charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

بها یک پالتو و کیف چرمی خوب، ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار است . اما بها ۱ بشکه نفت خام، تحت ۵۰ دلار میباشد . با این وجود کماکان با صادرات ۱۳۲ میلیون دلار سالامبور و وت بلو،، گرانقدر ترین ناپخته فروش چرم سبک و نفت خام عالم هستیم و صرفا ۵ صدم درصد از کل بازار ۲۱ میلیارد دلاری چرم سنگین وزن عالم را در اختیار داریم . 

کیف اداری

چرم، یکی از جالب ترین و مالامال سود ترین صنایع و تجارت دنیا به شمار می رود . چرا که ارزش افزوده بسیاری را عاید فعالان خویش می کند . در دیرین دیار ایران، از روزگارانی خیلی دور، چرم و استفاده از اثاثیه چرمی به عامل زیست بوم ایران و نیز چنین قرارگیری در جاده ابریشم و نقش تاثیرگذاری در گسترش صنعت و تجارت کشورهای گوناگون ناحیه و جهان، همواره مورد استقبال بوده و این موضوع را در مدارک و اوراق تاریخی می بضاعت و توان جستجو کرد . 


با این حال، شرایط چرم به تیتر یک غول خفته صنعت ایران، وضعیتی متفاوت با رده زمینه توقع داراست و همچنان با سطحی مورد نظر در امر ایجاد و صادرات فاصله دارد . ما همچون نفت خام، تعالی ترین ناپخته فروش چرم سبک در دنیا هستیم در حالی که می توانیم آبادی ها برابر قبل، قیمت افزوده ساخت کنیم . 


در حالتی که علاقمندید تا درباره دنیای چرم ایران و کمپانی های فعال و اوضاع و وضع و اوضاع کنونی شان اطلاعاتی بدست بیاورید، در گزارش روز جاری ما در ۵ سکانس همراه باشید . 


مطالب 

پیشنهادی میخوای 

غالب دوربین شش میلیون تومانی canon بشی؟ 

با 

خرید خانه در ترکیه ملیت بگیرید🇹🇷🇹🇷 

شایسته ترین 

ماهیچه تهران رو از کجا پیشنهاد بدم؟ 


سکانس 

اول؛ روایت چرم قصه چرم و کاربرد آن در معاش بشر، به هزاران سال پیش گشوده می گردد . چرم، جنسی میباشد که در فرآیند دباغی پوست خام جانوران، به ویژه گاو و گوسفند بدست می آید . در دباغی، پوست حیوان را که معمولا فساد پذیر است، به یک ماده ارگانیک پایدار، دائمی و انعطاف پذیر برای کاربردهای متفاوت تبدیل می کنند . 


تلفیق چرم و چوب، منتخب از فناوری زمان باستان را تشکیل می داده و لوح های چرمی که در آن برای نامه نگاری و کتابت به کارگیری می شود و نمونه هایش را در موزه امام علی و موزه ملک تهران و خیلی جاهای دیگر مشاهده می کنیم، بخشی از این حقیقت را افشا می نمایند . بنابراین، چرم و کاربردهای آن، منتخب از مورخ ارتباطات و پوشش آدمی را در ارتفاع اعصار تشکیل می داده و تا روز جاری که کالای لوکسی در دنیای مد و جامه است، همواره در کانون اعتنا قرار داشته میباشد . 


charm20 

کارخانه 

ساخت چرم ورامین 

charm22 


از پوست حیوانات مختلفی مانند: گوسفند، گاو، بز، شتر مرغ و چه بسا مار و کروکودیل، چرم درست می کنند که یک عدد از گران ترین چرم ها، مربوط به کروکودیل هست . چرم گوسفند و چرم گاو، از گزاره چرم های با دوام و خوشگل بوده و به حافظه آنکه الیاف توسعه یافته در آن به فعالیت می برند، در شغل های مشقت بار مانند: دستکش های ایمنی، کاربردهای شیمیایی، پوشش های موتور سواری و امثالهم استفاده می شود . 


در کشورهایی که رونق کشاورزی و دامداری اکثر مشاهده می گردد، صنعت چرم و تولید ها چرمی رونق اکثری دارد . به خصوص که از آخرها قرن نوزدهم با اوج گیری فعالیت طراحان مد و جامه از پایتخت مد اروپا مثل میلان و پاریس و لندن، استقبال جهانی به جامه ها و پوشش های چرمی که با رنگ ها و طرح های متفاوت هم پا شد، به شدت افزایش یافت . 


  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۱)

  • بالاخره تو شرکت اپل استخدام شدم
  • بالاخره تو شرکت اپل استخدام شدم
        اونجا سیب گاز می زنم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی