charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


به نقل از تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از بیرجند ; عباس زاده , نائب رئیس صنعت های دستی سازمان کل ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های این سازمان کل برای تایم ها فراغت شهروندان بیرجندی اظهار کرد : کارگاه های یادگرفتن صنعت های دستی در قالب طرح تایم ها فراغت با همیاری هنرمندان منزل صنعت های دستی در شهرستان بیرجند اجرا می شود . 

کیف چرم


او افزود : این زمان به خواسته بسط و رواج صنعت های دستی و ساخت بستری مطلوب برای اشتغال , پرکردن وقت ها فراغت و تفریحات تندرست در فصل‌تابستان اجرا می شود . 



عباس زاده بابیان این‌که صنعت های دستی نوعی عمل است که در آن اسباب و اثاث دکوری و کاربردی صرفا با استفاده از دست یا این که ابزار ساخته میشود , اذعان کرد : فراگیری صنعت های دستی برای مالامال کردن وقت ها فراغت فراوان دارای اهمیت است . 



او افزود : این عصر های دربرگیرنده فراگیری حرفه های گلیم بافی , جامه محلی , جاجیم بافی , طوطیا دوزی , مسگری , معرق و منبت , سفال گری , چرم دوزی وسایر فن ها خواهد بود .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کادو روز بابا چقدر تمام می‌شود؟ 

به گزارش مجموعه وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا , به مناسبت تولد امیرالمومنین امام علی ( ع ) و اسم گذاری این روز ها به اسم روز بابا , اشخاص خانواده برای گرامی داشت مقام بابا مبادرت به خرید کادو می نمایند و بازار فروش کالاهایی که بعد از تب و تاب خرید شب عید برای چندین روزی تعطیل شده بود را مجدد جان جدید بخشید , با این تفاوت که محرک بازار , مغازه های وسایل مردانه است . 

کیف چرم


بین آیتم های احتمالی , با دقت به هزینه در لحاظ گرفته شده و ذوق و سلیقه اشخاص بخت خرید مواقعی همچون اتومبیل تصحیح صورت , وسایل الکترونیکی , ساعت , وسایل و امکانات فنی , رایحه , کیف , وسایل ورزشی , کتاب و گل بیشتر از دیگر مورد ها است , به همین خاطر نگاهی به ارزش این وسایل در‌این روز ها می اندازیم . 


در صورتیکه قصد خرید کادو تا سقف مبلغ 100 هزار تومان را دارید مواقعی همچون ست خودکار و خودنویس یوروپن یا این که ایپلمات , باکس ابزار یا این که کیف ابزار برندهای گوناگون , ماگ های نوشیدنی , صندلی سفری تاشو , کیف پول چرم , دستگاه تصفیه هوا ماشین , فلش , هارد اکسترنال , هدست و یا این که اسباب و اثاث جانبی موبایل را گزینش نمائید . 


در‌این تیم از اقلام نباید از کادو های فرهنگی همچون کتاب , مجلات و گالری موسیقی غافل شد . 


در صورتی‌که که قابلیت خرید کادو تا بها 300 هزار تومان را دارید دستتان برای خرید اشکال ریش تراش برقی گشوده است , همینطور قابلیت خرید دوربین عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال را هم دارید . 


در صورتیکه پدرتان عشق و علاقه مند به اشکال بو یا این که ادکلن است آیتم های متفاوتی در‌این مرحله بها پیش رو دارید و چه بسا بعضا از کاسب ها خوش سلیقه به مناسبت این روزها مبادرت به تزیین بو مردانه در باطن باکس کادو و همراه با گل می نمایند . 


گفتنی است روتشکی برقی , بالش طبی هوشمند و دستگاه فشار سنج هم درین مشقت بها قرار دارا هستند . 


در مشقت قیمتی تا مبلغ 500 هزار تومان علاوه بر قابلیت و امکان خرید تولیدات ذکر شده در مرحله کیفیت فراتر قابلیت خرید محصولاتی همچون مسیریاب ماشین , کیف اداری چرم , عینک آفتابی , ماساژور پا و ساعت مچی و پوشاک ورزشی را دارید . 


برای تیم قیمتی تا یک میلیون تومان هم قابلیت و امکان خرید تبلت , لپتاپ , صندلی های ماساژور , دوچرخه و امکانات ورزشی موجود هست . 


و در غایت کادو هایی با مبلغ بیشتراز یک میلیون تومان کارواش خودرو , تلفن همراه گوشی , پیچ گوشتی شارژی , متر و مرحله لیزری سفارش میشود . 

منبع : میزان

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • charmsara charmsara