charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس علی غفوری‌مقدم ظهر امروز در جلوس کرد خبری با اصحاب رسانه که در تالار جلسات اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: یقین بر این میباشد که برگزار شدن نمایشگاه‌ها فرصتی میباشد که میتواند برای گسترش تجارت در خراسان رضوی زیاد کمک دهنده باشد . 


وی با ابلاغ اینکه افزایش سهم صنف‌ها تولیدی در خراسان رضوی یک عدد از موضوعات مورد توجه در خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: متوسط تعداد صنوف تولیدی در خراسان رضوی حدود ۱۶ درصد در ابتدای سال ۹۵ بوده و هم حالا این میزان به ۱۸ درصد رسیده که ولی میانگین این مقدار در مرحله میهن ۲۲ درصد می‌باشد . 


نائب رئیس بازرگانی داخلی و توسعه تجارت اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: یک عدد از راهکارهایی که در این میان می تواند کمک‌دهنده باشد حمایت از ایجاد داخلی می‌باشد که در راستای این فرمان برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و فرنگی یکی از روش‌های مفید به سود هست . 


غفوری‌مقدم ادامه داد: یکی از اتفاقاتی که در خراسان رضوی صورت داده این می‌باشد که در حوزه تولیدها چرمی نظیر کفش شرکت‌های تولیدی صنفی هم توانسته‌اند صادرات داشته و در حوزه‌های تجارت خارجی حضور داشته باشند . در حالی‌که قدیمی بر این درجه تولید تولید ها چرمی در خراسان‌رضوی چهارم بوده هم‌اکنون به دوم رسیده و چه بسا در محصولات دست‌دوز این سکو به اولیه ارتقاء پیدا کرده می باشد . 


معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تأکید کرد: هم‌اکنون نوعی اعتماد‌سازی مطلوب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌وجود آمده به‌گونه‌ای که کهن بر این بخش مضاعف متعددی از بازار مشهد‌مقدس در اختیار کفش چینی بود ولی هم حال اینگونه نمیباشد . 


غفوری‌مقدم اظهار داشت: در محصولات داخلی امروزی علاوه بر اینکه کیفیت مورد توجه قرار میگیرد پباده سازی نیز مورد توجه قرار گرفته و به‌همین علت شاهد افزایش بخت همگانی به خرید محصولات داخلی هستیم . 

همینطور برای بهبود موقعیت صنعت چرم در خراسان رضوی یکی از رسته‌های طرح اشتغال فراگیر ساخت کفش معرفی شده و پرداخت وام ها برای واحدهای آن انجام می‌شود

  • ۹۷/۰۷/۲۴
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی