charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه علاوه بر صنعت های مبلمان، طلا جواهرات و جواهر چندین سالی هست که ما شاهد استفاده بیشمار از این مدل پوشش خاص درصنعت خودروسازی هم هستیم . خودروها و وسایل نقلیه عمدتا در روکش صندلی ها و فرمان، داشبورد، دنده، سقف و خیلی مورد ها دیگر از این کاور چرمی به کار گیری می نمایند . دیدنی بدانید که شرکت ژاپنیToray این پوشش چرمی را برای صنعت های هوا گوشه و کنار و چه بسا ایجاد جامه های سنتی ژاپنی ها یعنی کی مونو هم ساخت می نماید . 

کیف زنانه

حالا با گذشت نردیک به 50 سال از کشف، ساخت این چرم به شرکت ایتالیایی Alcantara S .p .A . تعلق داشته و این تولیدکننده آلکانترا را با طیف وسیعی از رنگ ها ارائه و لیست متنوع ای از تعیین را در اختیار خریداران قرار می دهد . 

کیف زنانه دستی

این کمپانی یک وب سایت تحقیقاتی در شمال رم داشته و کل خط ساخت و دپارتمان راس تحقیقات آن در زمینی به مساحت حدودی 45 هزارمتر مربع احداث شده می‌باشد . 

کیف زنانه دوشی

محبوبیت 

بالاتر از ظرفیت؛ خلل تازه بزرگترین ایجاد کننده چرم های آلکانترا مدیرعامل این کمپانی مدعی است که یک عدد از بیشتر دلایلی که منجر توجه مختص به این چرم می شود این می باشد که در فرآیند تولید آن هیچگونه حیوانی کشته نشده و مواد نخستین مسئله به کار گیری در ایجاد آن نیز پلیمر نیستند . 


علاوه بر زیبایی از عللی که سبب ساز فراگیر شدن این چرم خاص شده وزن قلیل آن می باشد . به طور کلی آلکانترا 50 درصد نسبت به چرم ارگانیک سبک تر بوده و استمرار عمده و راحتی بهتری دارد . نشستن بر روی این پوشش میکروفیبر آسوده تر بوده و تماس جامه با آن در دراز مدت سبب ساز عرق و چسبندگی نمی شود . به طور کلی آلکانترا در فصل‌تابستان منجر خنکی و در فصل زمستان گرمی را با خویش به همپا داراست . 


بصورت کلی با اعتنا به کیفیت عالی و استمرار بالا، آلکانتارا درحال حاضر دیگر مبدل به یک ماده و پوشش فراوان لوکس گردیده و در سوپر اسپرت های و خودروهای فوق لاکچری چندین صد هزار دلاری مورد به کار گیری قرار می گیرد . 


مدیران آلکانترا فراوان امیدوارن که استعمال از این چرم گران بها در بقیه دسته ها هم اشاعه پیدا کند . ارزش پکیج آلکانتارا درخودرویی نظیر فرراری 458 اسپشیال فقط برای صندلی ها 2 هزار دلار، برای کف صندوق بار 3500 دلار و یا این که مثلا برای سقف مازراتی گیبلی چیزی حدود 1500 دلار است . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

چرم آلکانترا بوسیله یک کمپانی ایتالیایی به نام Alcantara S .p .A . تولید می شود . این کمپانی به تازگی 20 درصد از قراردادهای خویش با مشتریان بالقوه اش را کاهش داده و پولی در حدود 368 میلیون دلار را در راستای روش اندازی یک کارخانه تازه در میلان ایتالیا و تولید دو برابری محصولات خود سرمایه گذاری کرده می‌باشد . 


رئیس دلیل و مدیریت این کمپانی، آندریا بوراگونو، پیش بینی می کند که در آتی نفوذ این پوشش های مصنوعی در تولیدها صنایع خودروسازی بیش از پیش ارتقا یافته و بخش اعظمی از شرکت های خودروسازی و چه بسا بقیه شرکت ها نظیر شرکت های تولیدکننده هواپیما، قایق و موتور علاوه بر محصول ها پرمیوم و گران‌قیمت در سایر تولیدها خود نیز از این چرم مختص به کار گیری نمایند . کیف پول


اوایل ده سال هفتاد میلادی بود که یک شیمیدان ژاپنی به اسم میوشی اوکاموتو چرم آلکانترا را کشف و آن‌گاه ایجاد کرد . پس از تولید این جنس پای شرکت نفتی دارای اسم و رسم ENI ایتالیا نیز به در بین آمده و این شرکت به یار کمپانی Toray ژاپن استارت به ساخت انبوه این پوشش میکروفیبر کردند . در واقع این کالا بر پایه تکنولوژی ای ساخته شده که در دیگر محصولات کمپانی Toray هم قضیه به کار گیری قرار می گرفت . 


تا اواخر ده سال 70 میلادی نحوی ساخت این جنس تغیر نکرده ولی در حالا حاضر با به روز شدن علم، مراحل ساخت آن دستخوش تغییراتی گردیده و برای ایجاد آن دیگر از مواد شیمیایی دهه 70 خبری نمی‌باشد . چیزی نزدیک به 100 درصد مواد تشکیل دهنده آلکانترا از فیبرطبیعی میباشد . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

سهرابی: حمایت از تولید‌کنندگان کفش ضعیف است، چین با ضعیف‌ترین کفش تولیدی‌اش ما را زمین‌گیر کرد . صنعت تکنولوژی کارخانه‌های چرم‌سازی ما متعلق به 50 - 40 سال گذشته هست . 

کیف زنانه

کیف زنانه دستی

کیف زنانه دوشی

مشتریان رغبت بیشتری برای خرید کالاهای ایرانی دارا‌هستند در حالی که بخشی از کفش‌هایی که با تیتر فرنگی به مصرف‌کننده عرضه می‌شود، ساخت داخلی می‌باشد . 


از اول انقلاب اسلامی تا به امروز در صنف کفش هیچ نوع تحولی ساخت نشده است . 


حالت صنعت چرم چگونه می باشد؟ آیا قابلیت تولید چرم مسئله نیاز این صنعت را در داخل مرزوبوم داریم؟ 

سهرابی: پوست در جمهوری اسلامی ایران مضاعف ساخت میشود ولی بخش قابل توجهی از محصول ها این بخش مناسب ساخت با کیفیت نمیباشد . پوستی که در شمال جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود، به برهان رطوبت بالا برای تولید کفش چرم با کیفیت به هیچ عنوان مطلوب نمی‌باشد . 


در صنعت چرم‌سازی ضعیف هستیم و تکنولوژی ما در این بخش قدیمی می باشد بدین ترتیب علیرغم اینکه پوست و مواد ناپخته در داخل ایجاد میگردد ولی در صنعت ساخت چرم ضعیف هستیم . 


براین اساس باید قسمتی از چرم از شیوه واردات تامین شود در حالی که جدیدا با ممنوعیت واردات 1339 خودکار فرآورده چرم هم در فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی قرار گرفت .

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

برای شکستن قیمت‌ها می بایست هزینه سربار را کاهش داد چون در ساخت انبوه هزینه‌ها می‌شکند . 


بها تولید کفش در ایران بالاست، زیرا عمر عمل کوتاه میباشد و تولید کننده با یک کارخانه کوچک تولید میکند . 


ما چطور کالای خارجی را می‌بینیم، ولی حمایت آنها را از تولیدشان نمیبینیم . 


واردات مواد اولیه برای ما افتخار نمی‌باشد البته چاره‌ای نداریم، چون کیفیت تولیدات داخلی مطلوب نمی‌باشد . نباید با دوری از واردات مردم را بدون چاره به خرید کالای بی‌کیفیت کنیم . 

کیف پول

دولت به یاد این که وظیفه‌های خودش فعالیت نکند، جلوی واردات را می‌گیرد در حالی که در دست گرفتن واردات امری صحیح است، اما مهمتر از آن تقویت ساخت داخلی هست . 


وقتی تولید کننده مواد اولیه ندارد چگونه ساخت نمایند . دولت به جای پرداختن به مسائل متعدد از صادرات حمایت نماید و حمایت از این مقوله با تجهیز تولید‌کنندگان و پرداخت تسهیلات بانکی امکان‌پذیر می‌باشد . 


وام بانکی در ایجاد مضمون‌ ندارد . و اصلا به تولید‌کنندگان وامی پرداخت نمی‌شود، درصورتی که نیز داده شود آن قدر سود بالایی داراست که هیچ منفعتی برای ساخت کننده ندارد . 


چین و ترکیه با بهره‌های ناچیز بانکی جلوی ما ایستادند و این کشورها با حمایت همگی جانبه از ساخت پیش‌رو قد علم کردند . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

خاکی از مسئولان گمرک خواست که یک تعرفه اثبات و مقرون‌به‌صرفه برای ورود متاع انتخاب کنند و گفت: کسانی که اقدام به ورود کالاهای قاچاق می نمایند بایستی حدود ۳۰ درصد برای حمل‌ونقل‌های غیرمجاز و واسطه‌گری‌ها بیشتر هزینه کنند البته گهگاه وقت ها پذیرش ریسک و اضافه‌هزینه راحت‌تر از ورود مال از بسترهای مجاز است . کیف زنانه


به‌هرحال آنچه از مجموع گفته‌ها و رویکردهای تولیدکنندگان بخش‌های مختلف صنعت استان قم برمی‌آید این می باشد که سوء پیش بینی ها و افسارگسیختگی مدیریت اقتصادی نقش پررنگ‌تر و تأثیرگذارتری از مجموع تحریم‌ها دارااست . 


محصولات 

استان سمنان زیر تیغ واردات کیف زنانه دستی

در استان سمنان هم بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد در چهار محور باوجود تولید ها داخل، کماکان شاهد واردات هستیم، نخستین قضیه «کود» می باشد . روز جاری یکی از بزرگ‌ترین و غنی‌ترین معادن کود معدنی کشور‌ایران در لبه شاهرود قرار دارد که بخش سری آن را قضیه بهره‌برداری قرار داده است، این کود با دارا بودن بیش از ۶۰ نوع ماده معدنی با آزومیت آمریکایی برابری مینماید ولی کود یکی از واردات کنونی استان سمنان می‌باشد . کیف زنانه دوشی


قطعات ماشین نیز چنین وضعیتی رادارند روز جاری با فعال‌ساز‌ی سه واحد خودروسازی و قطعه‌سازی، سمنان به یکی از مهم‌ترین مراکز صنعت خودروسازی کشور‌ایران اسلامی بدل گردیده ولی در عین ناباوری همچنین قطعات ماشین به این استان وارد می‌گردد که بعضا علت آن را مافیا و بعضا دیگر سوء مدیریت می‌دانند که دراین‌بین همچنان قطعه سازان دچار خسارت می شوند . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

واردات چرم قاچاق

برخی از رویه‌های واردات دارو اکثر سودجویی هست تا تأمین نیاز داخلی مدیرعامل شرکت دارو درمان سلفچگان با تأکید بر این که وضع ایجاد دارو در مرز و بوم مطلوب است، گفت: متأسفانه بعضا از رویه‌های واردات دارو عمده سودجویی هست تا تأمین نیاز داخلی . کیف پول


شریعتمداری ورود بی‌رویه دارو را برای تولیدکنندگان داخلی زیان آور دانست و افزود: ورود دارویی که بضاعت تولید داخلی داریم به معنای این می‌باشد که تولیدکننده مستقر را نابود کرده‌ایم . 


مدیر اتاق بازرگانی قم نیز با بیان این که دولت می بایست روی اقتصاد تمرکز و رئیس کند، گفت: در صورتیکه دولت بتواند مشکلاتی مثل بی‌توجهی نظام بانکی به صنعت و هرج‌ومرج در ارزش بازار را رئیس کند، خلل ها ناشی از تحریم‌ها قابل‌پیشگیری و رئیس می باشد . 


ابوالفضل خاکی با ابلاغ این‌که گرانی و ارتقاء هزینه‌ها باعث ورود بی‌رویه بعضا از کالاهای اندک کیفیت شده است، گفت: بسیاری از کالاهای چینی با خصوصیت ارزانی و فراوانی در فهرست بالای فروش در تراز استان قم میباشند . 


وی با اشاره به تعطیلی یک عدد از خطوط تولید لوازم‌خانگی بومی استان گفت: این راءس ساخت انواع آبمیوه‌ گیری و جاروبرقی به برهان فقدان امکان تأمین بعضی از لوازم شالوده و ورود کالاهای مشابه فرنگی تعطیل‌شده و حدود ۱۰۰ نفر بیکار شده‌اند . 

  • charmsara charmsara