charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

اختصاص وام ها ویژه بلند بازه و اندک بهره، آموزش رویکرد های نوین ایجاد و بازاریابی، حضور در میدان های میان المللی مانند نمایشگاه های دربین المللی و استفاده از تکنولوژی و دستگاه های جدید ، می تواند در رونق این صنعت نقش بسزایی داشته باشدبه باور بسیاری از کارشناسان و تولیدکنندگان، اختصاص تسهیلات ویژه بلند مدت و اندک بهره، یادگرفتن رویکرد های نوین ساخت و بازاریابی، حضور در عرصه های میان المللی نظیر نمایشگاه های فی مابین المللی و به کارگیری از تکنولوژی و دستگاه های جدید ساخت کفش، می تواند در رونق این صنعت نقش بسزایی داشته باشد . 

کیف پول زنانه

در ۱۵ شهریورماه سالجاری خبری در خصوص ثبت گواهی راهبری سال اول خوشه کفش هیدج در شورای راهبری خوشه های صنعتی زنجان منتشر شد . 

کیف پول مردانه

معاون صنایع کوچک کمپانی شهرک های صنعتی استان زنجان هم در نخستین نشست شورای راهبری خوشه فرش دستباف زنجان با اشاره به پتانسیل مو جود در حوزه کفش و عمر این هنر در شهرستان هیدج گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر در این شهرستان به چهره بی واسطه در این حرفه سرگرم به عمل هستند . 

خرید کیف پول

ایرج احمدی، با اشاره به اهمیت مارک در جامعه امروزی اظهار داشت: با توجه به این‌که ایجاد کفش در هیدج بیش از ۴۰ سال قدمت دارد البته متاسفانه برند واحدی برای آن وجود ندارد و در برخی موارد کفش های تولید گردیده در این شهرستان با برندهای سایر استان ها به فروش می رسد . 

کیف پول

احمدی با تاکید بر اینکه تولید ها تولیدی در این شهرستان عمدتا کفش های بچه گانه، تابستانی، زنانه و ورزشی است، گفت: در شهرستان هیدج ۱۴۰ واحد ایجاد کفش فعالیت دارند که فقط ۲ واحد آن به صورت صنعتی سازمان می شوند . 

  • ۹۷/۰۹/۰۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی