charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

کیف پول

عمل اسماعیل میرفخر رجایی در اولِ جوانی به دوخت لباس‌های چرم خلاصه میشد . وی این فعالیت را فارغ از فراگیری دیدن انجام می‌داده . روزهای سرد سال، کار را برای فروش لباس‌های چرمی اعم از کت و کاپشن، هموار می‌کرد، ولی فروش این لباس‌ها با آغاز فصل گرما به تعداد انگشت‌های دست نیز نمی‌رسید . بیکاری روزهای گرم سال، به‌خصوص تابستان باعث شد تا تامل جدیدی به ذهن اسماعیل میرفخررجایی خطور نماید . دوخت کمربند، کیف و جلد کتاب و روکش اسلحه کارهایی بود که می شد در تایم ها فراغت از دوخت لباس زمستانی به آن‌ها پرداخت .

کیف پول مردانه

 فروش این اجناس نیز وابسته به فصل و وضعیت خاصی در سال فقدان . در همین اثنا برگزاری نمایشگاه تخصصی چرم در تهران به نقطه‌عطفی در معاش میرفخررجایی تبدیل شد . مثال کارهای میرفخررجایی در آن سال، جلیقه، کوسن و ستِ دامن و کاپشن و همینطور کیف و کفش بود . او به‌خاطر دارد که چطور پوستر نمایشگاه تخصصی چرم در سال۱۳۷۰ را با خرده‌های چرم دوخته هست . نقطه نهایی دوخت پوستر نمایشگاه با خرده چرم، به میرفخررجایی نشان می دهد که با وجود چرم چه کارهای خارق‌العاده‌ای می‌توان انجام بخشید . 

خرید کیف پول

سرمایه 

اولیه:۳ النگوی همسر دانسته‌ها و اطلاعات نخستین استاد از دوخت کفش چرمی بر هنری که با خرده چرم‌ها عیان شده بود، طولانی تر شده می‌باشد . اما فعالیت دوخت لباس‌های چرم کم‌کم متوقف شد و میرفخر رجایی آغاز به دوخت کیف دست‌دوز کرد . چون تعطیل کردن و از سرگیری فعالیت در کارگاه برای دوخت لباس‌های چرم، فعالیت اسماعیل میرفخررجایی را تا حد زیادی کُند میکرد . علاوه بر اینها، ایجاد جعبه نفیس قرآن و جلد کتاب از چرم نیز بازار خودش را داشت . دوخت خرده‌چرم‌ها معلم را به یک اسم برای کاری میرساند که تا به حال شخصی کارکشته به انجام آن نبوده است؛ معرق‌چرم . وی این نام را در مراجعه به اداره صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام می نماید . یاد استاد به حوالی سال۱۳۷۲ برمی‌گردد و می‌گوید: «کار با چرم من را به سمتی پیش پیروزی که تکنیک‌های جدیدی در کار کشف ‌کردم . در این دوران ۲ فرزند داشتم و یک خانه استیجاری در کنار یک رشته که شناختی از آن وجود نداشت و اینجانب مجبور بودم آثارم را با زحمت زیادی به فروش برسانم؛ به‌خصوص که زمانی از عمل کفش بیرون آمدم، کارگاه کفش‌دوزی پدرم ورشکست شده بود . در آن حالت بود که از همسرم خواستم ۳ النگویش را بفروشد و سرمایه عمل من نماید . فعالیت من با فروش آن ۳ النگو آغاز شد . هنوز نیز خویش را وام دار همسرم میدانم و از وی سپاسگزارم» . 

کیف پول زنانه

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی