charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

حفظ 

پوست 

محافظت 

و برهه زمانی مراقبت میانگین گونه های پوست: پوست حیوان‌ها زنده در پیش‌رو گندیدگی نگهداری می شود البته این حفاظت آن گاه از کشتار حیوان متوقف می شود . 


باکتری های به پوست هجوم کرده و فساد به سرعت مقدمه می شود . در بهترین حالت این عمل سپس از پوست کندن واقعه می افتد .از آنجاییکه کار باکتری ها به دما با اهمیت است، پایین موقعیت ایده آل جهت خنک کردن پوست آب سرد بر روی آن پاشیده می شود . همینطور پوست می تواند با استفاده از تکنیکی به نام نمک نتیجه نگهداری گردد که در آن مرحله پوست با نمک پوشانده و بر روی نیز انباشته می گردند . 


نمک، آب پوست را جذب کرده و خروج آب نمک باعث خشک شدن جزئی پوست می شود . این راه و روش از عمل باکتری ها جلوگیری کرده و پوست را در برابر آنها محافظت می نماید . راه و روش دیگر خوابانیدن پوست در محلول آب نمک اشباع می باشد . این رویکرد به دستگاه های مخصوصی نیاز دارد که معمولاً در ایالات متحده از این راه و روش به کارگیری می گردد . 



بعضا از پوست ها بعد از آن از کشتار شسته و نمک فیض می شوند یا این که به وسیله فروشنده عده آوری شده، نمک زده و سکو بندی می گردد . تاخیر در انجام کار مراقبت پوست، خطر زخم بوسیله باکتری ها بخصوص در مرحله با ارزش و با اهمیت چهره پوست را ارتقاء می دهد . شیوه دیگری جهت نگهداری پوست که در کشورهای گرمسیری استعمال می شود این می باشد که درصورتی که نمک در دسترس نباشد پوست ها را در فریم هایی قرار داده و در سایه کم آب می نمایند . این روش، کم آب کردن از طرز هوا نام داراست . از آنجائیکه باکتری ها در محفظه سوای آب نمی توانند عمل کنند، نگه داری این پوست های خشک گردیده در بازه طولانی بدون فساد قابلیت پذیر می باشد . 


در شرایطی‌که پوست در معرض بدون واسطه فروغ و روشنایی خورشید به سرعت کم آب شود تغییرات شیمیایی که در پروتئین پوست فیس می دهد موجب نازک و طاقت فرسا شدن چرم نهائی می گردد . درصورتی که کم آب کردن به آرامی فیس گیرد ممکن است خرابی رخ دهد و موجب ناصاف شدن و ضعیف شدن چرم پایانی گردد . کیفیت این رویه به خیر کیفیت نمک نتیجه کردن نیست . 


کیف پول



به برهان مشکلات محیط زیست با نمک، محافظت کوتاه مقطع نیز مورد به کارگیری قرار می گیرد که با کاربرد بدون واسطه یخ بر روی پوست نو انجام می شود . تکنیک های ممکن دیگر شامل استفاده از ضد باکتری ها، هوای سرد و حمل و نقل سرد می باشد . 


برای حفظ مناسب مواد خام، روشهای نگهداری پوست به وضعیت باصرفه انبار در چرم سازی ها هم بستگی داراست . 

کیف اداری

محققان پیشنهاد کرده ان که چرم سازی و کشتارگاه ها جهت کاهش هزینه های نگهداری، حمل و نقل و دوری از فساد پوست فهم و شعور مکان تعالی با هم قرار گیرند . 


در برخی مناطق، پوست مستقیماً از کشتارگاه به چرم سازی جهت تبدیل به وت بلو برده می شود . مدت مراحل در فرآیند پیشین از انجام مراحل دباغی می تواند با این شیوه تا یک ساعت کاهش یابد . 

  • ۹۷/۰۲/۰۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی