charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

یکی از عوارض استقبال مشتریان از فروشگاههای بهاره ، تجمیع عرضه محصول با بها پایین خیس هست و چنانچه بتوانیم واحدهای صنفی را در فروشگاه­ها متمرکز تجمیع و یا این که فروشگاههای زنجیره ای را گسترش بدهیم تا حدودی اختلال برپایی نمایشگاههای فصلی بخصوص بهاره هم حل خواهد شد . هم درحال حاضر ۵ درصد از سهم بازار در اختیار فروشگاههای زنجیره ای می باشد که سعی می کنیم تا نقطه پایان برنامه ششم توسعه این میزان به ۱۵ درصد برسد . 

نظام صنوف سرزمین همانند سایر بخش های اقتصادی مرز و بوم به صورت بهینه از منابع در دسترس استعمال نمی کند، لازم می باشد که با به کارگیری از ابزارهای ارتقای فایده وری و با رویکردهای جدید نسبت به بهبود منفعت وری کل صنف‌ها کشور، مبادرت های عملیاتی را طراحی و اجرا نمود؛ در واقع این دارای اهمیت با اعتنا به میزان و نقش اصناف در ایجاد ناخالص داخلی کشور دوچندان تاثیر گذار خواهد بود . 

یکی از اشکالات دیگری که صنف‌ها با آن روبرو هست ذیل بودن سود وری سرمایه میباشد بطوریکه هم درحال حاضر بهره وری سرمایه چیزی حدود ۰۴/ ۰ ( چهارصدم ) درصد است و این یعنی مریضی مزمن که دامن اقتصاد کشور را گرفته است . و یک عدد از راههای ارتقاء سود وری سرمایه این می باشد که اصناف توسعه و گسترش پیدا نمایند و یکی از شیوه های گسترش صنف ها نیز ساخت و توسعه و گسترش فروشگاههای زنجیره ای هست که سبب به فایده وری سرمایه و کاهش ارزش ها خواهد شد و این سیستم یک نظام خود کنترلی می باشد که دیگر نیازی به بازرس و آنالیز و دخالت ندارد . فروشگاه های والا زنجیره ای که به شدت داراست بسط پیدا می­ کند و استقبال هم می ­کنیم اگر با تاراج های فصلی این فروشگاهها سوق دهی شوند دیگر نیازی به برگزاری مغازه های بهاره نیست . 

 

در واقع توسعه می بایست رخ گیرد و واحدهای تولیدی را در خوشه های تولیدی با مزیت مشخص در شهرک های تولیدی با استعمال از نظام های ایزو سوق دهی کنیم . آن وقت در دیگر نیاز به بازرسی و بررسی نخواهد بود و نقش بازرس دیگر فیزیکی نمی باشد . 

  • ۹۷/۰۹/۱۵
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی