ظاهری رسمی و حرفه‌ای است. به کار بردن این نوع کیف در دیدارها و جلسات رسمی توصیه می‌گردد. کیف‌های دستی مردانه نیز دارای تنوع رنگ و فرم بوده و برخی از آن‌ها نسبت به کیف‌های هم رده‌ی خود، اسپرت‌تر هستند. می‌توانید به فراخور نوع شخصیت خود و کاربرد کیف، مدل دلخواه خود را انتخاب و از آن استفاده نمائید.

کوله پشتی‌ها نیز از انواع پر مخاطب و محبوب کیف‌ها هستند که طیف وسیعی از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. افراد گوناگونی اعم از دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و مدیران، تیپ‌های هنری و سنتی و…به استفاده از کوله پشتی علاقه دارند.

این نوع کیف، کاملاً اسپرت و جادار است. برای فعالیت‌های روزمره و شرکت در کلاس‌ها و مجامع عمومی می‌توانید از این نوع کیف استفاده نمائید.

واضح است که نوع لباس و لوازم جانبی دیگر شما نیز باید با کیف‌تان هم خوانی داشته و هارمونی مطلوبی را ایجاد نمایند.

در صورت استفاده از یک کیف اسپرت بهتر است لباس مناسبی نیز بر تن کرده و نوع کفش خود را هم مطابق با آن انتخاب نمائید.

برعکس، زمانی که لباس رسمی می‌پوشید یا قصد دارید در دیدار یا مکانی رسمی‌تر حاضر شوید، لازم است که کیف خود را نیز مطابق با فعالیت و نوع پوشش خود انتخاب نمائید.

از طرف دیگر انتخاب لوازم جانبی و پوشاک مناسب برخی تبعات خوش آیند دیگر را نیز در پی دارند. افرادی که با شما ملاقات می‌کنند، پیش از این که شما را بشناسند و از افکار و نظرات شما مطلع گردند شما را بر اساس ظاهرتان قضاوت می‌کنند.

مجسم کنید که در جلسه یا قراری رسمی حاضر می‌شوید. فرد مقابل با ظاهری ژولیده و پر هیجان از راه می‌رسد. در حالی که یک کوله پشتی سنگین یا یک کیف دوشی نامناسب را با خود حمل می‌کند. لباس او به تبع استفاده از کیف نامناسب برای این دیدار در هم ریخته و یقه‌ی پیراهن او کج و معوج شده است. در حالی که خود را به سختی و با شتاب در پشت میز جا می‌دهد، سعی می‌کند کیف خود را نیز در گوشه‌ای قرار دهد!

مطمئناً این شخص، دوست، شریک زندگی، کارمند، یا شریک کاری آینده‌ی شما نخواهد بود! بنابراین، انتخاب لباس و لوازم جانبی مناسب با موقعیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر بگیرید.

تأثیر مثبت ظاهری برازنده و خوش سلیقه را اصلاً نمی‌توان نادیده گرفت. دقت کنید که در دیدارهای رسمی، خواه حرفه‌ای و خواه غیر حرفه‌ای، محل قرار دادن کیف نیز بسیار اهمیت دارد!

از این رو، گفته شده که در جلسات کاری و دیدارهای رسمی بهترین محل قرار دادن کیف برای آقایان، در سمت راست بدن و ترجیحاً بر روی زمین یا روی یک صندلی خالی است.

  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی