charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کیف چرم

چرم دوزی هنری برای تصحیح کردن اشکال تولیدات 

رای شما Rate this ۱ stars out of ۵ . Rate this ۲ stars out of ۵ . Rate this ۳ stars out of ۵ . Rate this ۴ stars out of ۵ . Rate this ۵ stars out of ۵ . 

میانگین ( 0 رای ها ) The average rating is 0 . 0 stars out of 5 . 

چاپ ارسال به دوستان عزیز 

چرم ماده ای گران بها که تولید ها متعددی با آن ایجاد میگردد 



چرم اعم از تولیدها با ارزشی است که از تنوع پذیری بالایی در تولید قیمت افزوده در قالب تولید ها متنوع چرمی شامل است ; لذا شناخت با اشکال چرم و مورد ها استفاده آنان می‌تواند راهنمای قابل قبولی جهت عطف اعتنا به آن تحت عنوان یک محصول ارز آور عنوان شود که به اختصار و به شرح زیر ارائه می گردد 

۱ ) چرم راه و روش : چرمی است که از پوست بز , گوساله , گاو و گاومیش جهت تنظیم کفش ساخت می گردد 

۲ ) چرم ناپا : چرم دقیق میباشد که معمولاً برای ساخت خرقه و جیر و کیف استفاده می گردد . 

۳ ) چرم لباسی : چرمی است که دارنده چهره میباشد 

۴ ) چرم دستکش : چرمی قابل انعطاف و دارنده امکان کشش میباشد و از پوستک های کوچک تهیه و تنظیم میگردد . 

۵ ) چرم آستری : برای درون کفش استفاده میشود و از سالامبور سکو چهار تنظیم می گردد . 

۶ ) چرم جیر : چرمی است که باید از سوی گوشتی پوست سلامت باشد و چهره مطرح نیست . . 

۷ ) چرم نبوک : به عبارتی چرم لباسی است اما با استفاده از سمباده زدن از سوی چهره مهیا شده‌است . 

۸ ) چرم یوف : از پوست گاو و گاومیش تنظیم می‌شود و محکم و مقاوم هست . برای تسمه و کمربند استفاده می گردد . 

۹ ) چرم اشپالت : در چرمهای گاوی بعلت ضخامت دوچندان این چرم قابل دسترسی است و سوای صورت است و برای ساخت پیش بند و دستکشهای صنعتی و کفش های معمولی ورزشی استفاده می گردد . 

۱۰ ) چرم شامور ( خاص ) : چرم هایی میباشند که دباغی روغنی گردیده اند . قابل شستشو بوده و آب را در خویش محافظت می کنند . به وسیله روغن ماهی ناپخته تنظیم میگردند و برای منزه کردن عینک و شیشه هواپیما و . . . استفاده میشود و به رنگ کرم می‌باشد . 

۱۱ ) چرم زیره : چرمی است که کاملاً دباغی گیاهی می‌شود و امکان تبادل هوایی خیر داراست و برای ساخت تخت کفش و چمدان استفاده می گردد . 

۱۲ ) چرم ناپلان : از پوست تومور ( تودئی ) بدست می‌آید . استفاده از پوست به همراه پشم دقیق ( از باطن ) که با رزین های منحصر به فرد دباغی شده و دوچندان گران بوده , در بخش ها سردسیر , اروپا , شوروی و کانادا مورد استفاده قرار می‌گیرد . 

۱۳ ) چرم کیفی : بخشی از چرم خط مش است . برای کفش مصرفی ندارد البته از آستری آن استفاده میگردد . از پوست بز و گوساله تهیه و تنظیم میگردد و در کفشهای ارزان بها بکار میرود , حالتی بین چرم خط مش و لباسی دارااست . از ضخامت بالایی برخوردار‌است و دارنده نقش تصنعی و مصنوعی میباشد و در ساخت کیف مقرون به صرفه است . 

۱۴ ) چرم ناگو : از چرم گوساله برای روش کفش ایجاد می‌شود . 

۱۵ ) چرم مبلی : از چرم لباسی وحشتناک خیس است و از کیفی مقاومتر ( بزی - گوساله ای - گاوی و . . . ) . 

۱۶ ) چرم چاپی : روی این چرم بوسیله پرس تولید نقش میگردد ( چرم گاوی و گوساله ای ) . 

۱۷ ) چرم دورویه : این چرم نظیر چرم ناپلان است با این تفاوت که از یک طرف نظیر جیر است 

گونه های تولیدات چرمی : کت تک شلوار تک دوپیس دامن بلیز زنانه یا این که خرقه پالتو تی شرت تاپ بادی کاپشن بارانی جلیقه مینی شورت جامه موتور سواری سارافون دستکش کلاه شال گردنبند و سگک سه شاخه کمربند بندکفش جامه غواصی جامه ورزشی کت و دامن کت و شلوار جور برس و سشوار زیر بشقابی و زیر لیوانی کوسن جای خودکار و روزنگار و بقیه اسباب و اثاث میزکار چرم برای میز و کاور و دیوار صندلی دقیق چرمی روکش مبل و صندلی جامدادی جای پیچ و ابزار چرم کنار قالی دستباف روکش صندلی ماشین و امر روکش صندلی هواپیما و بقیه اثاثیه بخش های چرمی ماشین قسمتهای چرمی ماشین جلد گذرنامه و شناسنامه پوست تزئین برای کف اتاق و . . . پوست نگارگری شده آویز باکس وسایل ارزشمند چرمی باکس وسایل گران بها چرمی کادر عکس کیف اداری کیف

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


کیف چرم

همان گونه که بعضا از مبل های پارچه ای چه بسا با نگهدارنده های پارچه ای نیاز به محافظت متعددی دارا‌هستند , بعضی از اشکال چرم هم بیشتراز سایر به حفظ نیاز دارا‌هستند . 


۱ . راهبرد های مراقبتی و وضعیت ضمانت را بخوانید تا اعتبار گارانتی را از بین نبرید . 


۲ . مبل را هفته ای یک توشه با پارچه ی قابل انعطاف مرطوب پاک فرمایید و ترشحات را هم تخت‌گاز منزه فرمایید . 


۳ . قابل انعطاف کننده ی چرمی که تولیدکننده پیشنهاد نموده است را هر چهار یا این که شش ماه استفاده نمائید . 


نکته : در‌حالتی که می‌خواهید از محصول تمیزکننده ای برای نخستین دفعه برای مبل چرم خویش استفاده فرمایید , ابتدا آن را در یک نقطه ی نامشخص آزمون فرمایید . 


عکس تولید ها مبل نیک آذین 

تصویر مجموعه مبلمان نیک آذین 

تیم مبلمان نیک آذین 

نکات بیشتر برای حفظ از مبل چرم : 


۱ . از قرار دادن مبل چرم نزدیک منبع گرما مثل شومینه پرهیز کنید . 


۲ . بعضی از چرم ها در معرض نور و روشنایی بدون واسطه خورشید رنگ پریده می گردند . 


۳ . از صابون ها , منزه کننده های ساینده , واکس ها , روغن ها یا این که آب بیشتراز حد استفاده نکنید . 


۴ . غذاهای چرب و دست و پاهای کثیف می‌توانند خلل ساز شوند . یک چرم روکش دار غیر جالب گزینش نمائید که به راحتی پاک شود یا این که سراغ چرم تصنعی بروید . 


۵ . به سفارش ی متخصص ها چرم های آنیلین بی نقص را به طور نقطه ای منزه نکنید . 


عکس مثال شغل های تیم پباده سازی کشیک 

تصویر مجموعه پباده سازی کشیک 

مجموعه پباده سازی کشیک 

در چه اقلیم و آب و هوایی معاش می کنید؟ 


تا جایی که میتوانید در اقلیم های گرم و مرطوب ( در حدود دریا ) از چرم استفاده نکنید . چون در‌این آب و هوا , پوست عریان به آن می چسبد , لکه های شیرینی به باطن آن نفوذ می نماید و ذرات ماسه بر روی آن خراش می اندازد . 




آیا حیوان خانگی دارید؟ 


حیوان‌ها خانگی و چرم با نیز سازش ندارند . درصورتی که نمی توانید حیوان خویش را از رفتن بر روی مبل های تان منصرف نمایید , از یک پتو برای محل مد نظر ی آن استفاده نمائید یا این که او‌را به مکان جایگزینی برای چرت زدن تشویق نمائید . ممکن است حیوان تان صرفا به اندکی فراگیری نیاز داشته باشد . 


عکس مثال شغل های مجموعه پباده سازی معماری دکوکو 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف چرم

پوست بز : پوست بز به دلیل مجعد بودن و کوتاهی الیاف و زیرا اکثراً دارنده موهای چغل و سوای خز حقیقی وواقعی است اینک از بازار مناسبتری برخوردار‌است . در تمام بخش ها آسیا بویژه هند و کشور ایران , پاکستان , چین و کشورهای آفریقای غربی بز مضاعف یافت می گردد . 


نژادهای چین و آفریقای غربی و هند از حیث کیفیت آوازه بیشتری دارا هستند . 

« پوست قَره گل » معروفترین پوست جمهوری اسلامی ایران است . رنگ آن خاکستری و دارنده شفافیت خاصی است این پوست بنام« کبودشیراز» دارای شهرت است . 


در حوزه‌ شمال غرب خراسان در قبلی مهم‌ترین راس تهیه و تنظیم چرم و پوست جمهوری اسلامی ایران به شمار می آمد اکنون تیم کمتری از ترکمنان و بقیه مردمان ساکن به رویش گوسفند سرگرم می‌باشند . 

« مهم ترین نژاد گوسفند » قره گل - مشکی کبود یا این که خاکستری که در سطر شایسته ترین پوستهای بره عالم قرار گرفته است رویش این بره مضاعف مرسوم است . 

پوست گوسفند 

از قبلی های بدور رویش گوسفند و بز اشاعه داشته و صرف حیث از گوسفندان نژاد « قره گل » گوسفندان نژاد «بلوچ آذربایجان» و بقیه نژادها در جمهوری اسلامی ایران محافظت می‌شد , که بخش حاصله از پوست آن ها برای تهیه و تنظیم گونه های پوستها بکار میرفت و بخش دیگر به طور « سالامبوریا» ( ایجاد کردن پوست برای دباغی ) ساخته و جذب بازارهای فرنگی می‌شد . 

پوست گاو : در کشور ایران نژادهای گوناگون گاو محافظت میشود رنگ و مدل پوست آن ها نسبت به نژاد و محل زیست متغیر است و پوست آن بیشتر به مصرف دکور - تزئینات و تخته پوست تزیینی میرسد . در بخشهایی از قوچان - درگز - شاندیز , ایجاد نوعی پوستین از مدل پوست گاو و گاومیش سازه به پیشنهاد مشتریان ترویج دارااست . 

پوست شتر : با دقت به عدم مصرف گوشت شتر در کشور‌ایران و به خاطر رشد و حفظ این حیوان در بخش ها کم آب بیشتر از این حیوان به خواسته حمل و نقل استفاده می نمایند به همین جهت ایجاد پوست شتر در کشور ایران چندان چشمگیر نیست . [20]

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


کفش چرم صحیح نظیر یک ساعت گران‌قیمت یا این که چه بسا یک خودروی گران‌قیمت , یکی اموال با ارزشی است که خیر فقط بایستی روی آن سپرده گذاری کرد بلکه ضروری است صحیح نظیر یک سرمایه باارزش از آن نگهداری نمایید و قدمت این سرمایه گران بها را ارتقاء دهید . 

کیف چرم

اگر‌چه به حیث نمی رسد قیمت یک جفت کفش چرم زنانه یا این که مردانه طی سال ها ارتقا پیدا نماید , البته در‌حالتی که از این کفش‌ها عالی مراقبت شود , قادر است برای طولانی بازه زمانی مورد استفاده قرار گرفته و شمارا از خرید کفش‌های مختلف بی‌نیاز نماید . این مهم ترین خصوصیت کفش‌های چرم و اما عامل اساسی بهای بیشتری است که برای خرید کفش چرم می پردازید . پس خوبتر است نکات مهم در خصوص حفظ از گونه های جور کفش‌های چرم را بدانید و آنان را رعایت نمائید . رعایت این نکته چندان مشقت بار نیست البته به راحتی می تواند شمارا تبدیل به یک حرفه‌ای در قضیه خرید و محافظت از کفش‌های چرم یا این که چه بسا هر جامه چرمی نماید . 


از جراحت دیدن کفش چرم جلوگیری کنید! 

کفش مردانه چرم در دکان اینترنتی دیجی کالا جامه 


با این که چرم یکی مقاوم‌ترین اجناسی است که می تواند در ساخت هر مدل کفش یا این که لباسی به فعالیت برود ولی چنانچه از آن صحیح نگهداری نشود می تواند به عکس قدمت زیاد کوتاهی داشته باشد . بدین ترتیب سود میگیریم که کفش‌های چرمی در عین درحال حاضر که مقاوم‌ترین کفش‌هایی میباشند که می توانید داشته باشید , حساس‌ترین آن ها نیز می باشند که در هر شرایط نمی‌توانید آن را بپوشید و با آن نباید روی هر سطحی گام بگذارید . 


از تر شدن کفش چرم پرهیز کنید 

در شرایطی‌که کفش چرمی شما تر شد , به محض قابلیت و امکان باطن آن را با خبرنامه لبریز کرده و بدور از حرارت بدون واسطه قرار دهید . حرارت بدون واسطه اگر چه سبب ساز میشود کفش تخت گاز کم آب شود , ولی روی پوسته کفش تولید شکستگی کرده و منجر بازشدن قسمت‌های چسب خورده کفش میشود . 


جعبه‌های کفش را بدور بیاندازید! 

باکس کفش چرم را به دور بیاندازید . گذاشتن کفش‌های چرم به برهه زمانی طولانی در باکس می تواند به کفش زخم برساند . جعبه‌های مقوایی رطوبت را جذب کرده و آن را به کفش پس میدهد . شایسته ترین محل برای قرار دادن کفش چرم روی قفسه جاکشفی است . 


برای کفش‌های چرم خویش یک قالب تنظیم فرمائید 

بعداز واکس زدن و پاک کردن کفش چرم خویش , برای باطن آن از قالب‌های چوبی استفاده نمایید . این قالب‌ها نیز فرم گونه های کفش زنانه و مردانه را به نیکی محافظت می نماید و نیز احتمال ترک‌خوردگی آن را کاهش میدهد . 


خرید کفش چرم زنانه از مغازه اینترنتی دیجیکالا خرقه 


کفش چرم را هر روز استفاده نکنید 

کفش چرم خویش را به طور مداوم و طی هفته‌های متناوب استفاده نکنید . استفاده مداوم و یک‌سره از کفش چرم قدمت آنان‌را کاهش می دهد . خوب تر است اگرچه روز یک توشه به کفش چرم خویش استراحت دهید تا یه خرده تنفس نماید . 


از اسپری ضد آب استفاده فرمایید 

در شرایطی‌که می خواهید از نیم بوت چرم یا این که بوت چرم خویش در یک روز بارانی استفاده فرمایید و نگران از بین رفتن کفش خویش می باشید , از اسپری یا این که واکس‌های ضد آب کننده استفاده نمائید . واکس یا این که اسپری را میتوانید با یک اسفنج گرم روی تمام بخش‌های خط مش کفش بمالید . این محافظت‌کننده برای شش ماه میتواند کفش‌های چرمی را ضد آب نماید .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

رنگ آمیزی چرم

کیف چرم

مواد رنگی که از آنان برای رنگ آمیزی چرم ها استفاده می‌شود دو دسته‌اند : 

مواد رنگی معدنی غیر محلول در آب نظیر اکسید روی , کرومات سرب و غیره که اقتدار پوشش زیادی دارا هستند . 

مواد رنگی آلی محلول در آب نظیر رنگهای آنیلی , آنیونی و مواد رنگی نیتروژن دار , دی‌فنیل آهن و غیره . این رنگها را مبتنی بر نفوذ در الیاف چرم به سه نوع کاتیونی , آنیونی و مواد رنگی غیر قابل حل در آب تقسیم می‌کنند . برای جلوگیری از محکم و دشوار شدن چرم بعداز رنگ آمیزی , باید به آن روغن زد تا بدین طریق خاصیت مناسب زیر در آن ایجاد شود : قابل انعطاف و نرم شدن , کاهش دادن میزان نفوذ گرما , مقاوم شدن در قبال آب , ایجاد توان کششی و افزایش ارتفاع . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

پوست حیوان‌ها زنده برعلیه گندیدگی حفظ می‌شود ولی این حفاظت پس از کشتار حیوان متوقف می‌شود . باکتری های به پوست یورش کرده و خرابی تخت‌گاز شروع میشود .کیف چرم  در شایسته ترین حالت این فعالیت پس از پوست کندن حادثه می افتد . از آنجاییکه عمل باکتری ها به دما با اهمیت است , زیر شرایط مناسب جهت خنک کردن پوست آب سرد بر روی آن پاشیده می گردد . همینطور پوست میتواند با استفاده از تکنیکی به اسم نمک سود حفظ گردد که در آن تراز پوست با نمک پوشانده و بر روی نیز انباشته می گردند . نمک , آب پوست را جذب کرده و خروج آب نمک سبب کم آب شدن جزئی پوست میشود . این روش از کار باکتری ها جلوگیری کرده و پوست را در قبال آن‌ها مراقبت می‌کند . روش دیگر خوابانیدن پوست در محلول آب نمک اشباع است . این روش به دستگاه های مخصوصی نیاز دارااست که معمولاً در ایالات متحده از این روش استفاده می گردد . 

بعضا از پوست ها پس از کشتار شسته و نمک سود میگردند یا این که به وسیله فروشنده گردآوری شده , نمک زده و جایگاه بندی می گردد . تاخیر در انجام فعالیت نگهداری پوست , خطر جراحت بوسیله باکتری ها بخصوص در مرحله گران بها و دارای اهمیت فیس پوست را ارتقا میدهد . روش دیگری جهت نگهداری پوست که در کشورهای گرمسیری استفاده می گردد این است که در شرایطی که نمک دردسترس نباشد پوست ها را در کادر هایی قرار داده و در سایه کم آب می‌نمایند . این روش , کم آب کردن از روش هوا اسم دارااست . از آنجائیکه باکتری ها در محیط سوای آب نمی توانند کار نمایند , نگه داری این پوست های کم آب شده در بازه زمانی طولانی فارغ از خرابی قابلیت پذیر هست . 


در صورتیکه پوست در معرض بی واسطه فروغ خورشید با گاز کم آب شود تغییرات شیمیایی که در پروتئین پوست چهره می‌دهد موجب نازک و مشقت بار شدن چرم نهائی می گردد . درصورتی که کم آب کردن به آرامی صورت گیرد احتمالا خرابی صورت دهد و موجب ناصاف شدن و ضعیف شدن چرم آخرین گردد . کیفیت این روش به نیکی کیفیت نمک سود کردن نیست . 




روش محافظت کوتاه برهه زمانی پوست : 


به دلیل مشکلات محیط زیست با نمک , محافظت کوتاه مقطع هم مورد استفاده قرار میگیرد که با کاربرد بی واسطه یخ بر روی پوست نو انجام می گردد . تکنیک های ممکن دیگر مشتمل بر استفاده از ضد باکتری ها , هوای سرد و حمل و نقل سرد میباشد . 


برای مراقبت مطلوب مواد نپخته , روشهای مراقبت پوست به حالت باصرفه انبار در چرم سازی ها هم وابسته است . 


پژوهشگران سفارش کرده ان که چرم سازی و کشتارگاه ها جهت کاهش مخارج مراقبت , حمل و نقل و جلوگیری از خرابی پوست شعور مکان بزرگ با نیز قرار گیرند . 


در بعضا بخش ها , پوست مستقیماً از کشتارگاه به چرم سازی جهت تبدیل به وت بلو برده می گردد . زمان مراحل در فرایند گذشته از انجام فرایند دباغی میتواند با این روش تا یک ساعت کاهش یابد .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


پوست ها بر روی تیرک های شیشه ای یا این که بر چارچوب های قلاب دار نصب می‌شود تا به تدریج کم آب شوند . این پوست ها به طور کامل محکم می‌باشند زمانی به سطح ی فینیشینگ برده می گردند ابتدا واجب است به پوست ها نرمی اضطراری داده شود تا به یکی سه روش زیر این فعالیت انجام می‌گیرد : کیف چرم

در هر سه روش پوست ها داخل دستگاهی قرار می‌گیرند که دارنده استوانه چرخان با تیغه های نماید هست در طول قابل انعطاف کردن الیاف پوست از نیز جدا میگردند . 


کاربرد درنگ 

بعد از قابل انعطاف شدن پوست ها به یکی‌از از طریق های مذکور در بخش قبل فینیشر اسپری می‌شود آنگاه بوسیله دستگاه خود کار با اعتنا به مدل چرم ( گوساله –گوسفند وبزی ) رنگ موورد لحاظ اسپری میشود . 

در تراز بعد از رنگ امیزی پوست ها به اتاق کم آب می‌روند تا کم آب شوند . با اعتنا به جور چرم از 2تا 8 لایه رنگ شاید بر روی چرم پاشیده شوند تا تولیدات متنوعی به وجود ایند . 


عملیات بعد از رنگ امیزی 

در بعضا از پوست ها بعد از رنگ امیزی یا این که فینیشینگ عملیات تمام می گردد مانند چرم های انیلین که به تراز بسته بندی می رسند البته در بعضا پوست ها عملیات ادامه می‌یابند . برای مثال در دستگاهی بنام گلیزینگ دارنده زنخدان ای شیشه ای است که با حرکات رفت و بر گشتی بر روی پوست دو بدن رنگی ساخت می نماید و یا این که گهگاه بعضا از چرم ها اطو کش میگردند و در بعضی از گونه های پوست ها که صورت انها صدمه چشم پرس گرم با عث میگردد صدمات ظاهری به دیده نخورد . بعداز پایان عملیات چرم ها به انبار پیامبر می گردند تا رتبه بندی و جور بندی شوند . 


  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف چرم

مرحله هایی از مراحل پوست پیرایی و چرم سازی که در آنها پوست های ناپخته از انبار خارج آورده شده و فراهم دباغی میگردد , فرآیند خیس ( تر ) نامیده میگردد . 

این سطح دربرگیرنده : خیساندن , دورگیری , لش زدایی , آهک دهی و آنزیم دهی است که در یک تالار ویژه به اسم تالار فرآیند خیس انجام می‌گیرد . 

عمل در‌این سطح از چرم سازی , چندان خوشایند به لحاظ نمی آید , چون بوی بدی که از پوست و مواد مورد استفاده در محیط عمل می پیچد موجب میگردد , شرایط نامطلوبی در محیط عمل بوجود میاید و تا حدی تنفر آمیز است با ای ن همگی انجام فرآیند خیس در خوبتر کردن کیفیت چرم اهمیت مهم دارااست و حیث چرم سازان ماهر این است که , چرم در بنا شده در تراز خیس ساخته می‌شود . 

الف - خیساندن پوست . 

پوست خامی که به کارگاه یا این که کارخانه چرم سازی ( دباغ منزل ) برده می‌شود , معمولا با استفاده از آبگیری و روش های کم آب کردن محافظت شده‌است . این دسته پوست ها با کم آب کردن در هوا یا این که در فروغ آفتاب مراقبت شده ( بیشتر پوست های بزی ) یا این که توسط نمک و آب نمک گیری شده‌است . دراین‌صورت می بایست پوست را پاره ای تر کرد و به طور نر می در آورد تا برای سطح های بعدی فراهم شود . پیش از آغاز این تراز , به صورت معمول پوست را پاک و اجزای مازاد آن , مثل دم و پاچه ها و بقیه زایده هایی را که در خودرو های چرم سازی , دشواری هایی را به‌وجود میاورد , از آن جدا میسازند . 

پوست های گاو را بایستی برحسب میزان و مدل چرم هایی که متبوع است , برش داده یا این که قطعه قطعه کرد . برای این مراد به صورت معمول پوست را از حیطه ستون فقرات به طور دو بخش مساوی سقه می نمایند . تا این‌که نیز میزان آن مطلوب اتومبیل های چرم سازی شود . و نیز به نقل وانتقال آن بوسیله خدمتکار راحت خیس باشد . پوست هایی که برای ساخت چرم زیره و چرم مبلی به فعالیت میرود فارغ از برش و به طور بی نقص دباغی نمیشود . 

خیساندن , به صورت معمول با قرار دادن پوست در آبی‌رنگ که دارنده مواد افزودنی است انجام میگیرد , پوست های جدید نمک زده شده را در بالابان هایی قرار داده , آب سرد روی آنان جریان می دهند , بنابراین نمک در آب حل شده , غلظت نمک در فضای بین الیاف پوست کم می‌شود . حذف نمک از فضای بین الیاف پوست , فشار اسمزی آب را باطن الیاف بالا می‌برد و پوست مجدد آب دار می‌شود . درضمن مرطوب شدن پوست پروتئین های کروی هم از الیاف کلاژن بیرون می گردند . پروتئین های کروی جدا شده مشتمل بر آلبومین خون و پروتئین های دیگر محلول در آب است که با کم شدن تدریجی غلظت نمک , با آب شسته شده , از پوست بیرون میگردد . در‌صورتی‌که پروتئین ها پیش از آغاز مراحل پوست پیرایی از بین الیاف خارج رانده نشود , مزاحمت هایی را در‌این روند بوجود می‌آورد . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف ها علاوه بر کاربردشان وسیله ای برای مد هستند، شما می توانید در عین استفاده کاربردی از کیف ها، شیک باشید و کیفتان را با لباستان هماهنگ کنید. کیف چرم

ما در اینجا 10 کیفی که همه خانم ها لازم دارند تا در شرایط متفاوت  از آنها استفاده کنند را به شما معرفی می کنیم و به شما می گوییم که در هر زمانی استفاده از چه کیفی مناسب تر است:

کیف کلاسیک مشکی

کیف چرم

کیف کلاسیک مشکی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، یکی از گزینه هایی است که تقریبا همه آن را دارند و همه ما می دانیم که جزو ضروری ترین کیف ها خواهد بود، این کیف می تواند بزرگ و یا متوسط باشد، چون معمولا وسایل زیادی را با آن حمل می کنیم: مثلا اداره، دانشگاه، خرید و حتی گاهی برای مهمانی های رسمی.

کیفی به رنگ خنثی

کیف چرم

کیفی به رنگ خنثی مثلا بژ یا خاکستری (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، هم یکی از کیف های ضروری است، چون با لباس های مختلف هماهنگ می شود و بسیار شیک و خاص هم هست، به ویژه با لباس های سفید بسیار خیره کننده است.

کیف دستی بدون بند

کیف چرم

کیف دستی بدون بند (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، برای مواقعی که وسایل کمی به همراه دارید. البته چون معمولا بند ندارد برای زمانی مناسب است که کار خاصی نداشته باشید، چون ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند.

کیف مجلسی کوچک طلایی

کیف چرم

کیف مجلسی کوچک طلایی، که برای مهمانی و عروسی ها مناسب است. جدیدا  مدل صندوقچه ای آن بسیار محبوب خانم ها است.

کیف راحت و سبک

کیف چرم

کیف راحت، سبک و ساده (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، برای مواقعی که یک کیف راحت می خواهید تا دست و پا گیر نباشد. تقریبا همه خانم ها یکی از این کیف ها را دارند. معمولا آن را یک طرفه می اندازند و برای پیاده روی، پیک نیک و خرید بسیار مناسب هستند.

کیف زنجیری شیک

کیف چرم

کیف زنجیری شیک و  راحت (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، که در عین شیک و زیبا بودن، راحت هم هست. می توانید آن را یک طرفه بیندازید، این نوع کیف ها، هم برای مهمانی و هم برای جاهای رسمی و غیر رسمی بسیار عالی هستند.

کیف دسته کوتاه

کیف چرم

کیف دسته کوتاه (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم). این کیف ها واقعا بامزه هستند. کیف های دسته کوتاه، برای جاهایی که وسایل زیادی نیاز دارید و در عین حال رسمی هم هست، بهترین گزینه هستند.

کیف های فانتزی

کیف چرم

کیف های فانتزی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، که بسیار خوش آب و رنگ و با طرح های جالب و خیره کنند هستند، برای زمان هایی که حال و هوای شادی دارید بسیار مناسب هستند.

کیف های رنگی

کیف چرم

کیف های رنگی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، از کیف های رنگی به خصوص زمانی که لباستان تیره است استفاده کنید که بسیار خیره کننده است یا می توانید آن را با کفش همرنگ هم ست کنید.

کیف بزرگ مسافرتی

کیف چرم

کیف بزرگ مسافرتی (نمونه ای از کیف های چرم سماء چرم)، نیازی نیست این نوع کیف حتما پوست ماری باشد، اما برای همه خانم ها لازم است چون وسایل زیادی را می توانند با آن جابجا کنند.

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف چرم


کیف ها علاوه بر کاربردشان وسیله ای برای مد میباشند , شما می‌توانید در عین استفاده کاربردی از کیف ها , شیک باشید و کیفتان را با لباستان هماهنگ نمایید . 

ما در اینجا 10 کیفی که کلیه خانم ها حتمی دارا هستند تا در حالت گوناگون از آن ها استفاده نمایند را به شما معرفی میکنیم و به شما می‌گوییم که در هر هنگامی استفاده از چه کیفی دلخواه خیس است : 

کیف کلاسیک مشکی 

کیف چرم 

کیف کلاسیک مشکی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , یکی‌از آیتم هایی است که نسبتاً تمامی آن را دارا هستند و تمامی ما میدانیم که جزء اضطراری ترین کیف ها خواهد بود , این کیف می‌تواند بزرگ و یا این که میانگین باشد , زیرا معمولا وسایل متعددی را با آن حمل میکنیم : برای مثال سازمان , دانش کده , خرید و چه بسا گهگاه برای ضیافت های قانونی . 

کیفی به رنگ خنثی 

کیف چرم 

کیفی به رنگ خنثی برای مثال بژ یا این که خاکستری ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , نیز یکی‌از کیف های واجب است , زیرا با خرقه های متفاوت هماهنگ می‌شود و مضاعف شیک و خاص نیز می باشد , علی الخصوص با خرقه های سپید دوچندان عجیب است . 

کیف دستی فارغ از بند 

کیف چرم 

کیف دستی سوای بند ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , برای مواردی که وسایل پاره ای به همراه دارید . ولی زیرا معمولا بند ندارد برای وقتی مطلوب است که فعالیت خاصی نداشته باشید , زیرا شاید برای شما تولید خلل نماید . 

کیف مجلسی کوچک طلایی 

کیف چرم 

کیف مجلسی کوچک طلایی , که برای ضیافت و عروسی ها دلخواه است . اخیرا نوع صندوقچه ای آن مضاعف دوستداشتنی خانم ها است . 

کیف راحت و سبک 

کیف چرم 

کیف راحت , سبک و بی آلایش ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , برای مواردی که یک کیف راحت میخواهید تا دست و پا گیر نباشد . نسبتاً تمامی خانم ها یک کدام از این کیف ها را دارا هستند . معمولا آن را یک طرفه می اندازند و برای پیاده روی , پیک نیک و خرید فراوان مطلوب می باشند . 

کیف زنجیری شیک 

کیف چرم 

کیف زنجیری شیک و راحت ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , که در عین شیک و خوشگل بودن , راحت نیز میباشد . میتوانید آن را یک طرفه بیندازید , این گونه کیف ها , نیز برای ضیافت و نیز برای جاهای قانونی و غیر قانونی زیاد خوب میباشند . 

کیف گونه کوتاه 

کیف چرم 

کیف مدل کوتاه ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) . این کیف ها حقیقتا بامزه می باشند . کیف های نوع کوتاه , برای جاهایی که وسایل متعددی نیاز دارید و در عین حالا قانونی نیز میباشد , شایسته ترین آیتم میباشند . 

کیف های فانتزی 

کیف چرم 

کیف های فانتزی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , که دوچندان خوش آب و رنگ و با طرح های دیدنی و خیره نمایند میباشند , برای زمان هایی که درحال حاضر و هوای شور دارید زیاد مطلوب میباشند . 

کیف های رنگی 

کیف چرم 

کیف های رنگی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , از کیف های رنگی مخصوصا هنگامی که لباستان تیره است استفاده نمایید که مضاعف تعجب آور است یا این که میتوانید آن را با کفش همرنگ نیز ست فرمایید . 

کیف بزرگ مسافرتی 

کیف چرم 

کیف بزرگ مسافرتی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , نیازی نیست این گونه کیف حتما پوست ماری باشد , ولی برای همگی خانم ها اضطراری است زیرا وسایل متعددی را می‌توانند با آن جابجا نمایند .

  • charmsara charmsara