charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

علی لشکرى ادامه اعطا کرد : کلید حل این مشکل در هم اکنون حاضر در دست ساخت کنندکان دی وی پی است . با اعتنا به ارزش های زیر جهانی و امکان خرید یوزانس و مقایسه آن با نرخ های داخلی ، واردات الکل به وسیله انها انهم بصورت جمعى و دائمی و رئیس گردیده سبب خواهد شد که صنعت های تحت دستی و مصرف کنتدکان Dop مثل ایجاد کنندکان چرم مصنوعی و صنعت کفش هم به خصوص در حوزه تعهدات محصولات صادراتی بتوانند با شبیه فرنگی رقابت نمایند .این به عبارتی علت توده شدن زمان یک شنبه دوم آبان ماه ایجاد کنندگان دی او پی براى تصمیم کیری جهت واردات الکل در محل کار صنایع تکمیلی پتروشیمی بود . آن‌ها می خواستند ضمانت های ضروری را از مدیر صنایع تکمیلی اخذ کنند تا پتروشیمی اراک آنگاه از واردات الکل به وسیله این واحد ها رشته اى تر کار نماید و تجربه سال ٩٣ تکرار نشود . 


و در عین حالا به اراک توصیه شود بازه زمانی معاملات سلف را کوتاه تر نماید تا آن‌گاه از واردات الکل تهیه و تنظیم بازار متعادل باشد و در عین درحال حاضر هم از اراک خواسته شود حجم وارادت خودش را ارتقا دهد وی ادامه بخشید : واردات مستمر به وسیله ساخت کنندکان دى او پی همه بازیگران بازار دی وی پی از پاراگراف واردکنندگان دی او پی اماده را نیز ذیل تاثیر قرار خواهد اعطا کرد و صرفا بایستی مراقب بود که تجربه منفی واردات دی وی پی در اواخر سال ٩٣ که منجر به خروج مصرف کنندکان دی او پی از این بازار شد و هم تولید کنندکان دی وی پی و نیز شازند اراک در خیر ماهه نخستین سال ٩۴ بدنبال مشتری می گشتند تکرار نشود . تجربه ای که سبب ساز شد تمامی و تمامی از پاراگراف وارد کنندگان دی او پی در صنعت های تحت دستی و هم اراک و تولید کنندکان دی او پی نیز ضررکردند . 


علی لشکرى در پایان خاطر نشان کرد : رخداد عصر یک شنبه دوم آبان ماه نشان داد که تولید کنندگان صنعت های تحت دستی به خصوص ایجاد کنندکان Dop به جاى فایده بردارى از التهاب خل وچل بازار جهت کسب درآمد ، بدنبال شیوه های عقلانی مبتنى بر خرد جمعى می باشند که حاصل آن یک بازى پیروزی – موفقیت می باشد و تصمیم براى واردات دائمی الکل بوسیله آنهاضمن کمک به رقابتی کردن تولید ها صنایع پایین دستی ، در غنى سازى ارتباط ها تشکل هاى زنجیره بها از تولید الکل در شازند اراک تا ساخت Dop و گرانول سازان و تولیدها اشکال چرم مصنوعی در صنایع خویش روسازى و مبل و کفش و ایجاد کنندکان زیره کفش و گونه های پای پوش مثل چکمه و سرپایی و کفش تابستانی و کفش های ورزشی و صادر کنندکان این تولیدات اثر گذار و خالق می‌باشد . 

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی