charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

صنعت کیف و کفش به عامل این‌که مشتریان متعددی داراست و خرید آن برای تمام اقشار مردم لازم است، به صنعتی درآمدزا تبدیل شده میباشد . 


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کسب و عمل ، در تمام کشورها تلاش گردیده تا با طراحی‌های متنوع و ارائه مال کیفیت بالا به مردمان و همینطور صادرات این کالاها به کشورهای دیگر درآمد ارزی را ارتقاء دهند . در حالا حاضر در کشور‌ایران نیز تولید کیف و کفش در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به واسطه دقت به ایجاد درون کار تولیدی‌ها یه خرده رونق داشته است، اما متاسفانه مشکلاتی در این بازار وجود دارد که خرید و فروش را از رونق انداخته و سکون سایه‌ای سنگین بر واحدهای صنفی انداخته می‌باشد . 


بی‌برنامگی برای سوق‌دهی سرمایه‌های مردم به حوزه بازارهای مولد و همچنین حمایت کم سازمان‌های مربوطه از این بخش موجب گردیده تا بخش متعددی از تولیدکنندگان فعال که تولیداتی با کیفیت در بازار عرضه می‌کنند از گردونه ساخت بیرون شوند . تا چند سال پیش تولیدات کیف و کفش بعضا شهرهای مرزو بوم زبانزد عام و مختص بودند و کیفیت بالای دست‌دوز و چرمی بودن این کالاها مایه افتخار مصرف‌کنندگان ایرانی در مقایسه با تولید ها سایر کشورها بود . 


ولی معضلات فراوان تولید‌کنندگان و نبود حمایت‌های ضروری موجب شده هست تا با ارتقاء ارزش ‌تمام‌شده کیف و کفش و سایر مصنوعات چرمی ساخت داخل، کالاهای بی‌کیفیت، اما ارزان‌قیمت وارد شده جایگزین تولید ها ایجاد داخل شوند . همینطور در سال‌های اخیر حضور برجسته کیف و کفش چینی و تایلندی در بازارهای کشور و عرضه این تولیدها با کیفیت و قیمتی به‌مراتب پایین‌تر از تولیدات داخلی موجب گردیده تا مصرف‌کنندگان گرایش بیشتری به استفاده از این تولیدات نشان دهند . 

  • ۹۷/۰۸/۲۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی