charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

در شصت و دومی گرد‌همایی شورای اظهار کرد و گو با دقت به پایان دوره دو ساله مأموریت پنج بدن از نمایندگان بخش خصوصی در شورا، پرویز عقیلی کرمانی، مدیرعامل خزانه خاورمیانه، ویدا سینا، مدیرعامل مرکز پژوهش ها صنعت های انفورماتیک، محمد لاهوتی، مدیر کنفدراسیون صادرات و قباد چوبدار از انجمن صادرکنندگان سرویس ها فنی مهندسی به عنوان کاندیدا به گرد‌همایی معرفی شدند . 


بر اساس توافقات ضمنی، مقرر گردیده می باشد که نامزدهای بخش خصوصی برای حضور در شورا با تأیید اتاق‌ها مشخص و معلوم و در اختیار دبیرخانه قرار گیرند . در همین راستا اتاق تعاون باید یک نفر را به عنوان کاندید معرفی می‌کرد که هنوز معرفی نشده و انتخاب آن به نشستهای بعدی موکول شد . 


طبق قانون و راهبرد شورای اعلام کرد وگو هشت نفر از مدیران عامل موسسات خصوصی و تعاونی با معرفی دبیرخانه شورا و رأی اعضای حاضر در جلسه برای دوره دو ساله تعیین می شوند . همچنین عضویت هر یک از اعضای منتخب حداکثر برای یک عصر پشت سرهم دیگر بلامانع می‌باشد . با دقت به این که اسماعیل خلیل زاده در دوره قبل از سوی اتاق تعاون معرفی شده بود و دو زمان پی درپی به عنوان نماینده در شورا حضور داشته بنابراین درخواست دبیرکل اتاق تعاون مبنی بر ادامه همکاری ایشان در شورا، ناممکن هست . 

اگرچه وزیر اقتصاد که ریاست شورا را برعهده دارد در برخورد به درخواست اتاق تعاون، تصریح کرد: امکان اصلاح و تغییر‌و تحول راهبرد شورا در مورد تغییر و تحول مدت مأموریت نمایندگان بخش محرمانه وجود داراست که با هماهنگی دبیرخانه می بایست در دستورکار شورا قرار گیرد و مسئله به رأی گذاشته شود . 


در این جلوس کرد غلامحسین شافعی، مدیریت اتاق ایران و دبیر شورا در زمینه بعضا انتقادها از سوی اتاق اصناف و تعاون در زمینه نسبت حضور نمایندگان سه اتاق در شورا، گفت: در هم اکنون حاضر هر سه اتاق بازرگانی، صنف‌ها و تعاون یک عدد شده‌اند و با تأسیس دبیرخانه‌ای همت دارا‌هستند تمام امور مربوط به بخش سری را با همیاری و همفکری یکدیگر جلو ببرند که خوشبختانه این تکان توفیقات قابل توجهی نیز داشته هست . ولی در شرای آیین‌نامه در مسئله نسبت نمایندگان سه اتاق مشکلی دارد این موضوع بایستی تصحیح شود . 

  • ۹۷/۱۰/۱۶
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی