charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


چرم مواد معروف مورد استفاده در ساخت انواع اقلام است. این فوق العاده با دوام است و می تواند سال ها برای صاحب پوشیدن و لذت بردن باشد، در صورتی که به درستی تحت درمان قرار گیرد. دانستن چگونگی تمیز کردن چرم چیزی است که هر کسی که کالاهای چرمی دارد، باید بداند. این مقاله دارای اطلاعات ارزشمندی در مورد چرم و نحوه نگهداری مناسب و طول عمر آن است.

کیف پول

مراقبت از محصولات چرمی

با توجه به قیمت بالا در ارتباط با محصولات چرمی با کیفیت، بسیاری از مردم آن را حساسیت نشان می دهند که در معرض سایش و اشک هستند. اما این یک ماده بسیار بادوام است که می تواند به مقدار زیادی از دست زدن به مقاومت در برابر. با این حال، سطوح چرمی که نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند، زیرا همه پوسته ها به طور مساوی ایجاد یا پردازش نمی شوند اما هر محصول ساخته شده از چرم باید به طور مرتب تمیز شود تا آن را زیبا و با بهترین شرایط نگه دارد. روش های توصیه شده برای تمیز کردن در زیر احتمالا مناسب ترین کالاهای لوکس چرم ساخته شده از پوست های ظریف یا عجیب و غریب مانند چرم شتر مرغ، دسرک و شترمرغ و غیره نیست. روش های تخصصی پخت که برای چرم های لخت ظریف استفاده می شود، .


چگونه چرم ساخته شده است

برنزه کردن چرم


دیگهای بخار برقی چرمی

چرم واقعی ساخته شده از پوست حیوانات است که با استفاده از مواد شیمیایی مختلف به منظور تبدیل آن به کیف های دستی، مبلمان، لباس و بیشتر ساخته شده است. در طول برنزه شدن و پایان پوست، اسیدها و سایر مواد شیمیایی برای پایان دادن به محصول استفاده می شود. برخی از این پوست ها از حیواناتی است که برای هدف خاص چرم ساخته شده اند. با این حال، تعداد بیشتری از شرکت هایی که از حیواناتی استفاده می کنند که برای تولید گوشت تولید می شوند، وجود دارد. این یک روش سازگار با محیط زیست برای به دست آوردن پوسته های لازم برای ساخت کالاهای چرمی با کیفیت بالا است.


آماده سازی قبل از تمیز کردن

قبل از شروع تمیز کردن هر محصول چرم برای اولین بار، مهم است که شما محصولات و روش های تمیز کردن خود را در یک قطعه غیر قابل توجه از چرم تست کنید. ممکن است واکنش های ناشی از چگونگی چگونگی چرم شما در طی فرایندهای برنزه سازی و اتمام درمان که می تواند ظاهر چرم در هنگام تمیز کردن را تغییر دهد. به طور کلی، این محصول محدود به محصول رنگ کمی متفاوت است در هنگام تمیز کردن. اغلب این نتایج ظاهری تیره تر را نشان می دهد.


برای انجام تست و تمیز کردن بعد از این مورد، شما باید قبل از همه منابع خود را جمع آوری کنید. اولین چیزی که شما نیاز دارید صابون دستی مایع دست دوم PH با کیفیت بالا است که ملایم بر روی پوست است، و ترجیحا یکی از آن هم مناسب سازگار با محیط زیست است. این محصولات اغلب ملایم تر از چرم هستند و همچنان نتایج عالی ارائه می دهند. شما همچنین باید یک روغن زیتون با کیفیت بالا در دسترس داشته باشید. مجموعه ای از پارچه های میکروفیبر که به طور خاص برای نیازهای تمیز کردن چرم شما اختصاص داده می شود باید در این نزدیکی باشد. هرچه پروژه بزرگتر باشد، پارچه های میکروفیوتری که شما نیاز دارید. برای تمیز کردن چرم خوب به مواد مورد استفاده بستگی دارد و پارچه های میکروفیبر برای این کار مناسب است.


فرآیند تمیزکاری

تمیز کردن یک صندلی ماشین چرمی یکی از پارچه های میکروفیبر مرطوب، مرطوب نیست. برای اطمینان از اینکه آب بیش از حد در آن وجود ندارد، آنرا به طور کامل برداشته و هرگونه اضافی را از بین ببرید. سپس یک کاسه کوچک صابون را روی منطقه مرطوب قرار دهید. به خاطر داشته باشید که بهتر است از صابون بیش از حد کم استفاده شود چون در صورت لزوم می توانید لمس بیشتری را اضافه کنید. صابون را به پارچه بمالید.


هنگامی که این کار را انجام می دهید، با پارچه های صابون، چرم را بشویید. از یک حرکت دایره ای استفاده کنید و در همان منطقه ادامه دهید تا تمیز شود. برای آن دسته از مناطقی که مقدار بیش از اندازه خاک را تشکیل می دهند، ممکن است لازم باشد این مرحله را با یک پارچه تمیز و صابون جدید تکرار کنید. تا زمانی که سطح چرمی از بقایای بیرونی و خاک جلوگیری شود، ادامه دهید.


تمیز کردن کیسه های چرم در یک منطقه در یک زمان. برای پاک کردن هر بشکه ی صابون هنوز بر روی مورد استفاده از یک پارچه مرطوب کننده تازه استفاده کنید. ممکن است لازم باشد که چندین بار آن را مطمئن شوید. آن را مستقیما زیر آب قرار ندهید. اجازه دهید تا حداقل 30 دقیقه قبل از تهویه هوا خشک شود.


تهویه مطبوع

در یک پارچه تمیز و خشک، یک مقدار کمی از روغن زیتون قرار دهید. آن را به صورت پارچه ای به آرامی بپوشانید و سپس به آرامی چرم را با آن بمالید. این چرم را مهر و موم می کند و پایان خوبی برای این مورد می دهد. این کار باید به خوبی انجام شود و اگر صحیح انجام شود، باید احساس نکنید و یا چرب نباشید زیرا عنصر اصلی این است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی صرفا به مقدار کافی روغن مصرف کنید. اگر مبلمان چرم تمیز شود، چند ساعت قبل از استفاده از مبلمان به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر هر گونه مخلوط روغن زیتون روی لباس خود منتظر بمانید.


اگر چه این روغن ها به حفظ چرم قابل انعطاف و نرم است، من عملا دیگر از استفاده از روغن هر نوع بر روی محصولات چرمی حمایت نمی کنم، زیرا امروزه بسیاری از انواع محصولات چرمی وجود دارد که وجود دارد

  • ۹۷/۰۳/۱۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی