charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

کیف پول ]vl

تمیز کردن و نگهداری کمربندهای چرمی

کمربند معمولا از گاو ضخیم و با دوام ساخته شده و به ندرت تمیز یا نگهداری می شوند. اما ممکن است کمربندهای کثیف و ارزشمند با درمان محافظهکارانه طولانی تر بمانند.


خاک پوست چرمی رنگدانه (یک تست تصفیه آب - پاک شده در قطره آب را به پوست چسبیده نمی شود) می تواند به راحتی با Cleaner Cleaner چرم COLOURLOCK تمیز شود. در صورت لکه های غیر قابل حذف، لطفا با ما تماس بگیرید و عکس هایی از مشکل را برای ما ارسال کنید.کیف پول


برای حفظ چربی با ارزش، توصیه می کنیم مراقبت های مراقبتی با COLOURLOCK Elephant Leather Preserver باشد. ابتدا COLOURLOCK Elephant Leather Preserver را در یک پارچه نرم تمیز کنید و سپس کم چرب را کم کنید.


ما محصولات توصیه شده را در مجموعه ای از 30 میلی لیتر Cleaner چربی COLOURLOCK و 15 میلی لیتر COLOURLOCK Elephant Leather Preserver ارائه می دهیم که برای کمربند کافی است.


گاهی اوقات کمربندهای چرمی به علت رنگ نامنظم در چرم باعث تغییر رنگ می شوند. چنین چرمی باید چند بار با LEDER FEIN Leather Fixative پاک شود. پوست چرمی COLOURLOCK چندین بار از پوست صاف چرم محافظت کنید. برای خشک کردن هر برنامه از یک سشوار استفاده کنید. اما کمربندهای برجسته به این ترتیب قابل بازیابی نیستند. این باید ادعا شود.

  • ۹۷/۰۴/۱۴
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی