charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


آیا محصولات مراقبت از چرم واقعا سطح رنگ را نفوذ می کنند؟ بر خلاف پوست های مصنوعی، پوست های رنگی خودرو دارای تنفس بیشتری هستند. این به محصولات مراقبت می بخشد تا به چرم غرق شود. محصولات مراقبت از پوست به چهره آسیب دیده و یا پیرتر نفوذ می کنند. در حقیقت، بزرگتر بهتر است. چرم جدید و یا به خوبی حفظ شده نیاز به مراقبت برای بهبود وضعیت آن نیست. با این حال، به حفاظت سطح مانند یک ارائه شده توسط COLOURLOCK چرم شیلد نیاز دارد. اگر خودرو بیش از 3 سال باشد، برای محافظت مطلوب می توان از Protector چرمی COLOURLOCK یا ترکیبی از Protector & Shield استفاده کرد.

کدام محصول باید ابتدا اعمال شود؟ همیشه ابتدا تمیز کنید اگر پوست محافظ در ترکیب با محافظ پوست استفاده شود، روش زیر بهترین است: ابتدا پوست محافظ را اعمال کنید. یک محافظ را در یک پارچه نرم بخرید و به آرامی اجرا کنید. شما نیازی به له کردن چرم ندارید. با اضافه کردن پارچه به آب، می توان محصول قابل مشاهده را از بین برد. چند روز قبل از استفاده از Shield چرم صبر کنید. به این ترتیب، شما اجازه می دهید چرم برای جذب روغن در محافظ که آن را نرم و نرم است. یک هفته مطلوب است زیرا محصولات نیاز به زمان برای نفوذ از طریق لایه بالای جوهر دارند. سپر مانع از پوشیدن، شلاق و انتقال رنگ می شود و بنابراین باید فقط در مناطقی که تماس دارد استفاده شود. این شامل چرخ های فرمان، دستگیره های درب و دستگیره های دنده چرمی می شود. پشت صندلی های جلو و قطعات ترمز در ناحیه های بدون محرک را می توان کنار گذاشت. یک پارچه چرمی را در یک پارچه بردارید و از کارهای درازا و جوش استفاده کنید. سپس اجازه دهید آن را خشک بدون نیاز به پرداخت. اگر نمیتوانید زمان زیادی را صرف خشک کردن کنید، باید سفارش را معکوس کنید. ابتدا سپر را با خشک کن مو خشک کنید. سپس محافظ را اعمال کنید و له نمی کنید. Protector در نهایت از طریق Shield چرم نفوذ خواهد کرد. اگر پوست محافظ به طور مستقیم بر روی چرم محافظ اعمال شود، آن را بر روی سطح به آرامی روغن نخواهید ماند زیرا محافظ طول می کشد تا زمان نفوذ به چرم. اگر Protector چرم در ترکیب با موم پوسته پوست Elephant چرم استفاده شود، ابتدا Protector را به عنوان یک محصول نازک تر و پوست چرب را تغذیه می کند. پس از این، سطح را می توان با استفاده از چرم Preserver محافظت کرد.

چقدر باید بین مراحل صبر کنید؟ اجازه دهید پوست بعد از تمیز کردن خشک شود. شما می توانید فرآیند خشک کردن را با استفاده از سشوار یا اسلحه گرم، سریعتر کنید. اطمینان حاصل کنید که هوا خیلی گرم نیست هنگام استفاده از ترکیبی از محصولات، همیشه اولین محصول را قبل از استفاده از یک محصول کاملا خشک کنید.

چقدر طول می کشد تا منتظر بمانید تا بتوانید دوباره در ماشین بنشینید؟ محصولات مراقبت از پوست همیشه باید به اندازه کافی و به طور منظم مورد استفاده قرار گیرد. پس از استفاده از نور، محصولات مراقبت سریع و سریع به سرعت جذب می شوند. هنگامی که این کار انجام می شود، می توانید دوباره سطوح را تحت فشار قرار دهید. در دمای دلپذیر، باید کمتر از 15 دقیقه طول بکشد. در روزهای سرد، شما باید کمی طولانی تر صبر کنید، زیرا خشک کردن چرم طول می کشد.

دمای کار چیست؟ بله توصیه می شود برای تمیز کردن و نگهداری چرم تنها در روزهای گرم یا در گاراژ گرم نگهداری شود. بیایید با آن روبرو شویم ... تمیز کردن در یک روز سرد سرگرم کننده نیست، اما مهمتر از آن اینکه توصیه نمی شود چرم را در هوای بسیار سرد خشک کنید. همچنین، کار کردن در یک روز سرد، به این معنی است که درهای ماشین به مدت طولانی پس از تمیز کردن بسته می شوند. این به این معنی است که ریسک باقی مانده در داخل ماشین باقی می ماند که در بلند مدت می تواند شکل گیری قالب را تشویق کند. با این حال، تحت هیچ شرایطی در نور خورشید نباید انجام شود. چرم کم چرب می تواند بلافاصله توسط نور مستقیم خورشید آسیب دیده شود.

  • ۹۷/۰۴/۱۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی