charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

به گزارش مجموعه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مالیات بر ارزش افزوده، خلل واردات مواد اولیه، ارتقا هزینه‌های تولید، تامین نقدینگی، کاهش اقتدار خرید مردمان و در نهایت فقدان استراتژی‌های منطقی در زمینه بازارهای صادراتی کلیه و کلیه دست به دست نیز داده میباشد تا پا افزار از صنعت کشور ایران بدر آید . 

این درحالی است که کارشناسان براین باورند صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران دومین صنعتی هست که می‌تواند در سال حمایت از کالای ایرانی ارزش افزوده بالایی به اقتصاد مرز و بوم هدیه داده و در موضوع اشتغالزایی بخش قابل توجهی از درخواست کنندگان شغل را به فعالیت گیرد؛ در شرای سیاست‌های کلان دولت و مسئولان در راستای حمایت حقیقی و واقعی از صنعت کفش کشورمان تغییر و تحول مسیر داده و از شعارهای دائمی مسافت بگیریم . 

کیف پول

دستکم 

پای یک میلیون شغل در فی مابین است 

علی لشگری، دبیر کل جامعه صنعت کفش ایران با اشاره به فعالیت حدود ۹ هزار واحد صنفی و صنعتی در این مسئله به استکان جم آنلاین گفت: در کنار این تعداد واحدهای صنفی و صنعتی ۴۲ هزار کانال توزیع در کفش کار میکنند که مجموعا نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر اشتغالزایی دارااست و در شرای بتوانیم رونق حقیقی را به این صنعت بازگردانیم ارقام بالاتری از اشتغال چه بسا تا دو برابر شغل ها فعلی به اقتصاد کشورمان کادو داده خواهد شد . 

لشگری میزان ساخت گونه های کفش در کشور ایران را حدود ۲۱۰ میلیون عدد اعلام کرد و در ادامه افزود: بی‌توجهی به امتیاز ایجاد کفش در کشور ایران نه فقط منجر شده سرانه مصرف کفش درون بازارهای کشورمان از ۲٫۸ به ۲ جفت نزول داشته باشد؛ بلکه کوچک شدن بازار این صنعت، درجه جهانی کشورمان نسبت به سال ۲۰۱۲ را نیز نزولی کرده می‌باشد . به صورتی که منزلت دهمی ایران؛ امروز براساس آمارها متاسفانه در جایگاه دوازدهم صنعت کفش دنیا قرار گرفته می‌باشد . 

  • ۹۷/۰۷/۰۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی