charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

چرم آلکانترا بوسیله یک کمپانی ایتالیایی به نام Alcantara S .p .A . تولید می شود . این کمپانی به تازگی 20 درصد از قراردادهای خویش با مشتریان بالقوه اش را کاهش داده و پولی در حدود 368 میلیون دلار را در راستای روش اندازی یک کارخانه تازه در میلان ایتالیا و تولید دو برابری محصولات خود سرمایه گذاری کرده می‌باشد . 


رئیس دلیل و مدیریت این کمپانی، آندریا بوراگونو، پیش بینی می کند که در آتی نفوذ این پوشش های مصنوعی در تولیدها صنایع خودروسازی بیش از پیش ارتقا یافته و بخش اعظمی از شرکت های خودروسازی و چه بسا بقیه شرکت ها نظیر شرکت های تولیدکننده هواپیما، قایق و موتور علاوه بر محصول ها پرمیوم و گران‌قیمت در سایر تولیدها خود نیز از این چرم مختص به کار گیری نمایند . کیف پول


اوایل ده سال هفتاد میلادی بود که یک شیمیدان ژاپنی به اسم میوشی اوکاموتو چرم آلکانترا را کشف و آن‌گاه ایجاد کرد . پس از تولید این جنس پای شرکت نفتی دارای اسم و رسم ENI ایتالیا نیز به در بین آمده و این شرکت به یار کمپانی Toray ژاپن استارت به ساخت انبوه این پوشش میکروفیبر کردند . در واقع این کالا بر پایه تکنولوژی ای ساخته شده که در دیگر محصولات کمپانی Toray هم قضیه به کار گیری قرار می گرفت . 


تا اواخر ده سال 70 میلادی نحوی ساخت این جنس تغیر نکرده ولی در حالا حاضر با به روز شدن علم، مراحل ساخت آن دستخوش تغییراتی گردیده و برای ایجاد آن دیگر از مواد شیمیایی دهه 70 خبری نمی‌باشد . چیزی نزدیک به 100 درصد مواد تشکیل دهنده آلکانترا از فیبرطبیعی میباشد . 

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی