charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

سعید حساس رییس اتحادیه فروشندگان چرم ارگانیک و مصنوعی در خصوص کاهش نقدینگی بخش اعظم تولیدکنندگان در این بخش اظهار داشت: بی حرکتی بازار همچنان با تمام قوا ادامه دارد و از طرفی هم به اندازه چک‌های برگشتی صادر شده از سوی افراد به چهره روز شمار افزوده می شود و هیچکس پاسخگوی این افراد نمیباشد .

وی با اشاره به این‌که در اکثر نقاط عالم بانک‌ها ضمانت کننده چک‌های افراد بوده و درصورت عدم وصول بانک‌ها مبلغ محاسبه را پرداخت خواهند کرد، ادامه داد: بخش زیادی از مبالغ چک‌ها از ۵ میلیون تومان کم‌تر بوده به همین جهت عموم اشخاص برای اخذ حکم جلب شخص زمینه لحاظ با ایراد مواجه می شوند .

رییس اتحادیه فروشندگان چرم ارگانیک و تصنعی با اشاره به کمبود دستگاه کافی و مطلوب در بخش فرآوری چرم افزود: مرزو بوم از مواد اولیه‌ی قابل قبولی برای ایجاد چرم برخوردار میباشد و در این سال ها پوست زمینه نیاز برای تولید از خارج و به وسیله شرکت‌های فرنگی برای تولید کیف و کفش فرآوری و وارد مرزوبوم شده هست .

او در ادامه افزود:در رخ حمایت دولت از بخش سری و بعضا تولیدکنندگانی که برنامه‌ای برای واردات این دستگاه ها را در امر کار دارند، موقعیت برای ساخت کالایی با کیفیت برای تامین بازار و رقابت با همتای خارجی آماده خواهد شد .

حیاتی با اعتنا به تاثیر مستقیم و مخرب سود‌های نجومی وام ها بانکی بر بخش بازار مولد تصریح کرد: سود‌های بالای تسهیلات بانکی رغبت را از تولیدکننده سلب کرده میباشد .

او 
همینطور بیان کرد: اقدامات اندکی در راستای توسعه و بسط بخش تولید چرم طبیعی انجام شده و با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی ایجاد و اشتغال نیاز به استراتژی و برنامه‌ای مدون و بدون شوخی برای پیشبرد این هدف داریم

  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی