charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


بدنه چرم در این نقطه، شما می توانید یک فروشگاه خرید تهویه چرم استفاده کنید. همچنین شما می توانید از روغن زیتون استفاده کنید. به سادگی یک پارچه کوچک و نرم را به پارچه بمالید. از پارچه دوم برای چسباندن چرم به یک نرم و خوب استفاده کنید.

کیف پول

برای پوشش چاقو، شما نیاز به خلاء لاینر. اسپری با خوشبو کننده پارچه و اجازه می دهد تا خشک شود. مقدار کمی مواد شوینده را در آب گرم قرار دهید. اگر بوی بسیار سختی از دود یا عرق داشته باشید، کمی نوشابه یا سرکه را اضافه کنید. فقط از یکی از اینها استفاده کنید. در غیر این صورت، آنها اثربخشی را خنثی خواهند کرد.


یک اسفنج تمیز را در آب بریزید و خارج شوید. با استفاده از یک اسفنج مرطوب تمیز با آب پاک کنید. کار در بخش ها، خشک کردن هر گونه آب اضافی به عنوان همراه شما. قطع کن تا خشک شود اگر بویا همچنان به حالت تعلیق درآید، اسپری دوباره با یک محصول تازه کردن پارچه انجام دهید.


افکار نهایی

مهم است زمانی که با چرم کار می کنید همه اسفنج ها و پارچه ها بسیار تمیز و نرم هستند. گاهی اوقات پارچه های بسیار نرم می توانند بیت کوچکی از مواد ریزشی را در شستشو مانند شاخه ها یا چمن خشک شده جذب کنند. این می تواند روی ژاکت شما خسارت ایجاد کند. بررسی آنها هر بار اطمینان حاصل خواهد کرد که شما به این مشکل نرسیده اید.


چطور ژاکت چرمی را تمیز میکنید؟ این ها مراحل اولیه ای هستند که باید هنگام تمیز کردن یک کت چرمی انجام دهید. به خاطر داشته باشید که در یک منطقه در یک زمان کار کنید و کامل باشید. اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای کنار آمدن دارید تا بتوانید کار را با یک شات انجام دهید. در حالت ایده آل، فقط باید این کار را یک یا دو بار در سال انجام دهید.

  • ۹۷/۰۳/۰۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی