charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

واردات چرم قاچاق

برخی از رویه‌های واردات دارو اکثر سودجویی هست تا تأمین نیاز داخلی مدیرعامل شرکت دارو درمان سلفچگان با تأکید بر این که وضع ایجاد دارو در مرز و بوم مطلوب است، گفت: متأسفانه بعضا از رویه‌های واردات دارو عمده سودجویی هست تا تأمین نیاز داخلی . کیف پول


شریعتمداری ورود بی‌رویه دارو را برای تولیدکنندگان داخلی زیان آور دانست و افزود: ورود دارویی که بضاعت تولید داخلی داریم به معنای این می‌باشد که تولیدکننده مستقر را نابود کرده‌ایم . 


مدیر اتاق بازرگانی قم نیز با بیان این که دولت می بایست روی اقتصاد تمرکز و رئیس کند، گفت: در صورتیکه دولت بتواند مشکلاتی مثل بی‌توجهی نظام بانکی به صنعت و هرج‌ومرج در ارزش بازار را رئیس کند، خلل ها ناشی از تحریم‌ها قابل‌پیشگیری و رئیس می باشد . 


ابوالفضل خاکی با ابلاغ این‌که گرانی و ارتقاء هزینه‌ها باعث ورود بی‌رویه بعضا از کالاهای اندک کیفیت شده است، گفت: بسیاری از کالاهای چینی با خصوصیت ارزانی و فراوانی در فهرست بالای فروش در تراز استان قم میباشند . 


وی با اشاره به تعطیلی یک عدد از خطوط تولید لوازم‌خانگی بومی استان گفت: این راءس ساخت انواع آبمیوه‌ گیری و جاروبرقی به برهان فقدان امکان تأمین بعضی از لوازم شالوده و ورود کالاهای مشابه فرنگی تعطیل‌شده و حدود ۱۰۰ نفر بیکار شده‌اند . 

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی