charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری عجم از همدان، امیر مبارک در جمع اعضای هیات مدیره، مدیر اتاق صنف ها همدان و فرمانده سپاه حیطه همدان اظهار کرد: واحدهای صنفی و تولیدی همدان را باید با کار حمایت کرد و نباید گذاشت با فشارهایی اعم از مالیات‌های غیر عادلانه و سودهای بانکی بالا در پرداخت وام ها عملا از عمل آن‌ها دوری به کار آورند . 


وی با اشاره به این که در قبلی همدان قطب بسیاری از صنوف سرزمین مانند چرم بوده است؛ گفت: متاسفانه امروز از آن شهرت چیزی باقی نمانده هست ولی اتاق اصناف و فعالان اقتصادی میتوانند با سعی در بازگرداندن فعالیت این گروه اصناف نقش‌آفرینی کنند . 


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام واحدهای صنفی معتقد به پرداخت مالیات بر درآمدهای حقیقی وواقعی خود می باشند اما متاسفانه میبینیم که مالیات بر درآمد گهگاه از مسیر اساسی خود خارج شده و غیرعادلانه به راه به طور کامل انحرافی اخذ می‌شود که سبب رکود، پسرفت و چه بسا تعطیلی واحدهای تولیدی و صنفی شده می باشد . 


وی با اشاره به این که در مجلس به دنبال قانون مالیات بر بها افزوده‌ای هستیم که صرفا به تیتر نقطه هدف مصرف‌کننده مد حیث قرار گیرد گفت: پرداخت بها افزوده بایستی به صورتی انجام گیرد که تولیدکننده و مبدأ هیچ مدل بها افزوده‌ای را پرداخت نکند که این اساسی به زودی با ارائه لایحه از طرف دولت در مجلس محاسبه و تصویب شده خواهد شد . 


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید هزینه‌های تولید را با نرخ فیض تسهیلات، مالیات غیر عادلانه و دریافت عوارض‌های مختلف بالا ببریم تا بتوانیم در تولید و فروش کالای ایرانی نسبت به مشابه فرنگی آن موفق شویم . 


وی بیان کرد: در یک سری سال اخیر در مجلس با مسوولان اداره مالیاتی مملکت در خصوص چگونگی دریافت مالیات، مالیات بر بها افزوده و مشکلات موجود در دریافت مالیات‌های غیر منطقی در استان بحث‌های بخش اعظمی داشتیم و ممانعت‌هایی کرده بودیم . 


خجسته گفت: یک‌سری سالی هست با پیگیری‌های انجام گردیده بازدارنده از ارتقا دوچندان مالیات استان شده‌ایم و امسال هم این ارتقا اندک می باشد . 


او با ابلاغ اینکه باید مسوولان مالیاتی با همت عمده و ساخت شفافیت بار مالیات از دوش کسبه، بازاریان و تولیدکنندگان برداشته و همزیستی اقتصادی دولت و صنوف را در لوای عدالت محقق کنند، تأکید کرد: امسال در دارایی ۹۷ در بخش درآمدهای مالیاتی استان‌ها افزایشی انجام نگرفته می‌باشد . 


نماینده 

مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد: ما نمایندگان با توجه به شرایط مرزو بوم هر عوارضی که توصیه شد را به ثبت نرساندیم و با این اتفاق دولت می بایست افزایش‌ها را با کشف فرارهای مالیاتی و ارائه هر چه سریعتر لایحه مالیات بر قیمت افزوده تامین نماید

  • ۹۷/۰۷/۱۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی