charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

کیف اداری

واردات 

انواع پوست چرم مرغوب خزندگان 

انواع مختلفی پوست چرم مرغوب از خزندگان بدست آمده میباشد که در بیرون از ایران این چرم ها بخش اعظم ایجاد می شوند و به کشورمان واردات می گردند . 

پوست چرم خزندگان محصولی وارد شده در ایران میباشد که اکثر زمان ها از مالزی، ویتنام و دیگر کشورها به خصوص کشورهای جنوب شرق آسیا وارد می شوند و به تیتر مرغوب ترین پوست چرم حیوانی بفروش می رسند . 

این تولیدها حیوانی که دوام خیر دارند و کم یاب ترین تولیدها بشمار می مراحل در ساخت رومبلی یا این که کیف و کفش کاربرد دارا‌هستند و در اشکال مختلفی از اندازه ها به رخ خام ارائه می گردند . 

پخش کیف اداری

مرغوب ترین پوست چرم ناپخته خزندگان 


پوست چرم خزندگان یک عدد از مرغوب ترین محصولاتی ست که امروزه بصورت ناپخته خرید و فروش می شوند و به وسیله دفترها پخش به دست خریداران می رسند . 

پوست چرم محصولی ست که امروزه با مرغوب ترین تراز کیفی از خزندگانی همچون مار و تمساح بدست می آید و در بازار بصورت بخش اعظم پخش می گردد . 

پوست بعمل آمده از خزندگان دارنده صورت بسیار زیبایی می‌باشند که از طرح های طبیعی جالبی برخوردارند و علاوه بر زیبایی دارنده استحکام عالی می باشند . 

ناگفته نماند امروزه این تولیدات طبیعی بصورت اینترنتی قابل خریداری اند و بصورت ناپخته در معرض فروش قرار می گیرند . 

  • ۹۷/۰۲/۲۵
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی