charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

از میان مدل های مختلف انواع کیف چرم مثل کیف دوشی، کیف پول و یا کیف اداری (که البته هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب هستند) کیف های پول و مدارکی که در هنگام سفر از آن استفاده می کنید، برای نگه داری تخصصی از مدارک مورد نیاز سفر طراحی شده اند. به همین خاطر اصطلاحا با آنها کیف پول مسافرتی یا کیف پول پاسپورتی می گویند.

قبلا در مقاله «خرید کیف پول مناسب ، همراه کاربردی و همیشگی!» در مورد کیف پول   مدارک مطالبی را بیان کرده ایم. اما در مورد کیف پول های مسافرتی باید بگوییم که ویژگی منحصر به فردشان این است که علاوه بر کاربردهای روزانه ای که از یک کیف پول ومدارک انتظار دارید، جایی برای نگه داری مدارک مورد نیاز در سفر دارند و خیال شما را از بابت نگهداری یک جا و مناسب از آنها راحت می کنند. این کیف پول ظرفیت کافی برای قرار دادن یک یا چند پاسپورت، شناسنامه، مدارک ماشین یا دفترچه بیمه را دارد و کمی از یک کیف پول معمولی بزرگتر است. همچنین داشتن کیف پول مسافرتی باعث می شود تا به راحتی در زمان سوار شدن به وسائل نقلیه، در هنگام رسیدن به مقصد، و یا وقتی به هتل می رسید، به مدارک مهم خود دسترسی داشته باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی محتویات کیف پول پاسپورتی  را ساماندهی کنید، این کیف ها در اغلب موارد از جیب ها و قسمت های جداکننده ی مختلفی برخوردار است. پس از اتمام سفر نیز، کیف پول مسافرتی می تواند محل خوبی برای نگهداری مدارک شناسایی غیر ضروری باشد و سایر مدارک مثل کارت ملی، کارت های بانکی و پول نقد موجود در آن به کیف پول معمولی و روزانه منتقل می شود. نکته بسیار مهم این است که یک کیف پول مسافرتی باید قابلیت بسته شدن با قفل رمزدار برای افزایش امنیت را داشته باشد. بعضی وقتها و برای کاربرد های خاص گاهی این مساله آنقدر مهم است که از سامانه های قفل و بازشناسی خاصی در این کیف ها استفاده می شود. مثلا با استفاده از امواج رادیویی از کلاهبرداری های الکترونیکی و دزدیده شدن اطلاعات شخصی کارت های الکترونیکی داری تراشه های اطلاعاتی، جلوگیری می شود.

همانند سایر کالاهای چرمی، کیف پول های مسافرتی نیز از انواع مختلف چرم دوخته می شوند. اما به دلیل اهمیت و ارزش چیزاهایی که نگه می دارند و نوع کاربرد آنها در سفر،‌ هوشمندانه تر این است کیف پولی انتخاب کنید که از متریال های بادوام و باکیفیت مثل انواع چرم طبیعی دوخته شده باشد.

[caption id="attachment_3500" align="alignnone" width="800"]کیف پول و مدارک، همراه مطمئن در سفرها کیف پول و مدارک، همراه مطمئن در سفرها[/caption]

نگاه کاربردی به کیف مدارک مسافرتی

کیف پول پاسپورتی می تواند شامل تمام محتویاتی باشد که در طول سفر لازم هستند. همچنین باید به گونه ای طراحی شده باشد تا مدارک مهم را به صورت امن در آن قرار دهید و بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. اینکه بدانید تمام آنچه که به آن نیاز دارید، در امنیت کامل در یک جا جمع شده است، می تواند خیال شما را راحت کند و دیگر نیازی برای گشتن در جیب ها و کیف خود برای پیدا کردن مدارک گم شده ندارید.

کیف پول مسافرتی همانند بقیه کیف های پول باید فضای کافی و مجزا برای جا دادن کارت اعتباری، پول، گواهی نامه رانندگی و جزئیاتی در مورد اطلاعات تماس شخصی در موارد اورژانسی را داشته باشد. اگرچه در دنیای امروزی بیشتر مدارک مسافرتی در گوشی های موبایل ذخیره می شوند اما بهتر است محتاط باشید و کمی وجه نقد و مدارک هویتی کاغذی را همراه داشته باشید. نکته بعداین است که علی رغم اینکه امروزه تقریبا همه وجوه زندگی روزمره ما الکترونیک شده است، اما همچنان مواردی وجود دارند که شما در آن به کاغذ و خودکار نیاز پیدا میکنید که خوب است همراه داشته باشید. و در نهایت گاهی می توانید گوشی تلفن همراه خود را در کنار سایر مدارک نگه دارید تا جابجایی آن برای شما راحت تر باشد.

 

تنوع کیف پول های مسافرتی در بازار بسیار زیاد است. از مدل های چرم مصنوعی ارزان قیمت گرفته تا محصولات برندهایی که از جنس چرم طبیعی هستند. بنابر این شما در گستره یک شهر می توانید انواع کیف پول های مسافرتی را در مغازه ها یا فروشگاه های محصولات چرمی پیدا کنید. اما اگر می خواهید به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه زیاد رفت و آمد، به مجموعه کاملی از انواع کیف های چرم دسترسی داشته باشید، بدون شک بهترین گزینه خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر است.

[caption id="attachment_3499" align="alignnone" width="800"]کیف پول و مدارک، همراه مطمئن در سفرها کیف پول و مدارک، همراه مطمئن در سفرها[/caption]

  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی