charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

سهرابی: حمایت از تولید‌کنندگان کفش ضعیف است، چین با ضعیف‌ترین کفش تولیدی‌اش ما را زمین‌گیر کرد . صنعت تکنولوژی کارخانه‌های چرم‌سازی ما متعلق به 50 - 40 سال گذشته هست . 

کیف زنانه

کیف زنانه دستی

کیف زنانه دوشی

مشتریان رغبت بیشتری برای خرید کالاهای ایرانی دارا‌هستند در حالی که بخشی از کفش‌هایی که با تیتر فرنگی به مصرف‌کننده عرضه می‌شود، ساخت داخلی می‌باشد . 


از اول انقلاب اسلامی تا به امروز در صنف کفش هیچ نوع تحولی ساخت نشده است . 


حالت صنعت چرم چگونه می باشد؟ آیا قابلیت تولید چرم مسئله نیاز این صنعت را در داخل مرزوبوم داریم؟ 

سهرابی: پوست در جمهوری اسلامی ایران مضاعف ساخت میشود ولی بخش قابل توجهی از محصول ها این بخش مناسب ساخت با کیفیت نمیباشد . پوستی که در شمال جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود، به برهان رطوبت بالا برای تولید کفش چرم با کیفیت به هیچ عنوان مطلوب نمی‌باشد . 


در صنعت چرم‌سازی ضعیف هستیم و تکنولوژی ما در این بخش قدیمی می باشد بدین ترتیب علیرغم اینکه پوست و مواد ناپخته در داخل ایجاد میگردد ولی در صنعت ساخت چرم ضعیف هستیم . 


براین اساس باید قسمتی از چرم از شیوه واردات تامین شود در حالی که جدیدا با ممنوعیت واردات 1339 خودکار فرآورده چرم هم در فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی قرار گرفت .

  • ۹۷/۰۶/۲۸
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی