charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

شنیده اید که می‌گویند بعضی چیزها هیچ وقت از مد نمی‌افتند؟ این موضوع وقتی خیلی مهم است که در نظر بگیرید در دنیای امروز و با توجه به تغییرات مداوم دنیای مد، مشکل است که بتوانید همیشه به روز باشید! یکی از همیشگی‌ترین استایل‌ها، استایل کلاسیک و تک رنگ است. با در نظر گرفتن این موضوع، کت چرمی یکی از لباس‎هایی است که بین خانم‎ها و آقایان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در حال حاضر، چرم طبیعی دوباره محبوبیت زیاد خود را در بین مردم بازیافته و داشتن یک کت چرمی به یکی از المان‌های دنیای مد کنونی تبدیل شده است. در این جا به بررسی دلایل محبوبیت این پوشاک زیبا می‎پردازیم.

کت چرم کلاسیک یا امروزی؟ لباسی که هرگز از مد نمی افتد!

یک مد کلاسیک!

واقعیت این است که استفاده از کت چرمی همواره و به مدت ده‎ها سال است که مورد توجه همگان بوده است. اگر از سال ۱۹۵۰ تا کنون به پوشش سلبریتی‌ها، سینماگران و هنرپیشه‎گان توجه کنید، خواهید دید که پوشیدن کت چرم همواره مورد توجه آن‎ها بوده است. این موضوع تا امروز تغییر نکرده است. کت چرم بی‎نظیر و باکیفیت یک انتخاب همیشگی است. اگر چه، سبک و سیاق کت‎های چرمی در گذر زمان تغییرات چشمگیری داشته است، اما طراحی این پوشاک محبوب همچنان مطابق با سنت‎ها است.

طرح کت های چرمی امروزی از تلفیق طرح های سنتی و آوانگارد نشات گرفته است. اگر به نام های تجاری پیشرو در این عرصه و طرح های آن ها توجه کنید، خواهید دید که طرح های پر زرق و برق امروزی را با اندکی خصوصیات ویژه ترکیب کرده و پوشاک منحصر به فردی را تدارک دیده‎اند.

تلاش بر این بوده تا کت های چرمی امروزی، علاوه بر پایبندی به سنت و مدل های شناخته شده با رنگ های متالیک و دکمه های فلزی تزئین شده و ظاهری مدرن تر پیدا کنند. طرح های کنونی، هم از نظر کارشناسان مد و هم از دیدگاه مردم عادی مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته اند. پوشیدن چنین کت های چرمی نمایان گر کاراکتر و شخصیت منحصر به فرد شما خواهد بود!

طرح‎ها و مدل‎های جدید کت چرم:

هیچ یک از مدل های جدید کت های چرم امروزی، الزاماٌ به جنسیت خاصی تعلق ندارند. در صورتی که برای خرید یکی از این کت های چرم زیبا به یکی از فروشگاه های عرضه کننده ی محصولات چرمی مراجعه کنید، خواهید دید که طرح‎های جدید کت های چرمی وابسته به جنس خاصی نبوده و فارغ از زن یا مرد بودن، می توانید هر کدام را که می خواهید، انتخاب کنید. اگر به پوشش افراد مشهور و محبوب در سر تا سر جهان توجه کنید، متوجه می‎شوید که پوشیدن کت چرمی بین خانم ها و آقایان به یک اندازه رواج دارد. این را هم در نظر بگیرید که کت چرمی با انواع کیف چرم و کمربند چرم به راحتی ست می شود و هارمونی فوق العاده ای ایجاد می کند.

یکی از بهترین ویژگی های یک کت چرمی این است که بسیار بادوام بوده و علاوه بر این هیچوقت از مد نمی‎افتد. این موضوعی است که در مورد تمام انواع لباس ها صدق نمی‎کند. چرم طبیعیماده‎ای استثنایی است که در صورت رسیدگی و استفاده‎ی مناسب می‎تواند به مدت ده ها سال عمر کند. این ویژگی، خصوصاً در مورد چرم های با کیفیتی که از طریق فروشگاه‎های معتبر عرضه می‎شوند، صادق است. با این که در نگاه اول، قیمت یک کت چرمی بسیار گزاف است، اما خریدن آن در واقع نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود. زیرا همان طور که گفته شد، یک کت چرمی می تواند عمری طولانی داشته و سال ها مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به ظاهر کلاسیک کت های چرمی، اطمینان داشته باشید که سال ها پس از این هم با ظاهری برازنده به شما خدمت خواهند کرد. همان طور که قبلاً هم گفته شد، یک کت چرمی هرگز از مد نمی افتد. با این که برخی از مدل های امروزی با طرح های پیشین آن اندک تفاوت هایی دارد، اما کت های چرمی قدیمی همین امروز هم قابل استفاده بوده و بسیار شیک به نظر می رسند.

گاهی اوقات، یک کت چرمی از نظر بصری تداعی کننده‎ی حسی مردانه و قدرتمند است. برخی از افراد، ترکیب کت چرمی و انجام مشاغل سخت و پر خطر را با هم در ارتباط می‎دانند. چرا که پوشاک چرمی به دلیل دوام و استحکام بالای خود، می‎تواند در مقابل خطرات گوناگون از بدن ما هم مراقبت کند.

البته همین موضوع در مورد خانم‎ها هم کاربرد دارد. تصاویر خیره کننده‎ی ستارگان زن با پوشش چرمی نشان می‎دهد که بانوان به خوبی می‎دانند چگونه باید یک کت چرمی را به شکلی زیبا مورد استفاده قرار دهند. خلاصه بهتر است بگوئیم که کت چرمی یکی از ملزومات دوست داشتنی کمد لباس هر مرد و زنی است.

همان طور که می‎بینید، دلایل قانع کننده‎ی زیادی وجود دارند که ما را برای خرید یک کت چرمیباکیفیت ترغیب می‎کنند. حتی با پوشیدن یک کت چرمی قدیمی و متعلق به سال‎ها پیش هم می‎توانید مطمئن باشید که ظاهری برازنده و مطابق مد روز دارید. وقتی صحبت از پیروی از مد و شیک پوشی به میان می‎آید، نمی‎توان از داشتن یک کت چرمی صرف نظر کرد!

  • ۹۷/۰۴/۱۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی