charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



وبسایت کیف چرم جیبی جادار منط - وبسایت کیف پول چرم جیبی جادار منط 

کیف پول های جیبی دوخته شده در کمپانی چرم منط جادار می باشند و براحتی می توان کارت های عابر بانک خویش را نیز در درون آن قرار بخشید . وبسایت این مجموعه عرضه کننده اشکال تولیدها چرمی اعلا میباشد . 

امروزه از تارنما های اینترنتی استقبال نیکی میگردد چرا‌که فرمان خرید و فروش بوسیله این مرکزها تسهیل یافته و در حین و هزینه صرفه جویی می گردد . 

کیف پول های چرم جیبی از کاربردی ترین تولیدها چرمی می‌باشند . جادار بودن کیف پول جیبی فراوان حساس است و مورد اعتنا اشخاص متعددی قرار میگیرد . 

کمپانی چرم منط همانند بخش اعظمی دیگر از موسسات کیف پول های جیبی جادار را که ساخت شده از چرم های شتری مرتبه یک میباشند به فروش میرساند . برای خرید کیف پول جیبی و کتی چرم نیز می شود به دکان های منط مراجعه کرد و نیز از وب سایت اینترنتی این موسسه یاری گرفت .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


کیف چرم


چرم گاوی فلوتر یک کدام از پرطرفدارترین و پرکاربردترین اشکال چرم های ارگانیک برای ساخت و ایجاد کیف های مرغوب متفاوت زنانه و مردانه به حساب آورده می شود که‌این ایام در رنگ های زیاد متنوعی ایجاد شده و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند . 


مرغوب بودن چرمی که برای ساخت کیف در کارگاه های دست دوز یا این که کارخانه هایی که به صورت صنعتی محصول ساخت می نمایند از آن جهت دارای اهمیت است که موجب میگردد که محصولی کیفیت خوب , جالب و قشنگ عرضه نمایند , و از این نظر در‌حالتی که تولیدکنندگان بخواهند بیشتر و خوب تر تولید ها خویش را به فروش برسانند یا این که چه بسا برندی را ثبت نمایند , به سفارش متخصص ها حوزه چرم , خوبتر است از چرم های رتبه یک و مرغوب همچون گاوی فلوتر فایده گیرند تا نتایج خیر و خوبی از فعالیت خویش حاصل نمایند . 


طرح خاص چرم های گاوی فلوتر آنان را در عین آسانی خوشگل و دیدنی کرده و به همین جهت بخشی از لبریز فروش ترین های چرم گاوی محسوب میشوند . 


خرید از مرکز ها دارای اعتبار و قابل اعتماد مدام یکی مهم ترین گرفتاری های مشتریان بوده و می باشد , و از طرفی علاوه بر کیفیت , ارزش هم دارای اهمیت است .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


کیف چرم


نگارگری بر روی پوست های چرمی یکی‌از جالب ترین و زیباترین اشکال تولیدها تزئینی می‌باشند که‌این روز ها هنردوستان و دوست داران به چرم و تولید ها چرمی خاص درخواست های متعددی برای آن دارا‌هستند . 

این نگارگری های مینیاتوری با ارزش , بر روی پوست چرم های ارگانیک اعم از بزی , گوسفندی , آهو و … به تصویر کشیده می‌شوند و در طرحهای متنوعی به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند . 

این نگارگری ها که قابلیت و امکان کادر دریافت کردن هم دارا‌هستند , نیز در درون مملکت و نیز برای صادرات قابلیت و امکان عرضه دارا‌هستند . 

از طرف دیگر , این نگارگری ها از‌آن‌جا‌که با دست و به وسیله ماهرترین هنرمندان اهل ایران کشیده میگردند و در واقع شابلون نیستند , از ارزشمندی بالایی برخودارند که مشتریان می‌توانند آنها‌را به طور تک و یا این که اکثر پیشنهاد داده و خریداری کنند . 

همینطور , شایان ذکر است از‌آنجا‌که این نگارگری های مینیاتوری بر روی پوست های چرم ارگانیک کشیده می گردند , میزان تداوم و ماندگاری بالایی داشته و چه بسا بعد از گذشت یکسری سال جذابیت و زیبایی خویش را نگهداری می‌کنند . ولی ناگفته نماند که همچون همه تولیدات , به خصوص انوع ارگانیک آن , نیاز به محافظت عالی و مطلوب دارا‌هستند تا دوامشان ارتقاء یابد .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف چرم



صادرات کیف و محصول ها چرم شتر جمهوری اسلامی ایران - صادرات کیف و تولیدها چرم شتر کشور ایران 

در جمهوری اسلامی ایران , کیف و تولیدها منحصربفردی که از چرم ارگانیک شتر تهیه و تنظیم گردیده اند امکان صادرات دارا‌هستند و می توان آنان را به کشورهای آسیایی و چه بسا اروپایی صادر نمود . 

چرم شتر یک چرم خاص است که استحکام و تداوم بالای آن در جهان زبانزد است . این سفت بودن و برخورداری از مقاومت بالا چرم شتر را برای ساخت و دوخت کیف و تولید ها چرمی مساعد می کند . 

کیف و بقیه تولیدها دوخته شده از چرم شتر ساخت کمپانی منط در کشور‌ایران جنبه صادراتی دارااست . یعنی کیفیت تولیدها طوری است که می توان آن‌ها را به کشورهای فرنگی همسایه و چه بسا بازارخای خرید و فروش اروپایی صادر نمود . 

تنوع کیف و تولیدات بالا است بدین ترتیب دست برای گزینش از طرف مشتری تماما گشوده است . 

از اشکال کیف های چرم شتر می شود به کیف های اداری , رودوشی , پاسپورتی , دستی , کیف پول و . . . اشاره کرد . تولید ها هم در دسته خویش تنوع کافی را دارا هستند .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

روش های حفظ خانگی از چرم 

تهیه محلول خانگی : 

برای چرم می‌توانید یک محلول تمیز کننده خانگی بسازید . 

* یک واحد اندازه گیری آب ولرم ( حدوداً۲۵۰ سی سی ) 

* یک قاشق مربا خوری شامپوبچه 

* ۲تا۳ قطره سرکه سپید 

اسفنج قابل انعطاف را به کف محلول تشکیل شده آغشته فرمایید بعد از آن آن را آبگیری فرمائید . 

کف جذب شده را بر روی جامه فشار دهید و بعد دستی ملایم بر روی آن بکشید . آن گاه با پارچه ای قابل انعطاف رطوبت ساخت شده را جذب فرمائید و مرحله محصول را کم آب نمایید . در انتها , محصول خویش را در جوار دمای هوای ۲۵ تا ۳۵ مرتبه قرار دهید . 

اعتنا : قبلی از استفاده از مواد تمیز کننده و حافظ چرم در سطح ها واضح چرم , می بایست ابتدا این مواد در محل هایی از محصول که در معرض رویت کرد نیست آزمون شود . 

روش نگهداری از جیر و نبوک و کالاهای دارای ربط 

کفش چرم جیر 



مراقبت و تمیزکاری جیر و نبوک اختلال است . این دو معمولاً نازک خیس از چرم بوده و مقاومت کمتری دارا‌هستند . 

جیر و نبوک برای خاک آلودگی و آلوده شدن استعداد متعددی دارا هستند , شما میتوانید هر شش ماه یک توشه این کالاها را بعد از خاک گیری با برس قابل انعطاف , با استفاده از اسپری های منحصربه‌فرد جیر و نبوک به طور کامل نگهداری نمائید . 

۱ - دقت نمائید که از برسهای قابل انعطاف ومخصوص برای شست و رفت جیر استفاده فرمایید . این برس نیز گرد گیری می نماید و نیز ریز گردهاواجسام جا گرفته در لابه لای پرزها را تمیز می نماید . 

۲ - لکه چربی و روغن را با استفاده از پارچه کم آب منزه فرمایید . از شوینده هایی مانند شامپو منحصر مبل چرمی می‌توانید استفاده نمائید . 

۳ - بعداز کم آب شدن , جیر را با برس به موقعیت اول برگردانید . 

۴ - لکه خوراک و چربی را با استفاده از پارچه نمدار و منزه کننده اختصاصی چرم منزه نمائید . 

۵ - در حالی که محل منزه شده را با استفاده از سشوار کم آب می‌کنید با برس چرم هم آنجا را برس بزنید . 

۶ - برخی لکه ها با قلم منزه کن تمیز میشوند . تمیز کن های منحصر به فرد جیر نیز موجود است . 

۷ - خوبتر است از حوله قابل انعطاف برای گردگیری استفاده نمائید . 

۸ - جیر را حتما در محلی به دور از روشنایی بی واسطه آفتاب قرار دهید . 

کیف چرم زنانه



مبل چرمی کالای معاش است در شرایطی که عالی از آن حفظ شود , مدام خوشگل می‌ماند . برای مراقبت آن لطفا به موارد ذیل اعتنا فرمائید : 

۱ - هیچ گاه مبل چرمی را در مسافت کمتر از ۲۰ یا۳۰ سانتی متری رادیاتور ( بخاری ) قرار ندهید . 

۲ - هیچ گاه مبل چرمی را در معرض نوروفروغ بی واسطه آفتاب قرار ندهید . 

۳ - مبل چرمی را به صورت تروتمیز با استفاده از یکدست و یا این که یک برس قابل انعطاف خاک گیری فرمایید و محل هایی نظیر نشیمن گاه , جور مبل و پشتی آن را در صورت نیاز با دستمال نمدار منزه نمائید . 

۴ - دستکم ماهی یکباراز مبل چرمی بوسیله جارو برقی گردگیری فرمائید . 

۵ - هیچوقت از تینر و حلال های آلی و مواد شیمیایی آبژاور و یا این که منزه کننده کفش برای تمیز کاری مبل چرمی استفاده نکنید . زیرا سبب ساز اسیب دیدن رنگ و لایه فیکس شده روی آن می‌شود . 

۶ - قبلی از استفاده از هر جور منزه کننده ای حتما ابتدا آن را در نصیب هایی از مبل که معمولا در معرض روءیت کرد نیست آزمون نمایید تا نصیب هایی که در معرض روئت کرد است جراحت نبینند .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


کیف چرم

نخستین چیزی که متخصصین مد و افراد خوش سلیقه در ظاهر خانم ها به آن توجه می کنند، کیف است. لذا کیفی که جنس آن خوب و ظاهر شیکی داشته باشد، توجه دیگران را به خود جلب می کند.انتخاب یک کیف که با لباس ها و اندام شما هماهنگ باشد، کار سختی نیست. فرقی نمی کند که شما اندامی ریز و لاغر یا درشت و ورزشکاری دارید، فقط باید آن کیف به تعادل ظاهری شما کمک کند.در نظر بگیرید که چه چیزی می خواهید در کیه خود حمل کنید، وسایل بزرگ و سنگین یا کوچک و کم حجم؟ چه رنگ لباس هایی را چندین بار در هفته می پوشید؟ چه رنگ کیفی با لباس های شما هماهنگ است؟ 


نکات کلی در انتخاب کیف دستی:


 به طور کلی انتخاب سایز کیف دستی بستگی دارد به مقدار وسیله ای که می خواهید در کیف خود حمل کنید.

 اگر شما قد بلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید.

 با توجه به اینکه کیف در کوچک ترین قسمت اندام قرار می گیرد، اگر ریزه اندام هستید، کیفی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ نباشد زیرا هنگام راه رفتن از تمرکز به روی اندام شما جلوگیری می کند.

 اگر شما لباس های چند رنگ یا لباسی با بافت های رنگی مختلف می پوشید، باید کیف تکرنگ، خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب شود.

اگر قصد خرید کیفی را دارید که با همه لباس های شما (بدون در نظر گرفتن رنگ آن ها) هماهنگ بوده و هر روز از آن استفاده کنید، رنگ های خنثی بهترین انتخاب می باشند.

برای کارهای مختلف مانند مسافرت، کار، تفریح و میهمانی از کیف های متنوع استفاده کنید. به طور کلی، به جای خرید یک کیف بسیار گران قیمت، چند کیف خوب و مناسب خریداری کرده و آن ها را به طور متناوب استفاده نمایید .

 هنگام خرید کیف، آن را پر کنید و کمی در مغازه بچرخید تا مطمئن بشوید که شانه های شما را اذیت نمی کند و راحت هستید.

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف چرم زنانه





پوست چرم بزی اعم از تولید ها تزئینی ست که‌این ایام با وجود تنوع مضاعف بالایی که در ایجاد آنان در باطن سرزمین موجود است , با استقبال خیر و خوبی از طرف طرفداران به پوست های دکوری و هم فروشندگان دکان های چرم در مرحله کشور‌ایران و چه بسا برای صادرات به دیگر کشورها روبرو گردیده اند . فعلا کشور ایران یکی شایسته ترین تولیدکنندگان پوست های چرمی بزی به حساب آورده می شود که با ارزش های مطلوب قابل خرید و فروش می‌باشند . 

شایسته ترین پوست های بزی دارنده سکو کیفیت A می‌باشند که نیز صورت فعالیت و نیز پشت محصول سوای هیچ نوع سوراخی ست . 

از مهم ترین عواملی که در ارزش این پوست های بزی تأثیرگذار است و موجب با صرفه شدن ارزش آنان می گردد , اینست که ایجاد این محصول به طور بی نقص و صددرصدی درون کشور ایران انجام می‌گیرد و هزینه هایی همچون گمرک و عارضه ها برای آن ها نیست . 

شایان ذکر است که پوست های چرم بزی صحت دارد که طرح های آن ارگانیک می‌باشند , ولی به حیث تنوع مضاعف بالایی که دارا هستند به مشتریان اذن می دهند تا حق تعیین گسترده ای داشته باشند و به راحتی بتوانند هر آنچه را می پسندند خریداری نمایند . 

شایسته ترین پوست های بزی تزئینی که طیف رنگی از تیره تا روشن را دربرگیرنده می‌شوند , آنهایی می‌باشند که دباغی آن ها به طور کامل سلامت و بی عیب باشد , فیس فعالیت پشم های تر و تمیز و تمیزی داشته باشد , و با جایگاه کیفیت خوب ساخت شده باشد . 

و البته نکته حائض اهمیت دیگر آنست که در مورد انتخاب بها این پوست های زیبای بزی تزئینی , علاوه بر کیفیت و مرغوبیت , حجم توصیه خرید و تعداد آن‌ها اهمیت دارااست ; در واقع در صورتی به طور بخش اعظم و حجم بالا خریداری شود , مطلقا قیمتهای مضاعف مناسبتری خواهند داشت . 

و از طرفی , خرید از مراکزی که عرضه بی واسطه و بی واسطه دارا‌هستند , تأثیر متعددی بر روی قیمتها میگذارد .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف چرم

دوخت و ساخت کیف با چرم ارگانیک - دوخت و ساخت کیف با چرم ارگانیک 

هرچند با هر جنسی می توان کیف دوخت البته چرم ارگانیک برای این خواسته مناسبتر است . دوخت و ساخت این فرآورده با چرمی اعلا جذابیت بیشتری دارااست . 

پارچه , ترمه , چرم تصنعی و مصنوعی , چرم ارگانیک و . . . همه اجناسی میباشند که با امداد آن ها می توان اشکال کیف های زنانه و مردانه را ساخت . 

دوخت و ساخت کیف با چرم ارگانیک موجب میشود تا یک محصول شیک و جالب را بتوان در معرض روئت کرد عموم مشتریان قرار اعطا کرد . 

دوخت و ساخت کیف نیز میتواند به صورت دست دوز انجام گیرد و نیز چرخ دوز صرفا می بایست به کیفیت چرم ارگانیک انتخابی اعتنا شود . 

کمپانی منط شهر مشهد مقدس بخش قابل مراعات ای از کیف های خویش را با چرم ارگانیک شتری می دوزد . چرم های ارگانیک جایگاه یک برای ایجاد کیف های منط بکار رفته اند لذا می توان کیفیت آن‌ها را برای مقطع 1سال تضمین نمود . 

برش چرم برای دوخت و ساخت کیف نیز می‌تواند دستی صورت پذیرد و نیز با لیزر که ولی جور های برش خورده با لیزر دقیق تر , صافتر و خوب تر از فعالیت در میایند .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


دوخت کیف چرم 


۱ - تا می‌توانید چکمه ها را بپوشید تا آنان قابل انعطاف و قابل انعطاف بمانند . 

۲ - با پارچه قابل انعطاف و کم آب چکمه ها را گرد گیری نمایید . 

۳ - با پارچه قابل انعطاف و کم آب چکمه ها را کم آب نمائید . 

۴ - با محلول یک به یک روغن زیتون و آب و روغن کرچک و با آب میتوانید چکمه را درخشان نمایید . 

۵ - موقع پوشیدن چکمه ها بند آنان را سفت نمائید تا نیز صورت پای شما‌را به خویش گیرد و نیز برای استفاده دوباره قابل انعطاف خیس باقی بماند .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

معمولا دوستان خوب هنر آموز حرفه چرم برای خرید چرم با مراجعه به فروشگاههای چرم به میزان ما یحتاج چرم می خرند . 

در واقع اصول خرید چرم ارگانیک به‌این صورت نیست که شما به فروشنده صرفا میزان پای چرم اعلام فرمایید و فروشنده نیز از هر بخش چرم که جان دار باشد برای شما تهیه و تنظیم نماید . 

با اعتنا به عکس متوجه خواهید شد که یک چرم بدون نقص بخش های مختلفی داراست و هر بخش برای فعالیت خاصی مطلوب است . 

روش خرید چرم ارگانیک 

کیف چرم زنانه

قمست A = گردن 

قسمتها B و C= شانه یا این که کتف 

بخش های D و E = پشت 

نصیب F و G = کناره ها 

بعداز تعیین نصیب دلخواه برای فعالیت مورد نظرتون بایستی جهت کشش چرم به اصطلاح جهت کشسانی چرم را در حیث بگیرید . الگو می بایست در جهتی از چرم قرار داده و برش داده شود که بعد از آن اتمام فعالیت و استفاده از آن کشش تولید شده سبب بد فرم شدن فعالیت شما نشود . 

بطور نمونه برای تنظیم کفش و کشیدن چرم روی قالب از جهت کشسانی این عمل انجام میشود . 

حالا به تشریح بخش های گوناگون چرم می‌پردازیم : 

کناره ها ( F و G ) : ضخامت کمتری نسبت به بخش های دیگر چرم دارااست , به این ترتیب از این نصیب در نصیب هایی که نیاز به نرمی و انعطاف بیشتری داراست استفاده می‌شود . مثل طبله ( کنار کیف ) در برخی از کیف ها . 

پشت ( D و E ) : ایستایی و قوام بیشتری دارااست و در کارهایی که ایستایی بالایی مورد علاقه است بیشتر استفاده می گردد . 

گردن و کتف ( A , B , C ) : کلفت ترین نصیب چرم است و برای نصیب هایی که استقامت بالایی ضروری است استفاده می‌شود . مثل نوع کیف , بند کیف و … .

  • charmsara charmsara