charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خیرالله شریفی تولید کننده کفش با شرکت در برنامه اقتصاد مقاومتی در کانال رادیو اقتصاد گفت:کارخانه های ایرانی ساخت کفش هستند که با برندهای فرنگی رقابت می‌‌کنند و از لحاظ کیفیت در درجه بالایی قرار دارا هستند ولی از حیث بها یک سوم کالای خارجی کفش تولید می کنند . 


به گزارش وب وبسایت جامعه صنعت کفش ایران- شریفی در ادامه گفت: کفش ماشینی با کفش دست دوز مختلف است کفشها در جایگاه های متعدد ساخت می شود کفشهای ایرانی سرویس ها تعویض داراست ،تولید کننده اهل ایران برای جلب رضایت مشتری تعمیر و تعویض آن را بر عهده می گیرد و به محصولش ایمان داراست . 

کفش ماشینی داخلش آب نفوذ نمی‌کند درکفشهای دست دوز احتمالا از جای دوخت آب به درون کفش نفوذ نماید می بایست این کفش هارا به فروشنده عودت دهند نفوذ آب در درون کفش مشکل کفش و ساخت آن می باشد . 
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با کمپانی در برنامه اقتصاد مقاومتی در کانال رادیو اقتصاد گفت: متوسط ارزش کفش صادراتی ما حدود دو دلار می باشد که این مقدار زیر سطح متوسط جهانی میباشد . 

به 
گزارش وب تارنما جامعه صنعت کفش کشور ایران – مدیریت هیئت مدیره جامعه کفش کشور ایران گفت: حدود ۵۰درصد صادرات کفش با بها افزوده فراتر ومتوسط بها هستند، در‌صورتی‌که میانگین کفش ۴ دلار باشد متوسط کفش چرمی عالم حدود ۴۵ دلار است و بعد دیدنی است که این برای کشورهای متفاوت هم گوناگون می‌باشد در ایتالیا این عدد ۶۹ دلار در هر جفت کفش می‌رسد . 

وی ادامه در مورد اد: چین با نرخ ۳۰ دلار داراست کفش چرمی صادر می‌نماید در جمهوری اسلامی ایران ۵ درصد کفش صادراتی چرمی ما با قیمت افزوده بالاست و۹۵ درصد با ارزش افزوده پایین خیس می باشد . 
مدیرمسئول نشریه صنعت کفش با بیان اینکه رویش صادرات عالم در طول ۱۰ سال گذشته ۲ برابر گردیده می باشد گفت: منتخب ازاین دو برابر شدن مرهون ارتقا بها می باشد و چکیده مدیون تغییراتی که در ادغام صادرات جهان حادثه افتاده است در جمهوری اسلامی ایران متوسط کفش چرمی که صادر کردیم حدود۵/۵ دلار بوده می‌باشد . 
لشکری افزود: صادرات ما می بایست به سمتی برود که به پایداری برسد و ما بدانیم ۵ سال دیگر به چه میزان صادرات خوا‌هیم داشت مسولان این فرمان را باید برنامه ریزی نمایند می بایست برای استان های متعدد توصیف های متعدد داشته باشیم چون استانها هر کدام در حوزه خاصی مزیت دارند . 
او ادامه داد: این مزیت های بالقوه ای که وجود داراست ما را لینک و پیوند می زند به زنجیره جهانی ارزش ، به عبارت دیگر در‌صورتی‌که ما به آن زنجیره متصل نشویم برایمان کارت دعوت نمی‌فرستند ما بایستی بزورجایگاهی پیدا کنیم وگرنه بازار صادراتی را از دست می‌دهیم . 
لشکری گفت: سالها به روسیه و اروپا صادر داشتیم البته تولید کننده خسته شد و صادرات کاهش پیدا کرد ما بایستی عملکرد کنیم که تامل راهبردی را در بدنه صنعت وفرماندهی سرازیر کنیم و در ترکیب صادرات نیز تغییراتی به نفع کالای ارزش افزوده فراتر بدهیم تا به هدفهای بالاتردر حوزه صادرات برسیم . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

وی اظهار داشت: این در قوانینی می‌باشد که با مصوبه ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در دولت گذشته، از نیمه سال ۹۱، دلایل بر روی صادرات این محصولات وضع و اوضاع شد و این مراحل تا نصفه سال ۹۳ برقرار بود؛ در حالی که همین تصمیم سبب ساز شد، آمار صادرات از مرز ۲۰۰ میلیون دلار سال ۹۱ به حدود ۱۳۷ میلیون دلار در سال ۹۲ کاهش یابد؛ البته در دولت یازدهم که اوضاع و احوال دلایل به صورت مقطعی کنسل شد، مجدد صادرات رونق گرفت . کیف پول

کاشانی‌پور افزود: متاسفانه با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت براساس ماده ۱۰۴ قانون برنامه پنجم و ثبت در شورای اقتصاد، اوضاع عارضه ها صادراتی بر این صنعت از اولِ سال ۹۴ به روال پیشین بازگشته و صادرات این کالاها در پیش‌رو عوارض صادراتی ۱۰ درصدی، با افزایش پلکانی ۵ درصد در هر سال، اجرایی شده است، در صورتی که با عنایت به ماده ۳۷ ضابطه رفع سختی ها ایجاد رقابت پذیر که نسبت به ماده ۱۰۴ و قانون دایمی مؤخر است، تمام شرایط مصرع نقض و ادامه دریافت عوارض مبنای قانون ندارد . خرید کیف پول

او اظهار داشت: از زمان وضع عارضه ها تاکنون، با کاهش ۵۰ درصدی ارزشی و ۲۷ درصدی وزنی در صادرات مواجه هستیم؛ ضمن این که پرداخت عارضه ها بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ازجانب صادرکنندگان در موقعیت مشقت بار رکود، فقدان نقدینگی را رقم زده است؛ به نحوی که نه صرفا ارتقاء صادرات چرم واقعه نیفتاده، بلکه صادرات آن هم، نسبت به قبل از دلایل کاهش یافته میباشد . 

کاشانی پور گفت: بنا بر آمارهای گمرک ایران، قیمت ۲۰۰ میلیون دلاری صادرات این محصول در سال ۹۱ به کمتر از ۳۰ میلیون دلار در ۹ ماه امسال کاهش یافته می باشد و در رخ ادامه این فرایند و ارتقا دلایل به ۲۰ درصد از ابتدای سال ۹۶، پیش بینی می شود کل صادرات در سال آینده مجددا به شدت کاهش خواهد داشت . کیف پول مردانه

اوضاع 
دلایل پوست و سالامبور بر مبنا ضابطه انتزاع بر عهده وزارت کشاورزی بوده و این وزارتخانه جهت حمایت از صنعت دامپروری، جلوگیری از افزایش بها گوشت و همینطور کاهش صادرات سالامبور، به شدت مخالف عارضه ها صادراتی بوده و طی یک سال قبلی به دنبال لغو عوارض بوده است؛ البته باوجود طی مراحل قانونی و انجام بررسی های کارشناسی گوناگون و طرح مورد در شورای اقتصاد، با وتوی وزیر صنعت این خلل همچنان پابرجاستکیف پول زنانه

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

مدیر فروشگاهای چرمینه ، استارت عمل خویش را در استان البرز از ۱۲ سال پیش به چهره تخصصصی آغاز کرده هست و این احساس نیاز را در این استان نقطه عطفی برای شغل های تخصصی تر در حوزه فعالیت خویش می داند . 

مسعود بحری در توصیف حالت حاکم بر صنعت کیف و کفش چرمینه اظهار کرد : از سال ۷۷ آغاز به فعالیت در صنعت چرم در رشته کیف و کفش، ایجاد و فروش چرم به چهره تخصصی آغاز کرده ایم و ۱۲ سال است که در کرج کار دارد . . این شم نیاز در استان البرز ، یک نقطه عطفی شد تا بتوانیم مارک چرمینه را در استان البرز به صورت تخصصی در تمام حوزه ها پایه ریزی کنیم . 
وی در ادامه اظهار کرد : دکان چرمینه در تهران شعبات زیادی دارااست و در کرج با ۳ شعبه در هم اکنون کار است . 

مسعود بحری در بیان معضلاتی که خود با آنها روبه روست و بعضاً سیر ترقی کسب عمل را در کرج تا حدودی مبتلا مشکل کرده است، بیان داشت : یک عدد از مطرح ترین مشکلات ما پروژه ایجاد پلی می‌باشد که در میدان سپاه در هم اکنون اجرا می باشد .از مقطع اجرای آن متاسفانه ما با چالشهای متعددی در خصوص نبود تجهیزات مناسسب از پاراگراف پارکینگهای اختصاص برای شهروندان خود روبرو می باشیم . علی رغم سرمایه گزاری در این صنعت و مالک سبک ، شهرداری هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به این پروژه به کسبه ناحیه نگفته که این زمینه بسیار با اهمیت در فروش و کسب و فعالیت حوزه کاری ما و دیگر دوستان در این ناحیه تاثیر منفی داشته میباشد . 

کیف پول مردانه

کیف پول زنانه
مدیریت فروشگاه چرمینه در ادامه تیتر کرد :کیفیت محصول ها ما با بازار روز جهانی برابری می کند و چه بسا در ساخت هم خیلی خوبتر و با رکورد بالاتری در حوزه رقابتی با دیگر کشورها قرار داریم . در این حوزه عقیدمان بر این هست که فروشگاههایی با جنسهای متعدد و مطلوب با سلایق شهروندان و دارای تنوع و با کیفیت بالا خیلی اثر گذار تر و خوبتر از تعدد فروشگاهها با نبودن مال مرغوب و با کیفیت می باشد . 
مسعود بحری در نقطه پایان تاکید کرد : در این چندین سال از کار چرمینه ما ذوق زده هستیم که مشتریان بامسئولیت به دکان چرمینه را در تمام فصول سال داریم و برای این مشتریان عزیز سرویس ها ویژه و ارزنده ای را در نظر گرفته ایم مانند کارت تخفیف که در اکثر مناسبتها و در روز تولدشان ارائه خوا‌هیم کرد . تمام محصول ها چرمینه دارای ضمانت از ۶ ماه تا 1 سال می باشد و در حالتی که مشتریان عزیزمان با مشکلی از جانب کالا خریداری شده روبه رو شوند ما در او‌لین مجال مبادرت به ردوبدل آن خوا هیم کرد . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

یکی از عوارض استقبال مشتریان از فروشگاههای بهاره ، تجمیع عرضه محصول با بها پایین خیس هست و چنانچه بتوانیم واحدهای صنفی را در فروشگاه­ها متمرکز تجمیع و یا این که فروشگاههای زنجیره ای را گسترش بدهیم تا حدودی اختلال برپایی نمایشگاههای فصلی بخصوص بهاره هم حل خواهد شد . هم درحال حاضر ۵ درصد از سهم بازار در اختیار فروشگاههای زنجیره ای می باشد که سعی می کنیم تا نقطه پایان برنامه ششم توسعه این میزان به ۱۵ درصد برسد . 

نظام صنوف سرزمین همانند سایر بخش های اقتصادی مرز و بوم به صورت بهینه از منابع در دسترس استعمال نمی کند، لازم می باشد که با به کارگیری از ابزارهای ارتقای فایده وری و با رویکردهای جدید نسبت به بهبود منفعت وری کل صنف‌ها کشور، مبادرت های عملیاتی را طراحی و اجرا نمود؛ در واقع این دارای اهمیت با اعتنا به میزان و نقش اصناف در ایجاد ناخالص داخلی کشور دوچندان تاثیر گذار خواهد بود . 

یکی از اشکالات دیگری که صنف‌ها با آن روبرو هست ذیل بودن سود وری سرمایه میباشد بطوریکه هم درحال حاضر بهره وری سرمایه چیزی حدود ۰۴/ ۰ ( چهارصدم ) درصد است و این یعنی مریضی مزمن که دامن اقتصاد کشور را گرفته است . و یک عدد از راههای ارتقاء سود وری سرمایه این می باشد که اصناف توسعه و گسترش پیدا نمایند و یکی از شیوه های گسترش صنف ها نیز ساخت و توسعه و گسترش فروشگاههای زنجیره ای هست که سبب به فایده وری سرمایه و کاهش ارزش ها خواهد شد و این سیستم یک نظام خود کنترلی می باشد که دیگر نیازی به بازرس و آنالیز و دخالت ندارد . فروشگاه های والا زنجیره ای که به شدت داراست بسط پیدا می­ کند و استقبال هم می ­کنیم اگر با تاراج های فصلی این فروشگاهها سوق دهی شوند دیگر نیازی به برگزاری مغازه های بهاره نیست . 

 

در واقع توسعه می بایست رخ گیرد و واحدهای تولیدی را در خوشه های تولیدی با مزیت مشخص در شهرک های تولیدی با استعمال از نظام های ایزو سوق دهی کنیم . آن وقت در دیگر نیاز به بازرسی و بررسی نخواهد بود و نقش بازرس دیگر فیزیکی نمی باشد . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

سعید حساس رییس اتحادیه فروشندگان چرم ارگانیک و مصنوعی در خصوص کاهش نقدینگی بخش اعظم تولیدکنندگان در این بخش اظهار داشت: بی حرکتی بازار همچنان با تمام قوا ادامه دارد و از طرفی هم به اندازه چک‌های برگشتی صادر شده از سوی افراد به چهره روز شمار افزوده می شود و هیچکس پاسخگوی این افراد نمیباشد .

وی با اشاره به این‌که در اکثر نقاط عالم بانک‌ها ضمانت کننده چک‌های افراد بوده و درصورت عدم وصول بانک‌ها مبلغ محاسبه را پرداخت خواهند کرد، ادامه داد: بخش زیادی از مبالغ چک‌ها از ۵ میلیون تومان کم‌تر بوده به همین جهت عموم اشخاص برای اخذ حکم جلب شخص زمینه لحاظ با ایراد مواجه می شوند .

رییس اتحادیه فروشندگان چرم ارگانیک و تصنعی با اشاره به کمبود دستگاه کافی و مطلوب در بخش فرآوری چرم افزود: مرزو بوم از مواد اولیه‌ی قابل قبولی برای ایجاد چرم برخوردار میباشد و در این سال ها پوست زمینه نیاز برای تولید از خارج و به وسیله شرکت‌های فرنگی برای تولید کیف و کفش فرآوری و وارد مرزوبوم شده هست .

او در ادامه افزود:در رخ حمایت دولت از بخش سری و بعضا تولیدکنندگانی که برنامه‌ای برای واردات این دستگاه ها را در امر کار دارند، موقعیت برای ساخت کالایی با کیفیت برای تامین بازار و رقابت با همتای خارجی آماده خواهد شد .

حیاتی با اعتنا به تاثیر مستقیم و مخرب سود‌های نجومی وام ها بانکی بر بخش بازار مولد تصریح کرد: سود‌های بالای تسهیلات بانکی رغبت را از تولیدکننده سلب کرده میباشد .

او 
همینطور بیان کرد: اقدامات اندکی در راستای توسعه و بسط بخش تولید چرم طبیعی انجام شده و با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی ایجاد و اشتغال نیاز به استراتژی و برنامه‌ای مدون و بدون شوخی برای پیشبرد این هدف داریم

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

رئیس صنف کفاشان استان اصفهان با اشاره به سایر خلل ها صنف کفش اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش، مسأله دوچندان مهمی در بسط صنعتی می‌باشد و با تلاش‌هایی که فیس گرفت هنرستان دهخدا به هنرستان کفاشی تبدیل شد و فرمان یادگرفتن در آن با جدیت دنبال می‌شود . 


زاهدی در ارتباط با مسئله قاچاق هم اذعان داشت: قاچاق و واردات در حوزه کفش کلاسیک با ناکامی روبرو گردیده و کیفیت عمل کفاشان اصفهانی، چینی‌ها را از بازار کلاسیک بیرون رانده هست . 


وی در ادامه گفت: البته در حوزه کفش‌های ورزشی حجم قاچاق و واردات بالا است و باوجود تلاش‌های مضاعف بازرسی صنف‌ها و شناسایی انبارهای اجناس قاچاق، ورود محصول قاچاق به بازار اصفهان، تولیدکنندگان را با نقص‌ مواجه کرده است . 

مدیریت صنف کفاشان استان اصفهان در موضوع صادرات کفش اصفهان هم اذعان داشت: تلاش‌هایی برای صادرات صورت گرفته و کفش‌های کلاسیک اصفهان به کشورهای شمالی نظیر روسیه، آذربایجان و نخجوان صادر شده می‌باشد . 


زاهدی همینطور عنوان کرد: در واردات مواد اول بعضاً تأخیرهایی در گمرک وجود داشت که رفع شد، البته کماکان در اکثری از مورد ها خلل واردات مواد نخستین وجود دارد و به برهان اتکای حدود ۷۰ درصدی صنعت کفش به مواد اولیه و تجهیزات خارجی، این مسأله در ایجاد تأثیر بسزایی دارد . 



رئیس صنف کفاشان استان اصفهان در پاسخ به سؤالی در رابطه با احداث شهرک تخصصی کفش نیز بیان کرد: صنعت کفش صنعت سبزی می باشد و هیچ آلودگی برای محیط‌ زیست ندارد و به همین حافظه درخواست تجمیع کارگاه‌های کفش را در قالب یک شهرک صنعتی ارائه دادیم . 




زاهدی در خاتمه افزود: آغاز زمینی در شرق اصفهان برای این دستور در نظر گرفته‌ گردیده بود که فاصله متعددی تا شهر داشت، البته در حال حاضر مذاکراتی با شهردار اصفهان فیس گرفته که این شهرک در محدوده شهر اصفهان احداث شود . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

به 

گزارش خبر نگار صنعت کفش، در تاریخ سوم خرداد ماه جاری، ارتوزایلین در بازار بورس فرآورده با ارقام پایین داد و ستد شد: بها 

متوسط معامله شده: ۲۵۰۰۴ ریال بها 

پایه: ۲۵۰۰۴ ریال مقدار 

تقاضا: ۱۰۰۰ تن حجم 

عرضه: ۱۰۰۰ تن این ارقام نسبت به آخری معامله در مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ماه جاری، ۰٫۱ درصد ارتقاء در قیمت را نشان می‌دهد . 

کیف پول

قابل 

توجه اینکه : اورتوزایلین با هوا در تراز کاتالیزور پنتااکسیدوانادیوم در حرارت ۳۶۵ درجه سانتیگراد اکسید گردیده موجب تولید انیدریدفتالیک می‌شود عکس العمل اکسیداسیون اورتوزایلین، یک عدد از گرمازاترین فعل و انفعالات جان دار در صنایع پتروشیمی میباشد بطوریکه می بایست برای ادامه عمل گرما را از محیط فعل و انفعال بازیابی نمود . از این گرما در ساخت بخار آب استعمال می گردد . گازهای حاصل از این واکنش در طی دو تراز خنک شده و آن گاه در مبدلهای مخصوصی بنام سوییچ کندانسور، انیدرید فتالیک از سایر ترکیبات ساخت شده؛ قطع می شود . بعد در واحد تقطیر، محصول خام انیدرید فتالیک ۹۹/۸% خالص گردیده و به مخازن ذخیره جهت دهی می گردد . معمولا نیمی از انیدرید فتالیک بصورت مایع جهت تولید ماده نرم کننده DOP استعمال شده و نیم دیگر به انیدرید فتالیک پرک تبدیل و پس از آن در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی جهت مصرف در صنعت DOP و صنایع رزین و رنگ سازی بسته بندی می گردد . با دقت به کیفیت بالای این محصول، چکیده از آن به خارج از مرزو بوم صادر می گردد . 

خرید کیف پول

دی اکتیل فتالات , dioctyl phthalate و یا این که روغن دی وی پی (DOP) یک عدد از اساسی ترین قابل انعطاف کننده های انواعی از پودر گرانول پی او سی PVC است شیوه ساخت این ماده در یک راکتور مجهز به همزن در مجاورت کاتالیزور با دو ماده اولیه دو اتیل هگزانول و انیدرید فتالیک تولید می شود و مراحل تولید دی وی پی عبارتند ازاستریفاکسیون بازیابی الکل مازاد و صاف کردن فرآورده کاربرد در صنایع چرم تصنعی گالینگور,کفش , رنگسازی ,شیلنگ سازی ,اسباب بازی, کابل سازی ,گرانول سازی ,فیلتر هوا ,توپ سازی, نوار دور شیشه و… می باشد که دارنده بازاری بکر با مصرف بالا و بالطبع سودآوری قابل توجهی می باشد که یک بازار و فروش تضمین گردیده را در پی داراست . 

کیف پول مردانه

نوسانات 

ارتوزایلین در انیدرید فتالیک و در فیض dop موثر میباشد

کیف پول زنانه

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف پول

مدیریت هیئت مدیره انجمن کفش استان قم گفت: تجارداخلی و خارجی که در نمایشگاه سال جاری و سال پیشین حضور داشتند تاجران موفق و توانمند بودند تجار فرنگی که از کشورهای عراق ، افغانستان ،ترکمنستان و کشورهای همسایه در این نمایشگاه حضور داشتند تجار با سابقه و موفقی در صنعت کفش می باشند و حضور این افراد منجر گردیده ما به اهدافی که برای برگزاری نمایشگاه داشته ایم برسیم . 

خرید کیف پول

به گزارش وب سایت جامعه صنعت کفش کشور‌ایران – فراهانی ادامه داد: زمانی در چنین نمایشگاهی تاجرانی از کشورهای متعددی حضور پیدا می‌نمایند یعنی که سعی نمایشگاه ضعیف نبوده و ما به اهداف خویش رسیده ایم لذا امیدواریم بتوانیم از تاجران بیشتری برای حضور در نمایشگاه هایی از این دست دعوت کنیم و همت بهتری داشته باشیم . 

کیف پول مردانه

او همچنین به کمپانی کنندگان داخلی در نمایشگاه اشاره کرد و افزود:استقبال ساخت کنندگان داخلی هم فراوان خوب میباشد و از تمام استانهای کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و این دستور افتخاری برای استان قم محسوب می شود و مطمین هستیم که تا نقطه نهایی نمایشگاه اشخاص بیشتری حضور خواهند داشت 

کیف پول زنانه

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

اختصاص وام ها ویژه بلند بازه و اندک بهره، آموزش رویکرد های نوین ایجاد و بازاریابی، حضور در میدان های میان المللی مانند نمایشگاه های دربین المللی و استفاده از تکنولوژی و دستگاه های جدید ، می تواند در رونق این صنعت نقش بسزایی داشته باشدبه باور بسیاری از کارشناسان و تولیدکنندگان، اختصاص تسهیلات ویژه بلند مدت و اندک بهره، یادگرفتن رویکرد های نوین ساخت و بازاریابی، حضور در عرصه های میان المللی نظیر نمایشگاه های فی مابین المللی و به کارگیری از تکنولوژی و دستگاه های جدید ساخت کفش، می تواند در رونق این صنعت نقش بسزایی داشته باشد . 

کیف پول زنانه

در ۱۵ شهریورماه سالجاری خبری در خصوص ثبت گواهی راهبری سال اول خوشه کفش هیدج در شورای راهبری خوشه های صنعتی زنجان منتشر شد . 

کیف پول مردانه

معاون صنایع کوچک کمپانی شهرک های صنعتی استان زنجان هم در نخستین نشست شورای راهبری خوشه فرش دستباف زنجان با اشاره به پتانسیل مو جود در حوزه کفش و عمر این هنر در شهرستان هیدج گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر در این شهرستان به چهره بی واسطه در این حرفه سرگرم به عمل هستند . 

خرید کیف پول

ایرج احمدی، با اشاره به اهمیت مارک در جامعه امروزی اظهار داشت: با توجه به این‌که ایجاد کفش در هیدج بیش از ۴۰ سال قدمت دارد البته متاسفانه برند واحدی برای آن وجود ندارد و در برخی موارد کفش های تولید گردیده در این شهرستان با برندهای سایر استان ها به فروش می رسد . 

کیف پول

احمدی با تاکید بر اینکه تولید ها تولیدی در این شهرستان عمدتا کفش های بچه گانه، تابستانی، زنانه و ورزشی است، گفت: در شهرستان هیدج ۱۴۰ واحد ایجاد کفش فعالیت دارند که فقط ۲ واحد آن به صورت صنعتی سازمان می شوند . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

کیف پول

عمل اسماعیل میرفخر رجایی در اولِ جوانی به دوخت لباس‌های چرم خلاصه میشد . وی این فعالیت را فارغ از فراگیری دیدن انجام می‌داده . روزهای سرد سال، کار را برای فروش لباس‌های چرمی اعم از کت و کاپشن، هموار می‌کرد، ولی فروش این لباس‌ها با آغاز فصل گرما به تعداد انگشت‌های دست نیز نمی‌رسید . بیکاری روزهای گرم سال، به‌خصوص تابستان باعث شد تا تامل جدیدی به ذهن اسماعیل میرفخررجایی خطور نماید . دوخت کمربند، کیف و جلد کتاب و روکش اسلحه کارهایی بود که می شد در تایم ها فراغت از دوخت لباس زمستانی به آن‌ها پرداخت .

کیف پول مردانه

 فروش این اجناس نیز وابسته به فصل و وضعیت خاصی در سال فقدان . در همین اثنا برگزاری نمایشگاه تخصصی چرم در تهران به نقطه‌عطفی در معاش میرفخررجایی تبدیل شد . مثال کارهای میرفخررجایی در آن سال، جلیقه، کوسن و ستِ دامن و کاپشن و همینطور کیف و کفش بود . او به‌خاطر دارد که چطور پوستر نمایشگاه تخصصی چرم در سال۱۳۷۰ را با خرده‌های چرم دوخته هست . نقطه نهایی دوخت پوستر نمایشگاه با خرده چرم، به میرفخررجایی نشان می دهد که با وجود چرم چه کارهای خارق‌العاده‌ای می‌توان انجام بخشید . 

خرید کیف پول

سرمایه 

اولیه:۳ النگوی همسر دانسته‌ها و اطلاعات نخستین استاد از دوخت کفش چرمی بر هنری که با خرده چرم‌ها عیان شده بود، طولانی تر شده می‌باشد . اما فعالیت دوخت لباس‌های چرم کم‌کم متوقف شد و میرفخر رجایی آغاز به دوخت کیف دست‌دوز کرد . چون تعطیل کردن و از سرگیری فعالیت در کارگاه برای دوخت لباس‌های چرم، فعالیت اسماعیل میرفخررجایی را تا حد زیادی کُند میکرد . علاوه بر اینها، ایجاد جعبه نفیس قرآن و جلد کتاب از چرم نیز بازار خودش را داشت . دوخت خرده‌چرم‌ها معلم را به یک اسم برای کاری میرساند که تا به حال شخصی کارکشته به انجام آن نبوده است؛ معرق‌چرم . وی این نام را در مراجعه به اداره صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام می نماید . یاد استاد به حوالی سال۱۳۷۲ برمی‌گردد و می‌گوید: «کار با چرم من را به سمتی پیش پیروزی که تکنیک‌های جدیدی در کار کشف ‌کردم . در این دوران ۲ فرزند داشتم و یک خانه استیجاری در کنار یک رشته که شناختی از آن وجود نداشت و اینجانب مجبور بودم آثارم را با زحمت زیادی به فروش برسانم؛ به‌خصوص که زمانی از عمل کفش بیرون آمدم، کارگاه کفش‌دوزی پدرم ورشکست شده بود . در آن حالت بود که از همسرم خواستم ۳ النگویش را بفروشد و سرمایه عمل من نماید . فعالیت من با فروش آن ۳ النگو آغاز شد . هنوز نیز خویش را وام دار همسرم میدانم و از وی سپاسگزارم» . 

کیف پول زنانه

  • charmsara charmsara