charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

رئیس صنف کفاشان استان اصفهان با اشاره به سایر خلل ها صنف کفش اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش، مسأله دوچندان مهمی در بسط صنعتی می‌باشد و با تلاش‌هایی که فیس گرفت هنرستان دهخدا به هنرستان کفاشی تبدیل شد و فرمان یادگرفتن در آن با جدیت دنبال می‌شود . 


زاهدی در ارتباط با مسئله قاچاق هم اذعان داشت: قاچاق و واردات در حوزه کفش کلاسیک با ناکامی روبرو گردیده و کیفیت عمل کفاشان اصفهانی، چینی‌ها را از بازار کلاسیک بیرون رانده هست . 


وی در ادامه گفت: البته در حوزه کفش‌های ورزشی حجم قاچاق و واردات بالا است و باوجود تلاش‌های مضاعف بازرسی صنف‌ها و شناسایی انبارهای اجناس قاچاق، ورود محصول قاچاق به بازار اصفهان، تولیدکنندگان را با نقص‌ مواجه کرده است . 

مدیریت صنف کفاشان استان اصفهان در موضوع صادرات کفش اصفهان هم اذعان داشت: تلاش‌هایی برای صادرات صورت گرفته و کفش‌های کلاسیک اصفهان به کشورهای شمالی نظیر روسیه، آذربایجان و نخجوان صادر شده می‌باشد . 


زاهدی همینطور عنوان کرد: در واردات مواد اول بعضاً تأخیرهایی در گمرک وجود داشت که رفع شد، البته کماکان در اکثری از مورد ها خلل واردات مواد نخستین وجود دارد و به برهان اتکای حدود ۷۰ درصدی صنعت کفش به مواد اولیه و تجهیزات خارجی، این مسأله در ایجاد تأثیر بسزایی دارد . 



رئیس صنف کفاشان استان اصفهان در پاسخ به سؤالی در رابطه با احداث شهرک تخصصی کفش نیز بیان کرد: صنعت کفش صنعت سبزی می باشد و هیچ آلودگی برای محیط‌ زیست ندارد و به همین حافظه درخواست تجمیع کارگاه‌های کفش را در قالب یک شهرک صنعتی ارائه دادیم . 




زاهدی در خاتمه افزود: آغاز زمینی در شرق اصفهان برای این دستور در نظر گرفته‌ گردیده بود که فاصله متعددی تا شهر داشت، البته در حال حاضر مذاکراتی با شهردار اصفهان فیس گرفته که این شهرک در محدوده شهر اصفهان احداث شود . 

  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی