charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

امروزه علاوه بر صنعت های مبلمان، طلا جواهرات و جواهر چندین سالی هست که ما شاهد استفاده بیشمار از این مدل پوشش خاص درصنعت خودروسازی هم هستیم . خودروها و وسایل نقلیه عمدتا در روکش صندلی ها و فرمان، داشبورد، دنده، سقف و خیلی مورد ها دیگر از این کاور چرمی به کار گیری می نمایند . دیدنی بدانید که شرکت ژاپنیToray این پوشش چرمی را برای صنعت های هوا گوشه و کنار و چه بسا ایجاد جامه های سنتی ژاپنی ها یعنی کی مونو هم ساخت می نماید . 

کیف زنانه

حالا با گذشت نردیک به 50 سال از کشف، ساخت این چرم به شرکت ایتالیایی Alcantara S .p .A . تعلق داشته و این تولیدکننده آلکانترا را با طیف وسیعی از رنگ ها ارائه و لیست متنوع ای از تعیین را در اختیار خریداران قرار می دهد . 

کیف زنانه دستی

این کمپانی یک وب سایت تحقیقاتی در شمال رم داشته و کل خط ساخت و دپارتمان راس تحقیقات آن در زمینی به مساحت حدودی 45 هزارمتر مربع احداث شده می‌باشد . 

کیف زنانه دوشی

محبوبیت 

بالاتر از ظرفیت؛ خلل تازه بزرگترین ایجاد کننده چرم های آلکانترا مدیرعامل این کمپانی مدعی است که یک عدد از بیشتر دلایلی که منجر توجه مختص به این چرم می شود این می باشد که در فرآیند تولید آن هیچگونه حیوانی کشته نشده و مواد نخستین مسئله به کار گیری در ایجاد آن نیز پلیمر نیستند . 


علاوه بر زیبایی از عللی که سبب ساز فراگیر شدن این چرم خاص شده وزن قلیل آن می باشد . به طور کلی آلکانترا 50 درصد نسبت به چرم ارگانیک سبک تر بوده و استمرار عمده و راحتی بهتری دارد . نشستن بر روی این پوشش میکروفیبر آسوده تر بوده و تماس جامه با آن در دراز مدت سبب ساز عرق و چسبندگی نمی شود . به طور کلی آلکانترا در فصل‌تابستان منجر خنکی و در فصل زمستان گرمی را با خویش به همپا داراست . 


بصورت کلی با اعتنا به کیفیت عالی و استمرار بالا، آلکانتارا درحال حاضر دیگر مبدل به یک ماده و پوشش فراوان لوکس گردیده و در سوپر اسپرت های و خودروهای فوق لاکچری چندین صد هزار دلاری مورد به کار گیری قرار می گیرد . 


مدیران آلکانترا فراوان امیدوارن که استعمال از این چرم گران بها در بقیه دسته ها هم اشاعه پیدا کند . ارزش پکیج آلکانتارا درخودرویی نظیر فرراری 458 اسپشیال فقط برای صندلی ها 2 هزار دلار، برای کف صندوق بار 3500 دلار و یا این که مثلا برای سقف مازراتی گیبلی چیزی حدود 1500 دلار است . 

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی