charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

نایب رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی گفت: مقدار سرانه مصرف کفش در کشور‌ایران برای هر نفر ۵/۲جفت کفش میباشد و طبق آمار اعلام شده مصرف کفش در کلان شهرها سه جفت و در شهرهای کوچکتر حدود دو جفت میباشد . 
به گزارش وب سایت جامعه صنعت کفش ایران- عبداللهی نجات که دربرنامه کانال رادیو اقتصاد حضورداشت به مقدار ساخت کفش در درون سرزمین اشاره کرد و افزود: به خاطر افزایش ارزش کفشها سرانه به کارگیری از کفش کاهش پیدا کرده هست ولی با اعتنا به اختراع در صنعت کفش ،نسل جوان از کفشهایی با پباده سازی نو و مد روز و با کیفیت استقبال خوبی می کنند که این امر باعث خوشحالی تولیدکنندگان گردیده است . 
نایب مدیریت اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی ادامه داد: کانال توزیع از اهمیت ویژه ای در ساخت کفش داخلی برخوردار می باشد و رضایت مشتری زیاد الویت داراست . ارائه متاع خوب در دکان ها ،چیدمان مناسب کفش در ویترین و درون مغازه و ارائه کالا در یک پکیج و بسته بندی مطلوب سبب ساز بالارفتن امار فروش کفش خواهد شد . 
نایب رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی گفت: با بالارفتن کیفیت کفش ایرانی ملت کشور‌ایران با افتخار از کفش اهل ایران به کار گیری میکند . 

به گزارش اینترنت تارنما جامعه صنعت کفش ایران- عبدالهی نژاد با حضور دربرنامه رادیو اقتصاد در خصوص ارائه پکیج مناسب فروش کفش گفت: باید اطمینان حاصل نمایید که آنچه در بسته بندی های شما ذکر می شود، وسوسه کننده، اثر گذار و متناسب میباشد . دوچندان حساس هست که پباده سازی بسته بندی های شما با محتواهایی سرگرم کننده یاور باشد که نشان دهنده شخصیت یا داستان برند شماست قرار دادن کارت گارانتی در باطن پکیج فروش اهمیت بسزایی داراست . 
او ادامه داد: ارائه کارت گارانتی به خریدار این اطمینان را میدهد که در صورت معیوب بودن کفش تعویض آن براحتی انجام می‌گیرد در‌صورتی‌که زیره از روش انقطاع گردیده یا کفی کفش اسیب مشاهده کرد و شکست فروشنده مکلف می باشد کفش را تعویض نماید و کفش معیوب را به کارخانه ارسال نماید . 
نایب مدیر اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی افزود:به سناریو گذاشتن رنج بها کالا و سرویس دهی در فروش جنس اهمیت ویژه ای دارااست و روش برخورد فروشنده در ارائه محصول بسیار تاثیرگذار می‌باشد در توزیع کفش اهل ایران فروشنده می بایست اطمینان کافی را به مشتری بدهد و بتواند اعتماد افراد را برای خرید کالای موضوع حیث جلب نماید . 
عبداللهی نجات با اشاره به این که کارخانه های خوب کارت گارانتی رادرجعبه کفش قرار می‌دهند گفت: زمانی مشتری جنسی را می پسندد با دیدن کارت گارانتی با خیال آسوده جنس را تعیین می‌کندو اطمینان دارد در چهره صدمه دیدن کفش و معیوب بودنش فروشنده به راحتی آن را بده بستان می نماید همین دستور سبب فروش بهتر کفش خواهد شد . 

  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی