charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

واحد صنعتی چرم و کفش پارس در نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته حاضر می باشد . 


به گزارش خدمت بازار ایسنا، واحد صنعتی چرم و کفش پارس در زمینه تولید اشکال کفش، گونه های چرم تصنعی و مصنوعی و محصولات پتروشیمی فعالیت می نماید .این شرکت برای نخستین توشه در نمایشگاه موضوع اشاره تولیدات پتروشیمی خویش را عرضه می‌کند . 


واحد صنعتی چرم و کفش پارس به عنوان پشتوانه در نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع متعلق در تالار ۷ غرفه ۳۳ حاضر گردیده می‌باشد . 


این گروه ساخت کفش، چرم و پتروشیمی از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در نمایشگاه‌های داخلی و فرنگی متعددی همچون نمایشگاه امپکی (۱۳۹۳)، نمایشگاه ایالات متحده عربی – جده (۱۳۷۷)، نمایشگاه مرزی سوئیس-ایتالیا (۱۳۷۴) و نمایشگاه ایتالیا-بولونیا (۱۳۷۴) کمپانی کرده می باشد . 

سو‌مین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنعت های متعلق از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ کمپانی صنف‌ها تولیدی و سرویس ها فنی تهران اجراکننده برگزاری این اتفاق افتاد هست . 

خبرگزاری فارس: صادرات کیف و کفش بر مبنا گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت هر ساله ۱۲۰ میلیون دلار برای مرزو بوم درآمد دارد، در حالی که جا دارد، این میزان به مراتب ارتقاء یابد . 

صنعت ساخت کیف و کفش هم‌اکنون برای ۱۲۰ هزار نفر در مرز و بوم اشتغال ایجاد کرده و در رخ رشد و توسعه آن قطعا افراد بیشتری قابل جذب میباشند . 


محمد عرب رئیس هیئت مدیره یک شرکت والا تولید کفش در گفت‌وگو با عجم با اشاره به این‌که یک عدد از معضلات ایجاد این بخش تعرفه گمرکی است، اظهار داشت: با کاهش تعرفه واردات کفش از ۷۵ درصد در سال ۹۴ به ۵۵ درصد، کالای وارداتی نسبت به کالای تولید باطن ارزان‌تر تمام میگردد و تولید‌کننده داخلی متضرر می گردد . 


وی با انتقاد از هزینه‌های سربار این بخش تولیدی گفت: این قضیه ساخت را کاهش و قاچاق را افزایش می‌دهد . 


رئیس هیئت مدیره این کمپانی تولیدی گفت: وضع شرایطی از جمله اخذ مالیات بر قیمت افزوده در بخش تولید هزینه‌ها را ارتقا و توان رقابت را کم می‌نماید . 

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی