charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید کیف پول چرم

واردات 

پوست چرم نپخته مرغوب 

پوست چرم ناپخته از پرفروش ترین تولیدها در بازار تجارت چرم می باشد که امروزه از کشورهایی همچون تایلند یا فیلیپین واردات می شوند و با مرغوب ترین کیفیت قابل خریداری می باشند . 

پوست های چرمی متعددی امروزه از حیوان ها متفاوت بدست می آیند و در بازار بصورت ناپخته ارائه می گردند البته برخی ازین پوست ها در مملکت کم یاب میباشند به همین یاد از کشورهای دیگر واردات می شوند مانند پوست چرم مار، پوست خرس یا این که پوست کروکودیل که از فیلیپین یا این که تایلند و دیگر کشورها با مرغوب ترین مرحله کیفی وارد مملکت می شوند . 

ناگفته نماند این پوست ها بخاطر ارزش بالای شان اغلب در ساخت صنایع چرمی کوچک مصرف می شوند زیرا در ابعاد گرانقدر کمتر خریداری می شوند . 

عرضه خرید کیف پول چرم

پوست چرم ناپخته مرغوب 


اشکال مختلفی از پوست های چرم با کیفیت مرغوب و بصورت خام در بازار های ایران عرضه می شوند که برای خرید شان می توانید از روش تارنما های دارای اعتبار و دفتر ها فروش اینترنتی اقدام نمایید . 

پوست چرم امروزه بصورت ناپخته با مرغوب ترین کیفیت در بازار عرضه می شود که این پوست ها اغلب از جور گاوی یا گوسفندی و شتری می باشند و در میزان های مختلف به صورت یکپارچه ارائه می گردند . 

پوست چرم ارائه گردیده هم در تولید فرش مصرف می شوند و هم فارغ از تغییر بعنوان تابلوهای دیواری بفروش می رسند . 

لازم به ذکر هست که این پوست ها در بازار با مناسب ترین قیمت ها قابل خرید اند و با طرح های فراوان زیبایی با برش های متناسب عرضه می شوند . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کوتاه درباره چرم شتر و تاریخچه تولید چرم در ایران

 

در چند خطی که در ادامه می خوانید، چند جمله درباره چرم شتر و به صورت مختصر در مورد تاریخچه تولید چرم در ایران نوشته ایم.

 

تولید چرم شتر در ایران

هر چند که در ایران دسترسی به شتر به اندازه‌ی هند و امارات متحده‌ی عربی آسان نیست، اما در ایران هم چرم شتر در زمره‌ی بهترین چرم‌هاست و محصولات دوخته شده از آن کیفیتی بالایی دارند. همچنین این چرم به صورت خام به دیگر نقاط جهان صادر می‌شود. مجموعه کارخانه چرم آفتاب و شرکت چرم مَنظِ در مشهد تولیدکننده این چرم در ایران، تجربه ارزنده ای در تولید چرم شتر دارد و محصولاتی با رنگ‌های جذاب و طراحی به روز عرضه می کند.

اگر نمی دانید چرم شتر چیست و چرم شتر چه ویژگی هایی دارد ، چرمی است از نوع چرم های سنگین که الیافی تا ۱۰ برابر متراکم تر از الیاف سایر چرم ها دارد و به همین خاطر از باکیفیت‌ترین و ماندگارترین چرم‌های حیوانی ست. طرح و رنگ خاص و متمایز این چرم به صورت روزافزون مورد استقبال طراحان کفش و کیف چرم و مشتریان قرار می گیرد و به زودی جایگاه ویژه ای در محصولات چرم طبیعی خواهد داشت. اما صنعت چرم چطور به این جایگاه دست یافت.

[caption id="attachment_3298" align="alignnone" width="800"] کوتاه درباره چرم شتر و تاریخچه تولید چرم در ایران[/caption]

تاریخچه تولید چرم در ایران

از رشیدالدین فضل‌الله همدانی در دوره‌های پس از هجوم مغولان، یادداشت‌هایی به جا مانده است که نشان می‌دهد تولید چرم و پوست در ایران رایج و بسیار زبانزد بوده است، همچنین این یادداشت‌ها نشان می‌دهد که شهرهایی مانند تبریز و مشهد در پیشبرد این تولیدات تاثیرگذار بوده‌اند. در سده های اخیر، چرم همدان نیز، نقش مهمی در صنعت چرم ایران ایفا می‌کرده است، و به همین جهت روزگاری همدان به مرکز دباغی چرم تبدیل شده بود. در برخی از سفرنامه ها ، از همدان با عنوان شهر دباغخانه ها یاد می شود. امیر کبیر صدر اعظم ناصرالدین شاه قاجار در سال ۱۲۶۷ در کنار دیگر آثار و صنایعی که به نمایشگاهی در لندن می‌فرستد چرم ایران را هم جای می‌دهد. در دوره‌ی قاجار همچنین انواع کیف چرم از جمله کالاهای صادراتی به کشورهای بزرگ و مهمی همچون هند، روسیه و امپراتوری عثمانی بوده است. در این دوران و دوره‌های پس از آن در کنار شهر همدان، تبریز و مشهد هم نقش به سزایی در رشد و رونق این صنعت پر سود داشته‌اند. به طوری که اولین کارخانه‌ی تولید چرم در ایران که در سال ۱۳۰۸ در تبریز افتتاح شد. پس از آن شهرهای مشهد، اصفهان و تهران هم کارخانه‌هایی را بنا نهادند.

[caption id="attachment_3299" align="alignnone" width="800"]درباره چرم شتر و تاریخچه تولید چرم در ایران درباره چرم شتر و تاریخچه تولید چرم در ایران[/caption]

همانطور که پیشتر اشاره شد، چرم سازی به دو صورت سنتی و مدرن صورت می‌گیرد. اولین کارخانه‌ی پیشرفته و مدرن در تولید چرم در همدان و توسط اردشیر یگانگی در سال ۱۳۱۱ افتتاح شد و چرم سازی در قالب یک صنعت همزمان با افتتاح این کارخانه در همدان شکل گرفت. با افتتاح این کارخانه، صنعت چرم به گسترش چشگیری دست یافت به طوری که ۱۱ سال بعد یعنی در سال ۱۳۲۲ ایران صاحب ۲۲ کارخانه‌ی تولید چرم بود.

 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف اداری

واردات 

انواع پوست چرم مرغوب خزندگان 

انواع مختلفی پوست چرم مرغوب از خزندگان بدست آمده میباشد که در بیرون از ایران این چرم ها بخش اعظم ایجاد می شوند و به کشورمان واردات می گردند . 

پوست چرم خزندگان محصولی وارد شده در ایران میباشد که اکثر زمان ها از مالزی، ویتنام و دیگر کشورها به خصوص کشورهای جنوب شرق آسیا وارد می شوند و به تیتر مرغوب ترین پوست چرم حیوانی بفروش می رسند . 

این تولیدها حیوانی که دوام خیر دارند و کم یاب ترین تولیدها بشمار می مراحل در ساخت رومبلی یا این که کیف و کفش کاربرد دارا‌هستند و در اشکال مختلفی از اندازه ها به رخ خام ارائه می گردند . 

پخش کیف اداری

مرغوب ترین پوست چرم ناپخته خزندگان 


پوست چرم خزندگان یک عدد از مرغوب ترین محصولاتی ست که امروزه بصورت ناپخته خرید و فروش می شوند و به وسیله دفترها پخش به دست خریداران می رسند . 

پوست چرم محصولی ست که امروزه با مرغوب ترین تراز کیفی از خزندگانی همچون مار و تمساح بدست می آید و در بازار بصورت بخش اعظم پخش می گردد . 

پوست بعمل آمده از خزندگان دارنده صورت بسیار زیبایی می‌باشند که از طرح های طبیعی جالبی برخوردارند و علاوه بر زیبایی دارنده استحکام عالی می باشند . 

ناگفته نماند امروزه این تولیدات طبیعی بصورت اینترنتی قابل خریداری اند و بصورت ناپخته در معرض فروش قرار می گیرند . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰


کیف پول

پوست 

چرم های دباغی گردیده چه خصوصیاتی دارند؟ از کجا بفهمیم یک پوست دباغی شده طبیعی چه کیفیتی دارد؟ خرید و فروش گونه های پوست چرمهای طبیعی و اصل در کدام مرکز ها و شهرها انجام می گیرد؟ یک عدد از سوال های اصلی مشتریان چرم اینست که چرا یک پوست می بایست دباغی شود؟ اعتنا داشته باشید که در حالتی‌که پوست دباغی نشود، نهایتا ۶ روز پس از کشتار حیوان می تواند باقی بماند و پس از آن اگر فرآوری نشود بی تردید از دربین خواهد رفت و بسیار بد بو می شود . 

پس نکته حیاتی این‌که به ماندگاری و در واقع دوام پوست خام کمک می نماید . کیف اداری

دوم اینکه سبب ساز می شود پوست دیگر بو نامطلوب نداشته باشد . 

سوم آنکه، در شرایطی که پوست نپخته دباغی شود؛ امکان ایجاد کالا پیدا می نماید و به تولیدکنندگان اذن می دهد بتوانند محصولاتی متناسب با جور چرم و ضخامت آن بسازند . 

از سوی دیگر، برای این‌که بفهمیم چرم های دباغی شده چه کیفیت و رتبه ای دارند؛ معمولا این در نصیب پشت آن‌ها درج می شود . اما چه بسا چنانچه این شرایط نباشد، توصیه اینست که از مرکزها معتبر فروش چرم خرید انجام گیرد تا بتوانید اطمینان حاصل نموده و خیالتان سهل وآسان باشد . 

خبر خوب اینکه، امروزه امکان خرید و فروش این پوست و چرمها از شیوه اینترنتی و به رخ بی واسطه از درب کارخانه نیز فراهم شده و به مشتریان اجازه می دهد خرید بی واسطه و با قیمت قابل قبولی داشته باشند . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

مرکز فروش پوست چرم مار


پوست کیف پول

چرم مار در کدام راءس یا این که مرکز ها به فروش می رسد؟ از پوست مار برای تولید چه محصولاتی به کارگیری می کنند؟ چه خصوصیاتی نشان دهنده کیفیت بالاتر این جور پوستهای چرمی ست؟ پوست چرم مار به تیتر یک عدد از کمیاب ترین و یگانه ترین گونه های پوستهای چرمی به شمار می رود که اکثرا وارداتی می باشند . 

اشخاصی که به تولید ها گران قیمت و خاص عشق داشته باشند، یک سفارش ویژه و خاص می تواند به کارگیری از محصولاتی ایجاد گردیده با پوست مار باشد . چرا که جذابیت خاصی داشته و می تواند تیپ شما را مختلف تر جلوه دهد . 

در هنگام خرید پوستهای چرمی مطلقا به این موضوع اعتنا داشته باشید که فلس های آن تماما سالم و فارغ از جراحت باشند؛ و همچنین پوست از انعطاف پذیری خوبی برخودار باشد و شکننده نباشد تا قابلیت و امکان ساخت جنس را فارغ از هیچ مشکلی مهیا آورد . 

در حال حاضر یکسری دسته از اشکال پوست مار در مرکز ها اصلی فروش در کشور‌ایران عرضه می گردند، در این خصوص سفارش می شود به مرکز فروش های بخش اعظم و دست اول مراجعه فرمایید تا نیز از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید و هم ارزش و هزینه پرداختی پایانی شما کاسته شود؛ به علاوه اینکه در درحال حاضر حاضر قابلیت و امکان فروش اینترنتی و غیرحضوری این پوست های یگانه نیز مهیا شده و به مشتریان این اذن را می دهد تا با ذهنی راحت در هر شهری که هستند سفارش خرید خویش را ارائه نموده و محصول را اخذ کنند . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰



با به کار گیری از تانن (از ریشهٔ tanning به معنای دباغی) و سایر عناصری که در پوست تنه و میوه بعضی درختان (مانند مازو) یافت می‌شوند، تهیه می‌شود . این مدل چرم، انعطاف‌پذیر بوده و رنگ آن قهوه‌ای‌ست که مقدار رنگش به مخلوط شیمیایی و رنگ پوست بازمی‌گردد . چرم گیاهی در آب پایدار نیست؛ بی‌رنگ می گردد و در حالتی‌که پس از تر شدن، خشکش کنید، چروک گشته و از انعطاف‌پذیری و نرمی‌اش کاسته خواهد شد . در آب گرم، شدت چروک شدنش بیش‌تر هست و تقریباً شبیه ژلاتین میشود . علاوه بر این که محکم شده و احتمالاً آسیب پذیر نیز می شود . چرم جوشانده نمونه‌ای هست از چرمی که با قرار به چنگ آوردن در آب داغ، شناور شده و محکم می‌گردد . این واقعه در موم جوشانده و مواد شبیه نیز رخ می‌دهد . در مورخ گاهی پس از فعالیت محکم کردنش، از آن در زره‌ها و هم‌چنین در اتصال کتاب‌ها هم به کار گیری می‌شده هست . این جور چرم، صرفا دسته چرم می‌باشد که در حکاکی و قالب‌گیری چرم قادر است مناسب باشد . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

آموزش دباغی کردن پوست


برای دباغی کردن پوست به طوری که موی و پشمهای پوست بر روی آن باقی بماند شیوه های زیادی وجود دارااست که در اینجا یکی از خط مش های ساده که هر فردی می تواند به یاری آن پوست را دباغی نماید توضیح می دهیم . 

1- در آغاز پوست خرگوشی که به تازگی مرده می باشد را انقطاع کرده و در یک گالن 20 لیتری آب نو و خنک قرار دهید . این کار به پوست قابلیت و امکان می دهد خنک شود . پوست می تواند برای مدتی در آب باقی بماند تا پردازش پوست خرگوش بی نقص شود . 

2- همه اثار خون را با شست و شوی پوست از در بین ببرید و این فعالیت را تا منزه شدن پوست ادامه دهید . این عمل باعث می شود تا پوست از لکه های ثانویه نگهداری شود با این هم اکنون این لکه ها خلل خاصی نیستند البته اگر پوست قرار می باشد به جای داخل، به سمت بیرون استفاده شود ممکن است لکه ها ازار دهنده باشند . 



کیف پول

3- یک فنجان نمک درشت ( نمک دریا ) و یک فنجان زاج سفید را در حدود هفت و نیم لیتر آب در دمای اتاق ترکیب فرمائید . محلول را به اندازه کافی هم زده و مطمئن گردید به طور کامل حل گردیده می باشد . برای حفاظت از اثرات زاج سفید از دستکش پلاستیکی استعمال فرمائید . کیف اداری

4- پوست را داخل محلول قرار داده و به وسیله یک قطعه چوب آنرا بهم بزنید . اذن بدهید پوست درون محلول و در دمای اتاق به مدت 48 ساعت تر بخورد . روزی دست کم دو بار پوست را باطن محلول نیز بزنید . 

5- پوست را از داخل محلول خارج کرده و با فشار دادن آب آنرا بگیرید . در فیس نیاز می توانید محلول را برای موارد دیگر نگه دارید . 

6- چربی و گوشت های بیشتر و باقی باقی مانده را از روی پوست جدا نمائید . با یاری یک خنجر بافت را از یک گوشه پوست و به سمت جلو جدا فرمایید . بافت زیرین پس از مدتی کم کم نمایان می شود . پس از جدا کردن این لایه پوست را با آب سرد شست و شو دهید . 

7- یک فنجان نمک و یک فنجان زاج سپید به ترکیب حیاتی نمک و زاج سپید بیش تر نمایید . مخلوط را همزده تا کاملا یکنواخت شود و مجددا پوست را درون این محلول قرار دهید و هم بزنید . اذن بدهید پوست به بازه زمانی یک هفته داخل این محلول بماند و روزی دو بار محلول را هم بزنید . 

8- پوست را از محلول خارج کرده و در آب صابون گرم بشویید . شامپو سبب نرمی و خوش بویی پوست می شود . شامپو را بوسیله آب ولرم به طور بی نقص شسته و مطمئن شوید که صابون به طور بدون نقص پاک گردیده می باشد . بعد از آن پوست را در یک مکان خنک و سایه دار آویزان کنید تا خشک شود . این فعالیت حدودا شش ساعت مدت می برد و نسبتاً دو روز ارتفاع می کشد تا پوست کامل خشک شود . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

حفظ 

پوست 

محافظت 

و برهه زمانی مراقبت میانگین گونه های پوست: پوست حیوان‌ها زنده در پیش‌رو گندیدگی نگهداری می شود البته این حفاظت آن گاه از کشتار حیوان متوقف می شود . 


باکتری های به پوست هجوم کرده و فساد به سرعت مقدمه می شود . در بهترین حالت این عمل سپس از پوست کندن واقعه می افتد .از آنجاییکه کار باکتری ها به دما با اهمیت است، پایین موقعیت ایده آل جهت خنک کردن پوست آب سرد بر روی آن پاشیده می شود . همینطور پوست می تواند با استفاده از تکنیکی به نام نمک نتیجه نگهداری گردد که در آن مرحله پوست با نمک پوشانده و بر روی نیز انباشته می گردند . 


نمک، آب پوست را جذب کرده و خروج آب نمک باعث خشک شدن جزئی پوست می شود . این راه و روش از عمل باکتری ها جلوگیری کرده و پوست را در برابر آنها محافظت می نماید . راه و روش دیگر خوابانیدن پوست در محلول آب نمک اشباع می باشد . این رویکرد به دستگاه های مخصوصی نیاز دارد که معمولاً در ایالات متحده از این راه و روش به کارگیری می گردد . 



بعضا از پوست ها بعد از آن از کشتار شسته و نمک فیض می شوند یا این که به وسیله فروشنده عده آوری شده، نمک زده و سکو بندی می گردد . تاخیر در انجام کار مراقبت پوست، خطر زخم بوسیله باکتری ها بخصوص در مرحله با ارزش و با اهمیت چهره پوست را ارتقاء می دهد . شیوه دیگری جهت نگهداری پوست که در کشورهای گرمسیری استعمال می شود این می باشد که درصورتی که نمک در دسترس نباشد پوست ها را در فریم هایی قرار داده و در سایه کم آب می نمایند . این روش، کم آب کردن از طرز هوا نام داراست . از آنجائیکه باکتری ها در محفظه سوای آب نمی توانند عمل کنند، نگه داری این پوست های خشک گردیده در بازه طولانی بدون فساد قابلیت پذیر می باشد . 


در شرایطی‌که پوست در معرض بدون واسطه فروغ و روشنایی خورشید به سرعت کم آب شود تغییرات شیمیایی که در پروتئین پوست فیس می دهد موجب نازک و طاقت فرسا شدن چرم نهائی می گردد . درصورتی که کم آب کردن به آرامی فیس گیرد ممکن است خرابی رخ دهد و موجب ناصاف شدن و ضعیف شدن چرم پایانی گردد . کیفیت این رویه به خیر کیفیت نمک نتیجه کردن نیست . 


کیف پول



به برهان مشکلات محیط زیست با نمک، محافظت کوتاه مقطع نیز مورد به کارگیری قرار می گیرد که با کاربرد بدون واسطه یخ بر روی پوست نو انجام می شود . تکنیک های ممکن دیگر شامل استفاده از ضد باکتری ها، هوای سرد و حمل و نقل سرد می باشد . 


برای حفظ مناسب مواد خام، روشهای نگهداری پوست به وضعیت باصرفه انبار در چرم سازی ها هم بستگی داراست . 

کیف اداری

محققان پیشنهاد کرده ان که چرم سازی و کشتارگاه ها جهت کاهش هزینه های نگهداری، حمل و نقل و دوری از فساد پوست فهم و شعور مکان تعالی با هم قرار گیرند . 


در برخی مناطق، پوست مستقیماً از کشتارگاه به چرم سازی جهت تبدیل به وت بلو برده می شود . مدت مراحل در فرآیند پیشین از انجام مراحل دباغی می تواند با این شیوه تا یک ساعت کاهش یابد . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

به دلیل گرانی و خاص بودن چرم طبیعی ، احتمالا بعضی فروشندگان وسوسه شوند که از نا آگاهی مشتریان خود در زمینه تشخیص چرم برای عرضه محصولات ارزان مصنوعی به قیمت بالاتر و گاهی، هم قیمت چرم طبیعی سوءاستفاده کنند.

  خرید چرم شتر و خرید کیف دوشی و خرید کیف چرم و  کیف دوشیخرید کیف اداریکیف اداری

شما همیشه هنگام  خرید چرم طبیعی  گرانقیمت می بایست از زیر و بم محصول آگاه شوید و بتوانید عیوب احتمالی و اصل بودن محصول را تشخیص دهید. این یعنی خرید هوشمندانه. درصورتی که می خواهید هنگام خرید کیف ،کفش ،کاپشن و سایر کالاهای چرم طبیعی،  بخشی از این دست مشتریان باشید، یا به عبارت ساده تر نگذارید سرتان کلاه برود نکات زیر را هنگام خرید محصولات چرم در نظر بگیرید. با ما باشید.

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف علی الخصوص کیف چرم یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی است و تقریباً مورد استفاده‌ی عموم مردم است. افراد گوناگون با توجه به جنسیت و نوع فعالیت‌های روزانه و برای موارد گوناگون،مدل های کیف چرم مختلفی را انتخاب کرده و از هر یک در شرایط خاصی استفاده می‌کنند.

امروزه، هم خانم‌ها و هم آقایان دارای تنوع کیف‌های متعددی هستند که که هر کدام از آن‌ها مناسب وضعیت و فعالیت خاصی هستند.

برای این که بخواهیم به ویژه درباره‌ی آقایان صحبت کنیم باید به انواع کیف‌های تولید شده برای آن‌ها اشاره نمائیم.

[caption id="attachment_3010" align="alignnone" width="800"]مدل‌های کیف‌ چرم مردانه مدل‌های کیف‌ چرم مردانه[/caption]

کیف‌های مخصوص آقایان معمولاً در گروه‌های مختلفی از جمله کیف دوشی، کیف پول، کیف دستی، کیف اداری و  کوله پشتی ساخته و عرضه می‌گردند.

کیف‌ دوشی، اغلب اسپرت و جادار بوده و حمل آن‌ها آسان است. استفاده از این نوع کیف برای فعالیت‌های روزانه توصیه می‌شود. کیف چرم دوشی، امروزه در رنگ‌های متنوعی تولید شده و دارای جیب‌های متعددی هستند که کمک می‌کنند تا وسایل گوناگون خود را در آن‌ها جا داده و به راحتی حمل نمائید. البته استفاده از این نوع کیف در جلسات و دیدارهای رسمی توصیه نمی‌شود. با این حال، انواع گوناگونی از این نوع کیف موجود است که به کار بردن آن‌ها در موقعیت‌های رسمی نیز متناسب با استایل مردانه است. کیف‌ دوشی را می‌توان از کلاس درس گرفته تا محل کار با خود داشت. استفاده از این کیف، ظاهری اسپرت و شیک به شما می‌بخشد.

[caption id="attachment_3011" align="alignnone" width="500"]مدل های کیف چرم مردانه مدل های کیف چرم مردانه[/caption]

کیف پستچی یکی دیگر از انواع کیف‌ دوشی است که بسیار زیبا، امروزی و اسپرت است. این نوع کیف بسیار جادار و خوش استیل بوده و علاوه بر ظاهری خودمانی، بسیار جذاب است. از این نوع کیف، بیش‌تر در موراد غیر رسمی استفاده نمائید. این نوع کیف هم کاربردهای زیادی داشته و مورد توجه بسیاری از افراد است.

کیف دستی مردانه دارای ظاهری رسمی و حرفه‌ای است. به کار بردن این نوع کیف در دیدارها و جلسات رسمی توصیه می‌گردد. کیف‌های دستی مردانه نیز دارای تنوع رنگ و فرم بوده و برخی از آن‌ها نسبت به کیف‌های هم رده‌ی خود، اسپرت‌تر هستند. می‌توانید به فراخور نوع شخصیت خود و کاربرد کیف، مدل دلخواه خود را انتخاب و از آن استفاده نمائید.

کوله پشتی‌ها نیز از انواع پر مخاطب و محبوب کیف‌ها هستند که طیف وسیعی از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. افراد گوناگونی اعم از دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و مدیران، تیپ‌های هنری و سنتی و...به استفاده از کوله پشتی علاقه دارند.

این نوع کیف، کاملاً اسپرت و جادار است. برای فعالیت‌های روزمره و شرکت در کلاس‌ها و مجامع عمومی می‌توانید از این نوع کیف استفاده نمائید.

واضح است که نوع لباس و لوازم جانبی دیگر شما نیز باید با کیف‌تان هم خوانی داشته و هارمونی مطلوبی را ایجاد نمایند.

در صورت استفاده از یک کیف اسپرت بهتر است لباس مناسبی نیز بر تن کرده و نوع کفش خود را هم مطابق با آن انتخاب نمائید.

برعکس، زمانی که لباس رسمی می‌پوشید یا قصد دارید در دیدار یا مکانی رسمی‌تر حاضر شوید، لازم است که کیف خود را نیز مطابق با فعالیت و نوع پوشش خود انتخاب نمائید.

از طرف دیگر انتخاب لوازم جانبی و پوشاک مناسب برخی تبعات خوش آیند دیگر را نیز در پی دارند. افرادی که با شما ملاقات می‌کنند، پیش از این که شما را بشناسند و از افکار و نظرات شما مطلع گردند شما را بر اساس ظاهرتان قضاوت می‌کنند.

مجسم کنید که در جلسه یا قراری رسمی حاضر می‌شوید. فرد مقابل با ظاهری ژولیده و پر هیجان از راه می‌رسد. در حالی که یک کوله پشتی سنگین یا یک کیف دوشی نامناسب را با خود حمل می‌کند. لباس او به تبع استفاده از کیف نامناسب برای این دیدار در هم ریخته و یقه‌ی پیراهن او کج و معوج شده است. در حالی که خود را به سختی و با شتاب در پشت میز جا می‌دهد، سعی می‌کند کیف خود را نیز در گوشه‌ای قرار دهد!

مطمئناً این شخص، دوست، شریک زندگی، کارمند، یا شریک کاری آینده‌ی شما نخواهد بود! بنابراین، انتخاب لباس و لوازم جانبی مناسب با موقعیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر بگیرید.

تأثیر مثبت ظاهری برازنده و خوش سلیقه را اصلاً نمی‌توان نادیده گرفت. دقت کنید که در دیدارهای رسمی، خواه حرفه‌ای و خواه غیر حرفه‌ای، محل قرار دادن کیف نیز بسیار اهمیت دارد!

از این رو، گفته شده که در جلسات کاری و دیدارهای رسمی بهترین محل قرار دادن کیف برای آقایان، در سمت راست بدن و ترجیحاً بر روی زمین یا روی یک صندلی خالی است.

  • charmsara charmsara