charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

محمدی افزود: در ازای فضای رایگانی که در اختیار کارآفرینان گذارده گردیده است؛ آن ها به قادر سازی زنان سرپرست خانوار، بد قیم و کودکان عمل و یادگرفتن مهارت ها در حوزه هایی زیرا معرق، سفال، سرامیک و چرم به اقشار جراحت دیده می پردازند که با تعامل های چهره گرفته پس از سپری شدن زمان های آموزشی از سوی دو راءس فنی و حرفه ای و مجاهدت دانشگاهی برای تسهیل ورود این افراد به کسب و فعالیت های خانگی گواهی نقطه پایان دوره ارائه می شود . 


قائم رده شهرداری ناحیه ۱۱ همچنین در ارتباط با کارآفرینان گفت: حمایت از کسب و کار و شغل ها خانگی و مهارت آموزی اقشار جراحت چشم از هدف ها شهرداری ناحیه ۱۱ می‌باشد که در در بین کارآفرینان مجموعه دست آفرین نیز زنان قیم خانوار فعال می باشند و هم افراد دارای معلولیت های جسمی به ارائه تولیدات ساخته دست خویش می پردازند . 

وی از رایزنی با مراکز حمایتی دولت و بخش خصوصی برای برپایی نمایشگاه اثرها کارآفرینان مجموعه دست آفرین خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا گروه دست آفرین هم در مورد تولید و فروش تولید ها و نیز در زمینه فراگیری مهارت ها به قشرها جراحت چشم به پیروزی دست یابد . 


در این تیم تولید ها ساخته دست مشتمل بر معرق، زیورآلات، چرم، سفال ،سرامیک و پوشاک از سوی کارآفرینان ارائه می شود . 


عشق و علاقه مندان برای بازدید از این مجموعه می توانند به اتوبان نواب، فراتر از بریانک شرقی،نبش خیابان جوانمرد،ساختمان الوند ۳،طبقه همکف،بال جنوبی مراجعه کنند . 

  • ۹۷/۰۹/۰۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی