charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

معاون صنایع کوچک کمپانی شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: اولی مرکز آموزش تخصصی کفش استان زنجان در شهر هیدج به منفعت برداری رسید . 


به گزارش خبرآنلاین به نقل از رابطه ها همگانی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی با اعلام این خبر افزود: شیوه اندازی اولین راءس یادگرفتن تخصصی کفش جزو برنامه های اقتصاد مقاومتی سال ۹۶ شرکت شهرکهای صنعتی استان و خوشه کفش بود که با همکاری ذی نفعان خوشه و اعضای اتحادیه تعاونی تلاشگران هیدج ابتدا به عمل کرد . 


وی با اشاره به اهمیت فراگیری در حوزه های مختلف اظهار داشت: این مرکز به مراد ارائه یادگرفتن های مهارتی و تخصصی برای کارگران شاغل در صنعت کفش رویکرد اندازی گردیده میباشد . 

احمدی ضمن تاکید بر اهیمت سعی خوشه ای در صنایع اظهار داشت: با دقت به این‌که در شهر هیدج بیش از ۱۰۰ کارگاه ساخت کفش با اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر درگیر کار بودند و به نوعی می بضاعت این شهر را قطب ساخت کفش اسپرت و طفل گانه دانست لذا کمپانی شهرکهای صنعتی با همکاری و ملازمت ساخت کنندگان کفش این شهر نسبت به تشکیل خوشه کفش هیدج اقدام کرد و هم اکنون این خوشه در سال دوم عمل خود قرار دارد و کار های موثری از گزاره بازدید از نمایشگاههای مختلف، برگزاری عصر های آموزشی و برندسازی در این بازه انجام داده می‌باشد . 

در 

ماه پیشین نیز ۳ طرح در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی از گزاره اولین مرکز پباده سازی و مدلسازی کفش در شهر هیدج به بهره برداری رسیده بود

  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی