charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

امروزه به برکت چین کیف چرم , تقلبی هر چیزی را میتوانید به راحتی پیدا نمائید . به گونه ای که در صورتیکه یک روز در آینه نگاه کردید و دیدید روی پیشانی تان متن “ Made In CHINA ” نباید تعجب فرمایید . خیلی ها نیز می باشند که با دانش به‌این تقلب گسترده , از آن سو استفاده می نمایند . به عنوان مثال فروشنده به هفت جد و آبادش قسم می‌خورد که فلان آیفون بی واسطه از کالیفرنیا آمده , ولی بعداز یک هفته متوجه “ Made in CHINA ” ریز بر پشت تلفن همراه میشوید و می‌فهمید که آیفون ۶ جدیدتان چیزی جز “ آیفون ۶۰ ” نیست . 


در شرایطی که همین سال قصد خرید کاپشن یا این که هر چیز دیگر چرم دارید نیز این نکات را بخوانید که به جای چرم گاو و گوسفند , عصاره چرم دایناسورهای منقرض شده را بهتان نیندازند . چنانچه نیز قصد خرید چرم ندارید , مطمئناً با بها های فوق العاده فستیوال بامیلو حتما یکی میخرید . بیایید رو راست باشیم , همگی می بایست محصول ها چرمی داشته باشند , مخصوصاً ما اهل ایران ها که صنعت چرم مان , یک کدام از دیرین ترین صنعت های است . 


چرم از دباغی پوست حیوان‌ها متعدد مثل گاو , گوسفند , شترمرغ , کروکودیل , مار و چه بسا کوسه! تنظیم میگردد . دباغی به فرآیندی اطلاق می گردد که طی آن پوست حیوان‌ها را در مواد شیمیایی و گیاهی متفاوتی می خیسانند تا استمرار بیابد . 


چرم تصنعی PVC «پی او سی» و PU «پلی اورتان» ترکیبی از یک لایه روکش به اسم Skin و یک لایه اسفنج از جنس PVC یا این که PU است که بر روی پارچه پوشش داده می گردد . محصول به دست آمده از این شیوه به عبارتی ظواهر و شم چرم ارگانیک را داراست و از طرفی چرم تصنعی و مصنوعی ارزانتر و مزایای خاص خویش را داراست . 


تفاوت چرم تصنعی و ارگانیک 


۱ - برچسب چرم 


نخستین این‌که تولید ها چرم ارگانیک دارنده نشان یا این که مهر نشان دهنده ی ارگانیک بودن چرم به عمل گرفته شده در تنظیم ی محصول میباشند . ولی درصورتی که چرم تصنعی و مصنوعی ساخت می‌شود , برچسب تقلبی نیز ساخت می شود!! تمام برندها از این ضابطه پیروی می نمایند و صرفا در شرایطی که که محصول تماما چرم ارگانیک باشد از این تگ ها استفاده می کنند . با این وجود بایستی مورد ها بعدی را هم در لحاظ بگیرید تا به غیر از تشخیص چرم ارگانیک , تشخیص دهید که مارک هم اوریجینال و دارای اهمیت است . 


۲ - بوی چرم 


دوم بوی محصول است . چرم ارگانیک دارنده بوی خاص خودش است که محصول ها مهم از روش این عطر قابل شناسایی می باشند . البته هر گردی که گردو نیست , بازهم احتمال ساخت عطرهای تصنعی و مصنوعی برای بودار کردن چرم های تصنعی و مصنوعی موجود هست . 


۳ - بها چرم 


سوم , چرم ارگانیک فراوان گرانقیمت خیس از اشکال چرم تصنعی است . البته بازهم شاید اشخاص فرصت طلب چرم های تصنعی و مصنوعی را به ارزش چرم های ارگانیک به فروش برسانند . 


هنگام خرید تولیدات گرانقیمت می بایست حواستان را توده فرمائید و زیر و بم محصول را کپی فرمائید تا از عیوب احتمالی و اصل بودن محصول آگاه گردید . هوشمندانه خرید فرمایید . 


۴ - خرید از دکان دارای اعتبار 


نخستین و اساسی خیس از همگی این است که از دکان های دارای اعتبار چرم خریداری فرمائید که شناسنامه ی چرم را هم همراه محصول در اختیارتان قرار می دهند . 


۵ - جنس پشت چرم 


پشت پارچه را نگاه نمائید ; این عمل هنگام خرید پارچه مضاعف آسوده است , ولی با کیف , کاپشن , دستکش و دیگر تولیدات چرمی که دارنده آستر می‌باشند چه کنیم؟ به درزهای دوخت اعتنا نمایید , پشت چرم تصنعی پرز دار است , در حالی که پشت پارچه های تصنعی و مصنوعی به طور کانال ای با نخ دوخته شده‌است , پس در شرایطی‌که نخ دیدید , فرارو گریز کنید!

  • ۹۶/۰۸/۱۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی