charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست اداره کل گمرک استان قم، در گفتگو منحصر با خبر نگار صدا و سیما، گفت: در ۹ ماهه امسال، ۱۲۸ هزار بدن کالا به قیمت ۱۵۸ میلیون دلار به ۱۶ مرزو بوم از پاراگراف عراق، امارات، ترکیه ، قطر و کره صادر شده هست . 


خلیلی افزود: بخش زیادی از کالاهای صادراتی استان دربرگیرنده مصنوعات پلاستیکی، شمش روی و سرب، شیر کم آب صنعتی ، مایع ظرفشویی ، اشکال کفش و صندل و هیدرو کربن های سنگینی می‌باشد . 


او هند را از گزاره مقاصد تازه صادراتی استان اسم پیروزی و گفت: درآمد کل گمرکات استان در ۹ ماهه سال جاری به ۳۱۳ میلیارد تومان رسیده می‌باشد . 


خلیلی تصریح کرد: درآمد گمرکات استان اکثر از این اندازه می باشد البته به علت این که فرش قم از فرودگاه امام صادر می شود، رقم صادرات آن ها در درآمد قم محسوب نمی شود . 


قیم گمرکات قم افزود: بر اساس اطلاع رسانی فیس گرفته، قرار میباشد صادرکنندگان از این پس استان محل تولید فرش را در اظهارنامه های خود ذکر کنند . 


خلیلی 

همینطور از کاهش واردات هم خبر اعطا کرد و گفت: در ۹ ماهه امسال واردات فرآورده به قم از نظر وزنی ۱۹ درصد و از لحاظ ارزشی ۳۳ درصد کاهش داشته می باشد

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی