charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

معرفی چرم شتر و راهنمایی مناسب در هنگام خرید کیف چرم یا اکسسوری چرم

در این مقاله سعی داریم نکات مهم و کلیدی در ارتباط با چرم شتر و راههای شناخت چرم شتر مرغوب را برای شما بیان نماییم امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب چرم طبیعی شتر در هنگام خرید کیف چرم یا اکسسوری های چرم کمک کند.

 

شتر، حیوانِ بیابان ها و صحراهای پر از شن و ماسه و کوه ها و کویر ها و سرمای جان سوز و گرمای طلاقت فرساست. شتر برای این نوع زندگی و سختی ها ساخته شده است.  این حیوان طی قرن ها تکامل، بدن خود را به یک ماشین سرسخت کویری تبدیل کرده است. بدن شتر ساخته شده تا با سخت ترین شرایط آب و هوایی سازگار باشد و همین موضوع سبب شده است تا چرم شتر، یکی از برترین و با کیفیت ترین چرم ها باشد.

طبیعی است حیوانی با آن همه قابلیت تحمل پذیری و سختی پذیری پوست و چرمی فوق العاده و بی نظیر داشته باشد.  این سختی ها چرم شتر، را بسیار خاص کرده است.

نکته قابل توجه دیگر رنگ چرم شتر، است، هر چند رنگ اصلی پوست شتر همیشه با کمی تیرگی و روشنی همان قهوه ای مرسوم و شیک است ولی با این وجود صنعت چرم با استفاده از پالایش های پیشرفته و با استفاده از تکنیک های برنزه کردن پوست شتر بدون تغییر در کیفیت و دوام این چرم توانسته چرم شتر را برای علاقمندان به این چرم در رنگ ها و طرح های مختلف آماده کند.

[caption id="attachment_3095" align="aligncenter" width="800"]معرفی چرم شتر و راهنمایی مناسب در هنگام خرید کیف چرم یا اکسسوری چرم معرفی چرم شتر و راهنمایی مناسب در هنگام خرید کیف چرم یا اکسسوری چرم[/caption]

اگر بخواهیم چرم شتر، را با چرم گاو مقایسه کنیم اولین علت کیفیت برتر چرم شتر، الیاف این چرم است. چرم شتر دارای ۱۰ برابر الیاف متراکم تر در هر سانتی متر مربع نسبت به چرم گاو است. الیاف بیشتر باعث استحکام بیشتر چرم و مقاومت ۱۰ برابری چرم شتر نسبت به چرم گاو می شود، اما این سرسختی و الیاف زیاد باعث نشده تا چرم شتر چرمی سفت و غیر قابل انعطاف باشد. نرمی و لطافت چرم شتر به طور غیر قابل باوری حتی بیشتر از چرم گاو است.

از چرم شتر به دلیل استحکام و زیبایی خاصش در تولیداتی همچون تولید انواع کیف پول، کیف دوشی، کیف های دستی و اداری و البته کفش استفاده می شود. چرم شتر برای همه انواع تولیدات قابلیت منحصر به فردی دارد و این موضوع باعث گسترش روز افزون تولیدات با چرم شتردر همه زمینه ها شده است. در این ویدئو می‌توانید با انواع تولیدات چرم شتر آشنا شوید:

[video width="480" height="270" mp4="https://www.noozdah.com/blog/wp-content/uploads/2018/03/NoozdahLeather.mp4"][/video]


تغییرات صنعت مد و لباس تاثیری بر شهرت و خاص بودن تولیدات چرمی ندارد و چرم همیشه در بالاترین رده‌های خواستگاه مصرف کننده قرار دارد. به همین دلیل استفاده از محصولات چرمی در تولیدات مختلف هر روز بیشتر می شود و دوام و کیفیت چرم نیز اهمیت زیادی در ان خواهد داشت. وقتی تولیدی با چرم شتر روانه بازار مصرف شود بی گمان طول عمر و جذابیتش آنقدر زیاد خواهد بود تا خریدار را ترغیب به خریدهای بیشتر تولیدات چرمی شتر کند.

چرا باید کیف بعدی شما با چرم شتر باشد

در ایران، شرکت چرم آفتاب مدت‌هاست تجربه تولید محصولات چرم طبیعی از چرم شتر را دارد و این تجربه در کنار بهره گیری از طرح‌های روز صنعت مد، می‌تواند نیاز انواع سلیقه ها را پاسخ دهد. قبل از خواندن ادامه این مطلب بهتر است این ویدئو را ببینید:

[video width="432" height="244" mp4="https://www.noozdah.com/blog/wp-content/uploads/2018/03/video_2018-03-10_13-58-05.mp4"][/video]


جواب در دو عبارت خلاصه می شود: کیفیت خاص و بی نظیر چرم شتر و طرح و رنگ منحصر به فرد آن. به عبارتی اگر به دنبال به دست گرفتن یک کیف با کیفیت و مقاوم و خلق یک استایل متفاوت هستید، انتخاب محصولات چرم شتر عاقلانه و منحصر به فرد خواهد بود. با این توضیح، کیف بعدی شما می تواند یک کیف با کیفیت، جذاب و وطنی باشد! اگر با محصولات تولید شده از چرم شتر آشنایی ندارید، دیدن کیف هایی با طرح و نقش متفاوت خالی از لطف نیست. توصیه می‌کنیم یکی از دسته محصولات زیر شامل مجموعه‌ی کیف دوشی ، کیف پول یا کیف اداری را ببینید. اگر تمایل برای خرید کیف چرم داشتید درنگ نکنید چون محصولات چرم طبیعی متفاوت و منحصر به فرد، شما را از اطرافیانتان متمایز خواهد کرد. ما پس از خرید نیز با شما هستیم. در صورتی که از تصمیمتان منصرف شدید، فروشگاه اینترنتی نوزده ضمامت می‌کند که تا ۱۰ روز بعد از خرید، بتوانید کالای خود را بازگردانید. ما از کیفیت محصولاتمان مطمئنیم، و مطمئنیم انتخاب شما نیز درست است.

[caption id="attachment_3098" align="aligncenter" width="800"]خرید کیف پول کیف پول[/caption]


[caption id="attachment_3093" align="aligncenter" width="800"]خرید کیف دوشی کیف دوشی[/caption]


[caption id="attachment_3094" align="aligncenter" width="800"]خرید کیف اداری کیف اداری[/caption]

 

  • ۹۷/۰۲/۰۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی