charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار صنعت کفش نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوست، چرم، کیف و کفش تبریز که از تاریخ چهارم تا هفتم مرداد ماه روان در این شهر برگزار شد، روز شنبه نقطه پایان یافت . 

در این نمایشگاه که در سالن امیرکبیر و با شرکت حدود ۹۵ شرکت کننده برگزار شد، عدم حضور برندهای مطرح از سایر شهرهای مرزو بوم بجز تبریز و همینطور عدم حضور شرکت کنندگان خارجی به وضوح به چشم می‌خورد و همین فرمان این رویداد را به نمایشگاهی محلی تبدیل کرد . 

همچنبن به گفته برخی شرکت کنندگان، مقدار بازدید از نمایشگاه نیز در مقایسه با ادوار قبل کاهش داشت که شاید بتوان دلیل عمده آنرا بیحرکتی قاضی بر بازار دانست . 

امید است تا با سیاست گذاری مطلوب و برنامن ریزی در زمینه‌ی تمرکز و تقسیم نمایشگاهها فی مابین شهرهای قطب چرم و کفش کشور، شاهد برگزاری چیره رویدادهای ملی در زنجیره بها چرم و کفش کشور باشیم . 

علاوه بر این، از سال ١٣٩٠ تا ١٣٩۵، همایش ملی صنعت کفش کشور‌ایران در تبریز نیزهم برهه زمانی با برکزاری نمایشگاه با حضور تشکل های صنعتی و اتحادیه های صنفی کفش و چرم به میزبانی تبزیز برکزار می شد که همین سال نیز این همایش ملی برگزار نشد . 

خاطر نشان مینماید گزارش تحلیلی و مفصل این نمایشگاه در شماره آینده نشریه صنعت کفش منتشر خواهد شد . 

  • ۹۷/۰۸/۲۰
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی