charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

به 

گزارش خبر نگار صنعت کفش، در تاریخ سوم خرداد ماه جاری، ارتوزایلین در بازار بورس فرآورده با ارقام پایین داد و ستد شد: بها 

متوسط معامله شده: ۲۵۰۰۴ ریال بها 

پایه: ۲۵۰۰۴ ریال مقدار 

تقاضا: ۱۰۰۰ تن حجم 

عرضه: ۱۰۰۰ تن این ارقام نسبت به آخری معامله در مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ماه جاری، ۰٫۱ درصد ارتقاء در قیمت را نشان می‌دهد . 

کیف پول

قابل 

توجه اینکه : اورتوزایلین با هوا در تراز کاتالیزور پنتااکسیدوانادیوم در حرارت ۳۶۵ درجه سانتیگراد اکسید گردیده موجب تولید انیدریدفتالیک می‌شود عکس العمل اکسیداسیون اورتوزایلین، یک عدد از گرمازاترین فعل و انفعالات جان دار در صنایع پتروشیمی میباشد بطوریکه می بایست برای ادامه عمل گرما را از محیط فعل و انفعال بازیابی نمود . از این گرما در ساخت بخار آب استعمال می گردد . گازهای حاصل از این واکنش در طی دو تراز خنک شده و آن گاه در مبدلهای مخصوصی بنام سوییچ کندانسور، انیدرید فتالیک از سایر ترکیبات ساخت شده؛ قطع می شود . بعد در واحد تقطیر، محصول خام انیدرید فتالیک ۹۹/۸% خالص گردیده و به مخازن ذخیره جهت دهی می گردد . معمولا نیمی از انیدرید فتالیک بصورت مایع جهت تولید ماده نرم کننده DOP استعمال شده و نیم دیگر به انیدرید فتالیک پرک تبدیل و پس از آن در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی جهت مصرف در صنعت DOP و صنایع رزین و رنگ سازی بسته بندی می گردد . با دقت به کیفیت بالای این محصول، چکیده از آن به خارج از مرزو بوم صادر می گردد . 

خرید کیف پول

دی اکتیل فتالات , dioctyl phthalate و یا این که روغن دی وی پی (DOP) یک عدد از اساسی ترین قابل انعطاف کننده های انواعی از پودر گرانول پی او سی PVC است شیوه ساخت این ماده در یک راکتور مجهز به همزن در مجاورت کاتالیزور با دو ماده اولیه دو اتیل هگزانول و انیدرید فتالیک تولید می شود و مراحل تولید دی وی پی عبارتند ازاستریفاکسیون بازیابی الکل مازاد و صاف کردن فرآورده کاربرد در صنایع چرم تصنعی گالینگور,کفش , رنگسازی ,شیلنگ سازی ,اسباب بازی, کابل سازی ,گرانول سازی ,فیلتر هوا ,توپ سازی, نوار دور شیشه و… می باشد که دارنده بازاری بکر با مصرف بالا و بالطبع سودآوری قابل توجهی می باشد که یک بازار و فروش تضمین گردیده را در پی داراست . 

کیف پول مردانه

نوسانات 

ارتوزایلین در انیدرید فتالیک و در فیض dop موثر میباشد

کیف پول زنانه

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی