charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰



برای سالم و راحتی پا می بایست چندین از ویژگی ها کفش را در لحاظ گرفت و به آن‌ها رسیدگی کرد . اعم از : 

کیف چرم

۱ ) هنگام گزینش کفش‌ در حیث داشته‌باشید انگشتان پایتان مبتلا تغییر وضعیت نشوند و یا کناره‌های پایتان زیر فشار ناشی از کفش قرار نگیرند . 


۲ ) سعی کنید کفشی را که گزینش می‌کنید فقط جنبه زیبایی نداشته‌باشد بلکه از هر نظر بازدارنده آسیب دیدن پای شما در قبال گرما , سوز‌و‌سرما و ناهمواری‌های زمین باشد . 


۳ ) در لحاظ به چنگ آوردن بیماری‌هایی مانند دیابت ممکن است انتخابتان را محدود کند ولی در نهایت با آگاهی بر بیماری و شرایط حاکم بر شما , یک تعیین صحیح انجام خواهید اعطا کرد . 


۴ ) در دوران بارداری کفش‌هایی به پا کنید که فشار زیادی بر پا و ناحیه پشت شما وارد نکند نظیر کفش‌های راحت و تختی که جنس و بافت نرمی دارا هستند . 


معمولا در این دوران , بین نیم تا یک نمره , تغییر سایز خواهید داشت که با دقت به این تغییر باید کفشی دلخواه تعیین کنید . 


۵ ) در حالتی که از کمردردهای مکرر مشقت می‌برید , ‌ حتما با اعتنا بیشتری کفش‌هایتان را گزینش کنید و سعی کنید کفش‌های طبی به پا کنید زیرا این کمردردها گاهی از عواقب پوشیدن کفش‌های غیر مناسب و غیر استاندارد است . 


۶ ) اگراضافه وزن دارید , پوشیدن کفش‌های تخت و راحت به شما توصیه‌ می‌شود . 


۷ ) بهترین زمان برای خرید کفش پایان روز است . در روز پاهای شما دما , فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و برای انتخابی آگاهانه و شناسایی سایز دقیق و مطلوب , وقت مناسب‌تری است . 


۸ ) ‌هنگام خرید کفش‌هایی که قصد دارید با جوراب آنها‌را بپوشید , خوب تر است جورابی مطلوب به پا داشته باشید که بسیار نازک یا بسیار ضخیم نباشد . 


۹ ) خانم‌هایی که قدی میانگین یا کوتاه همراه با اندامی میانگین و تپل دارا هستند , خوب تر است از کفش‌های پاشنه‌داری استفاده کنند که پاشنه‌هایش ضخیم و بلند است . 


۱۰ ) ‌بهترین کفش‌ها برای پیاده‌روی , کفش‌هایی می باشند که به خوبی پاها را دربر‌گیرند و هنگام پیاده‌روی کاملا تحت عنوان محافظی برای پا کار کنند و همچنین انعطاف‌پذیر و سبک باشند و پا در آن خسته نشود . 


۱۱ ) ‌اگر با کفش های پاشنه‌دار مشکل دارید بهترین راه‌حل این است که , آن‌ها‌را به پا کنید و چندین سکو علیه آینه‌های بزرگ گام بزنید , یادتان باشد نخستین حتما بر ‌روی فرش آن ها را آزمون کنید و از زوایای متفاوت حرکات و گام زدن خودتان را در آینه ببینید . با انجام این کار , با احاطه و اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید این کفش‌ها را بپوشید . ‌ 

  • ۹۶/۰۸/۰۴
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی